Eetu

eliel2

Ajatella että juhlimme jo vuosipäivää poikaystäväni Eetun kanssa. Kun tuijotan tuota vieressäni nukkuvaa uskomatonta ilmestystä, juolahtaa mieleeni ensitapaamisemme.
Olin jo pidemmän aikaa katsellut Eetua sillä silmällä. Aina kun näin hänet tai hänen upeat swägikuvat Facessa niin mieleeni tuli ajatus siitä millaista seksiä häneltä saisi. Eetu oli muuten myös kolme vuotta minua nuoremman pikkuveljeni paras kaveri ja siitä syystä Eetua näkyi meillä melko usein. Aina kun Eetu saapui meille hänen housuissa oli upea pullotus. Se korostui mahtavasti jos hänellä oli jalassaan kollarit tai hänellä oli jäänyt harkoista futissortsit jalkaan. Usein häneltä liikeni mulle pienoinen hymy josta ajattelin hänen oleva homo kuten minäkin tai edes bi. Usein kävin lenkillä kaupungin kentällä jossa Eetun joukkue harjoitteli. Pysähdyin usein siihen katselemaan ja kerran huomasin että Eetulla ei ollut jalassaan boksereita kun siihen malliin kalu pomppi lahkeesta toiseen.
Kerran uskallauduin harkojen päätyttyä mennä pukkarin nurkalle odottamaan siellä kohta kirmaavia ihania hikisiä nuoria futaajia mutta varsinkin Eetua. Sittenhän niitä alkoi tulla toinen toisen perään mutta ei Eetua. Kaikkien tultua menin katsomaan missä Eetu oli. Raotin pukkarin ovea ja kurkistin sisään. Siellä penkillä Eetulla oli käsi sortsien sisässä ja veti hän käteen. Hämmästyin ja jäin katsomaan siihen muna hieman jöpöttäen. Aloin pikku hiljaa vetää itsekkin siinä kätten kunnes saamarin ovi narahti ja Eetu huomasi. Hän huusi jtain epämääräistä, juoksi ovelle muna pystyssä ja kiskaisi minut sisään. Sanoin että tulin vain katsomaan miksi hän ei tullut ulos mutta lopulta myönsin asian sillä olin varma että hän tuntisi samoin. ”No oikees oot ollu. Sulle mä olin runkkailemass”, Eetu myönsi. En enää tuntenut välillämme mitään esteitä ja suutelin häntä himokkaasti huulille ja niskaan. Eetu lähti mukaan ja ryhdyimme suutelemaan vierekkäin penkille. Puristin Eetua haaruksista ja aloin riisua hänen sortsejaan vaikka minusta ne olivat kyllä erittäin kiihottavat, sillä olen aina tuntenut jonkinlaista vetoa futaajiin. Runkkailin Eetun vielä hieman kehittymätöntä posliinista kyrpää suutelun lomassa. Otin munan suuhuni ja siinä samassa Eetu alkoi voihkia voimakkaasti. Kysyin Eetulta haluisiko hän työntää munansa sisääni. Hän nyökytteli ja lopetin imemisen. Kävin penkille selälleni ja levitin jalat sivuille. Eetu alkoi työntää munaansa sisääni ja yllättävää kyllä menikin sisään mahtavasti. Voihkin aivan kamalasti ja samoin Eetu, olihan tämä hänenkin ensimmäinen kerta. Aaaaa-aah, Eetu voihkaisi voimakkaasti ja laukesi sisääni. ”Ei se haittaa”, sanoin Eetulle joka veti jo edelleen jäykkää munaansa pois. Kysyin haluaisiko Eetu maistaa vähän isompaa kyrpää ja Eetu vastasi myöntävästi. Hieroin terskallani Eetun peräreikää ja aloin työntää. ”Olet melko tiukka”, totesin Eetulle, joka vain nyökytteli päätään ja voihki niin että kuului pihalle asti. Aloin tekemään edestakaista liikettä ja Eetun voihkinta alkoi katkoa rytmin mukaan. Juuri orgasmin kynnyksellä käskin Eetun alkaa runkata minua. Lopulta laukesin hänen kasvoilleen ja minä nuolin spermat pois hänen kasvoiltaan. Makasimme siinä useamaan minuutin sitten toistemme kainalossa ja pyynnöstäni Eetu puki päälleen minun silkkibokserit ja futissortsinsa ja –paitansa.

3

1990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eliel 2

      Lauseessa "Usein häneltä liikeni mulle pienoinen hymy josta ajattelin hänen oleva homo kuten minäkin tai edes bi." korvaisi, kyllä sanan josta sanoilla " ja näistä
      -sori

      • Hexa

        Eipä tuo haitannut lukemista. Asian ymmärsi kyllä. Turhaan korjailit ;)
        Kokeile kappalejakoa jatkossa. Nyt koko teksti oli yhtä pötköä. Ja jatka kirjoittamista.


    • Kysyvääää

      Minä vuonna tapasitte? Toi oli hotti juttu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      252
      2374
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1794
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      168
      1505
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      328
      1493
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1045
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      82
      907
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      770
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      203
      712
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      710
    Aihe