Kun haluaa rajua seksiä

Hellän miehen nainen

Minua on panettanut jo pitkään niin käsittämättömän paljon, että saatan seota tähän tunteeseen. Olen ihan sekaisin ja en voi ajatella mitään muuta kuin kunnon jyystämistä. Mieheni, jota rakastan ylikaiken, mieheni joka on komea ja romanttinen ei syty samoista asioista kuin minä. Hän haluaa hellää, lempeää seksiä ja minäkin pidän siitä, ei siinä mitään, mutta...

En voi lakata ajattelemasta kunnon panemista. Siis sellaista tajutonta panoa, ettei tiedä itkisikö vai miten olisi. Haaveilen kokoajan siitä, että mieheni tulisi kotia ja hyökkäisi samantien kiinni minuun. Repisi hameen vain ylös vyötäisille ja katsoisi minua ihan sekopäisellä katseella, että turpa kiinni, häntä panettaa. Antaisin mitä vain kun hän tulisi edes kerran kotiin sellaisella vimmalla, että säikähtäisin hänen katsettaan. Haluaisin, että hän kävelisi sisälle silmät tulta leiskuen, kengät jalassa ja kääntäisi minut takaperin itseään vasten. Repisi hameeni ylös ja riuhtaisi pikkuhousuni lattialle vaikka rikkirevittynä. Hän saisi repiä paitani vaikka kappeleiksi, en välittäisi mitään. Katsoisin vain hämmentyneenä ja säikähtäneenä mitä tapahtuu, mutta ei, hän ei välittäisi pelostani.

Kumpa hän heittäisi minut pöytää vasten takaperin ja painaisi voimalla pääni ja rintani kiinni pöytään. Nostaisi vahvoilla käsillään peppuni ylös, avaisi vyönsä ja farkkunsa ja työntyisi yhdelle aggressiivisella työnnöllä sisääni pidellen minua hiuksista kiinni ja saisi vaikka purra vihoissaan, en välittäisi. Ottaisi vain minut siinä kunnolla ja jos yrittäisin vastustella, hän koventaisi vain otettaan hiuksissani ja lanteillani. Naisi vain, mistään piittaamatta.

Voi herranjumala kuinka minua panettaa. Mitä tehdä kun syttyy kovista otteista ja toinen rakastaa hellyyttä? Haluan niin palavasti vain, että saan kunnon panoa. Sekoan varmaan kohta.

20

2262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hellän miehen nainen

      Ja olen kertonut, että sytyn kovista otteista ja rakas mieheni on ottanut neuvosta vinkkiä...mutta kun ei se silti kykene olemaan kiivas rakastaja. Jos hän on läpsäyttänyt vaikka niin se on lähinnä sellainen lopahtaminen minulla kun on niin pieni läpsäisy, ettei sitä edes tunne ja alkaa jotenkin nolottaa. Ehkei hän saa sellaista aukroriteettiä minulle sitten, en tiedä.

      Kerran olen härnännyt hänet siihen pisteeseen, että hänellä on ollut sellainen aggressiivinen katse ja kova panetus. Sen jälkeen osoitin hänelle, etten aiokaan panna häntä. Silloin hän hyppäsi päälleni lasittunut katse silmissään ja vaati naimista väkisin. Tahallani yritin karata hänen altaan ja kiemurtelin..silloin hän väkisin voimaa käyttäen avasi reiteni ja työntyi sisääni. Se oli hyvää seksiä, jota yhä muistelen.

      Haluaisin käyttää häneenkin niin paljon kovempia otteita..mutta hän säikähtää ja sanoo, että sattuu. Haluaisin vain ottaa häntä kasvoista kiinni ja suudella ja purrakin huulia. Haluaisin niin kovasti istua hänen naamalleen ja käskeä tekemään just niinkuin sanon. Haluaisin jopa läimättää häntä jos hän ei kestäisi otteitani kuin mies ja alkaisi vinkua mitään.

      • _A_

        Kliseitä täynnä olevaa masokistilässytystä.

        Pthyi.


      • nainen toinen

        Mä niin tiedän, mistä puhut..


      • ap sama täällä!!!

        Ihana kuvaus aå, minä haluaisin samanlaisen miehen! Haluaisin rajumpaa seksiä ja tulla otetuksi, mutta minullakin on hellä ja romanttinen mies. Miten sellaista voi "opettaa" rajummaksi, onko vinkkejä?


      • Toteitu
        ap sama täällä!!! kirjoitti:

        Ihana kuvaus aå, minä haluaisin samanlaisen miehen! Haluaisin rajumpaa seksiä ja tulla otetuksi, mutta minullakin on hellä ja romanttinen mies. Miten sellaista voi "opettaa" rajummaksi, onko vinkkejä?

