Moderna Försäkringar - esim Gigantin vakuutukset - V A R O ! !

Säästä rahasi

Varo näitä kauppojen ostoksen yhteydessä tarjoamia vakuutuksia. Lipeväkielinen myyjä lupaa ummet ja lammet, mutta tuotteelle luvattua turvaa vahingon sattuessa et tule saamaan.

Moderna Försäkringar vakuuttaa juuri näitä tuotteita. Esim Gigantti , Tarjoustalo yms liikkeet.

Satojen eurojen vakuutukset voit vähentää lompakostasi aivan huoletta, sillä mitään et tule niistä vakuutuksista hyötymään. Rahat menee ja saat vain huonon mielen.

Omaisuus kannattaa vakuuttaa mutta ei näillä vakuutuksilla.

7

2210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtoehto2

      Täytyy vähän puolesta puhua. Tutulla telkkarissa ollut Gigantin vakuutus ja kaksi eri vikaa tuli töllöön. Ekalla kerralla korjattiin ja tokalla kerralla vaihtoivat laitteen uuteen. Parempi etu kuin vakuutuksen kautta olisi tullut. Toki kannattaa se normaali kotivakuutuskin olla!

    • 17+5

      Samoja kokemuksia. Tonnin läppäri kiukutteli ja sekoili. Kerran kävi korjaamolla ja kun vika jatkui, Gigantin myyjä antoi uuden vastaavan (=uudempaa mallia olevan) koneen tilalle. Sanoi, "kun teillä on toi vakuutus". Tällä kertaa se lisäturva kannatti, ei tarvinnut odotella takuukorjausten kanssa. Mutta ottaisinko tuollaisen vakuutuksen esim. lieteen tai jääkaappiin? No, en tosiaankaan. Mutta jollekin kriittiselle laitteelle (työssä tarvittava läppäri...) otin ja voin harkita ottavani myös tulevaisuudessa.

      • Anonyymi

        Korvasivat vahingon uudella ,pudonneen "uuden" samsNoten, siis ok


    • Entinen asiakas

      Viimeaikaisten omien kokemusten perusteella olen aivan samaa mieltä kuin yllä oleva varoittaja. Vakuutuspäätöksen saaminen kesti kohtuuttoman kauan ja päätöksen perusteet olivat aivan käsittämättömät.

      Yleensä tietokoneiden huotosopimukset ovat paljon halvempia kuin Gigantin myymä vakuutus. Vakuutuspäätös oli saamistani vakuutusehdoista poikkeava. Ei muuta kuin valittamaan ja seuraava kone Verkkokaupasta, josta saa 3 vuoden takuun.

    • mulla korvasi videokameran ensin 2 v kuluttua ja 2,5 v kuluttua sain upouuden kun ei voinut korjata.

    • lisään,
      vakuutushan ei hyödytä kuin noin 10 % kaikista, aina 90 % maksaa.

      kaikki on itse punnittava,

    • Anonyymi

      Minulle Gigantti kauppasi Macin oston yhteydessä Apple Carea diilillä 4 kk ilmaiseksi, jonka jälkeen voi perua kaupan Modernan kautta eikä tarvitse maksaa mitään. Kun tiedustelin tästä uudelleen Gigantin chatin kautta sanoivat, että kyseessä on "myyjän inhimillinen erehdys" eikä tällaista diiliä ole olemassakaan! Neuvoivat irtisanomaan koko Apple Caren Modernan kautta - mitään korvaussummia tms. ei tässä yhteydessä kyselty ja sopimus peruttiin tähän annetun määräajan sisällä. Luulin, että asia oli sillä selvä kunnes tuli jälleen lasku Apple Caresta laskuttavalta firmalta (mikä ei tietenkään ole Gigantti tai Moderna vaan kolmas taho). Onneksi Gigantin papereissa on tämän hyvin kyseenalaisen diilin kaupanneen myyjän nimi. Oltuani suoraan häneen yhteydessä sain pahoitteluja mutten ratkaisuja. Hän väitti, että saan Modernalta rahat jolla kuitata Apple Caren lasku pois.. rahoja ei ole näkynyt, mutta sen sijaan Apple Caren laskun eräpäivä tuli jo umpeen. Gigantti ei tee mitään lakkauttaakseen olemattoman diilin, jonka kauppasi.

      Samaan aikaan odottelen Gigantilta selvitystä piirtopöydästä, jonka ajureita ei pysty lataamaan netistä ohjeiden mukaisesti ja joka myytiin minulle uutena mutta oli NELJÄ vuotta vanha. Neuvoisin tarkistamaan vuosiluvut kaikista Gigantin tuotteista, myyvät näköjään hävyttömästi mitä tahansa hyllyyn unohtunutta. Tähänkään asiaan ei ole Gigantti keksinyt mitään ratkaisua.

      Hyvitykseksi sain 40 euron lahjakortin.. vaikuttaa aika todennäköiseltä, että uusi ostos toisi vain uusia ongelmia, joten taidan jättää väliin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe