sain viisi vuotta sitten häädön silloiselta ketolanmäeltä joka nykyisin nokian vuokrakodit. tämän lisäksi asuntoon jäi tavaroita josta minulle tuli lasku jota en maksanut. oli tyhmää nuoruus sekoilua, nyt kaduttaa!
nollaako ketonlanmäki tai onkohan tuo häädettyjen lista tyhjennetty tms kun tuli omistajanvaihdos? ja muuttui vuokrakodeiksi?
onko minun mahdotonta saada enää koskaan heiltä asuntoa nuoruuden törttöilyn vuoksi? onko olemassa jokin aika jonka jälkeen voi taas saada asunnon?
nuo laskuthan on minulle olleet jo kauan ulos-otossa ja itse vuokraa en koskaan jättänyt maksamatta heillä asuessani.
olen palaamassa kotikunnalle vuosien jälkeen takaisin ja on vaikeaa löytää asuntoa kun vallitseva ja suurin on tuo ketolanmäki/nokian vuokrakodit.
olisin enemmän kuin kiitollinen jos jollain tietoa!
ps. mitäs jos muuttaisin joskus jonkun ihmisen kanssa yhteen joka asuu heidän kohteessaan, eikö minua hyväksytä asuinkumppaniksi kirjoille :D ?? eihän se niin voi mennä??
vuokra-asunto, ketolanmäki
asuntoa vailla
3
156
Vastaukset
- 5+18
Kyllä moiset asiat muistissa pysyy vaikka ei mitään mustia listoja saa olla. Kannataa ennemmin katsella asuntoa jostain naapurikunnasta tai sitten yksityiseltä.
- kyy-urpo
Pääsetkö linnasta? jos olit 5 vuotta sitten nuori niin nuori oot vieläkin. Suomen vuokrakodeilla ja VVO:lla on nokialla jonkunverran vuokra-asuntoja.
- asuntoa vailla
en pääse linnasta :D muuten vain on elämä tullut siihen pisteeseen että takaisin kotiseudulle muutto olis ajankohtainen. olin 5 vuotta sitten 18 vuotias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793