        Kerran huppelissa kerroin nuorelle miehelle että en kai saa kunnon seksiä enään tässä iässä. Sit mentiin jatkoille ja oli samat halut. Tuntu hyvälle kun nuori pani rajusti että olin mustelmilla. Siitä alko salainen suhde kun aina välillä tavattiin että oli vittu kipee kun paksulla munalla kunnolla pani. Ei kotona viitsinyt kertoo välillä.kun olin tyytyväinen.


    • Kook551

      Voisit vihjaista vaikka nilkkahihnoista, toimii tosi hyvin...
      -Vaatii vähän askartelua kattoon, mutta palkitsee kyllä.
      -Voit rimpuilla vapaasti, mutta et pääse irti ennen astutusta ja uusintaa.
      -Joskus tullut mieleen kutsua toinenkin mies jatkamaan, josko kimppaan
      haluton vaimo suostuisi? Ehkä toteutuu joskus...

    • faameontti

      Mä härnään ja vittuilen ukolle aina, kun haluan kunnon seksiä. Toimii. Ja se myös yleensä huomaa milloin on sellaisen seksin aika. Parin ekan vittuilun jälkeen katsoo jo sillä tavalla, että "odotas akka kun kotiin asti päästään" Se on ihanaa :)

      • _A_

        Härnäämällä voi saada heikon ihmisen suuttumaan ja vahvan ihmisen jättämään sikseen. Ei muuta.


    • Omasta mielestäni nämä asiat voi toimia kunnon kommunikaatiolla ja toisen arvostamisella. Keskustelkaa asia perinpohdin läpi, niin uskon että onnistuu.

      t. Molinay

      http://molinay.blogspot.fi/

      • _A_

        Kirjoitat niin hyvin, että sinulla varmasti kuluu paljon energiaa kirjoituksiesi laatimiseen. Samalla tekstisi synnyttää vaikutelman kaiken luetun fiktiivisyydestä. Tunteista, mistä tahansa tunteista, jotka joku niin halusi kokea, että uskoi niin käyneen.


    • faameontti

      "Härnäämällä voi saada heikon ihmisen suuttumaan ja vahvan ihmisen jättämään sikseen. Ei muuta."

      Väärin. Härnäämällä saa MUN miehen lähtemään leikkiin mukaan.

      • _A_

        Faameontti, olet onnistunut saamaan heikon miehen itsellesi. Tämä lienee ollut tiedostamaton tavoitteesikin.


    • Agressivo

      Pelkkä passiivisuus riitti signaaliksi. Ei sanailua eikä fyysisiä signaaleja halusta rajumpaan.

      Parin ensimmäisen vuoden aikana vaimoni hiljalleen passivoitui vaikka omasta mielestäni yritin valmistella ja aktivoida.
      Hän ei kieltäytynyt koskaan.

      Lopulta jotenkin kyllästyin hänen passiivisuuteensa ja unohdin hersyttelyt.
      Yllätyksekseni se toimi.
      Pian tilanne oli sellainen, että jo heittäessäni ( sanan mukaisesti ) 50-kiloisen vaimoni vuoteelle, hän oli märkä.

      Sittemmin otin mukaan sitomista. Alkuun esileikkinä, sittemmin myös aktin aikaisena.

      Missään vaiheessa vaimo ei ole ilmaissut mieltymyksiään sanallisesti mutta reaktiot olivat selkeästi havaittavissa.

      Tämä toimii meillä.

      • _A_

        >> Pelkkä passiivisuus riitti signaaliksi.

        Seuraavaksi voitkin sitten saman logiikkasi mukaan harjoittaa kiihkeää seksiäsi yhdessä nukkuvien, humalaisten, vajaavaltaisten tai kuolleiden kanssa? Oma kuviteltu kiihkeytesi monistuu sillä tavoin aikaisempaakin tehokkaammin passiiviseen vastaanottajaasi?

        Reaktiot voitte tietenkin edelleen kuvitella oman mielenne mukaan. Varmaankin aktiivisesti miellätte kokemuksen kasvattavaksi ja nautinnolliseksi?

        "Sadomasokismi oli viimeisiä epätoivoisia yrityksiä myydä ideaa parittelusta yksilöä vapauttavana ja yhteiskunnalle yleishyödyllisenä. Pian sekin projekti päättyi omaan nautettavuuteensa."


    • faameontti

      Olen onnistunut saamaan itselleni ihanan miehen, joka tykkää samoista asioista kuin minä. Olen onnistunut saamaan parhaan mahdollisen, itselleni sopivan :)
      _A_, kaiken voi aina kääntää toisinpäin, löytää joka asiasta negatiivista. Me monet muut osaamme nauttia, rakastaa, ja olla onnellisia. Myös nettikirjoittelussa voi tuoda näitä ominaisuuksia esiin.
      Monesti lyttääjällä on vaan niin paha olo, että lapsellisesti haluaa muillekin pahaa mieltä.

      • _A_

        > Olen onnistunut saamaan itselleni ihanan miehen, joka tykkää samoista asioista kuin minä. Olen onnistunut saamaan parhaan mahdollisen, itselleni sopivan :)
        _A_, kaiken voi aina kääntää toisinpäin, löytää joka asiasta negatiivista. Me monet muut osaamme nauttia, rakastaa, ja olla onnellisia. Myös nettikirjoittelussa voi tuoda näitä ominaisuuksia esiin.
        Monesti lyttääjällä on vaan niin paha olo, että lapsellisesti haluaa muillekin pahaa mieltä.

        - Olet onnistunut saamaan itsellesi sopivan, itseäsi heikomman miehen. Sen toteamisessa ei sinulla pitäisi olla mitään torjuttavaa.

        Itsearviosi että juuri sinä kuulut johonkin erityiseen ryhmään joka osaa rakastaa sekä arviosi siitä, että muut joita leikkisästi kutsut lyttääjiksi kärsisivät pahasta olosta ja olisivat lapsellisia, varmasti avaavatkin jo muille syyn tähän torjuntaasi.

        Erittäin paljon onnea sinulle, joka arvatenkin itse miellät itsesi aikuiseksi, ja tietysti heikolle miehellesi, jota vetelet naruista.


      • Marko*
        _A_ kirjoitti:

        > Olen onnistunut saamaan itselleni ihanan miehen, joka tykkää samoista asioista kuin minä. Olen onnistunut saamaan parhaan mahdollisen, itselleni sopivan :)
        _A_, kaiken voi aina kääntää toisinpäin, löytää joka asiasta negatiivista. Me monet muut osaamme nauttia, rakastaa, ja olla onnellisia. Myös nettikirjoittelussa voi tuoda näitä ominaisuuksia esiin.
        Monesti lyttääjällä on vaan niin paha olo, että lapsellisesti haluaa muillekin pahaa mieltä.

        - Olet onnistunut saamaan itsellesi sopivan, itseäsi heikomman miehen. Sen toteamisessa ei sinulla pitäisi olla mitään torjuttavaa.

        Itsearviosi että juuri sinä kuulut johonkin erityiseen ryhmään joka osaa rakastaa sekä arviosi siitä, että muut joita leikkisästi kutsut lyttääjiksi kärsisivät pahasta olosta ja olisivat lapsellisia, varmasti avaavatkin jo muille syyn tähän torjuntaasi.

        Erittäin paljon onnea sinulle, joka arvatenkin itse miellät itsesi aikuiseksi, ja tietysti heikolle miehellesi, jota vetelet naruista.

        Jestas mitä diiba daabaa... Kirjoituksissasi ei ole päätä eikä häntää, pelkkää sanahelinää.


    • faameontti

      Jokainen lukija kyllä huomaa, kuinka paha olo suorastaan huokuu sinusta :(
      Toivottavasti saat elämäsi kuntoon, ja löydät iloa ja onnea, niin huono olosi helpottuu :)
      Kiitos onnitteluista kuitenkin.
      Tänään taitaa olla se ilta, kun taas saan kyytiä! Vähän oli aamupalapöydässä semmoinen kutina :D

      • hehhehheeeee

        Eihän ton aan kirjoituksissa ole mitään järkeä. Ihan puuta heinää. Jos pitäisit omana tietonasi nuo ajatuksesi. On ne sen verran hölmöjä jotenkin. Ei ehkä kannata ihmisten ilmoille kirjoitella...vink...vink.


      • _A_
        hehhehheeeee kirjoitti:

        Eihän ton aan kirjoituksissa ole mitään järkeä. Ihan puuta heinää. Jos pitäisit omana tietonasi nuo ajatuksesi. On ne sen verran hölmöjä jotenkin. Ei ehkä kannata ihmisten ilmoille kirjoitella...vink...vink.

        Hmmm ... En olekaan koskaan aikaisemmin saanut näin paljon vastauksia näin monilta eri nimimerkeiltä. Vaikka nyt poistunkin, niin jatkakaa keskustelua ilman minua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      180
      1345
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1050
    3. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1014
    4. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      23
      997
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      96
      882
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      848
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      835
    8. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      818
    9. Nyt olis hyvä hetki tavata ja jutella

      Entinen parisuhde on paketoitu, ja nyt olisin vapaa mies sinun käyttöösi. Vieläkö tahdot mua? Aikaa on mennyt liikaa, mu
      Ikävä
      51
      768
    10. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      122
      762
    Aihe