onko tietoa kuka toimittaa edullisesti ?
häijääseen mursketta ja sepeliä mökille
13
2430
Vastaukset
- aku6
Kuljetus Haapalehto
0-32 mm 10,2 € tonni - mikä vitun 0?
Mitä tarkoittaa näissä murske-, sora yms. koo'issa tuo 0-jotain? Eli murskeen rakeet ovat 0-32mm kokoista. Tarkoittaako 0mm, että murksetta ei ole välttämättä erässä ollenkaan, jos kaikki rakeet sattuvat olemaan 0mm:siä ja sitä isompia ei ole sattunut mukaan ollenkaan? Miksei raekoon ilmoitustapa voi olla vaikka max. 32mm?
Minäkin voisin alkaa myymään vaikka minkälaisia murskeita yms. lähettämällä kuorma-auton lavallisen ilmaa, ja ilmoittamalla, että sinähän tilasit 0-32mm mursketta, ja kaikki rakeet tällä kertaa sattuivat olemaan 0mm:siä, että ehkä ensi kerralla parempi tuuri!- Seppo H.
Sitä se juuri tarkoittaa. Olet ymmärtänyt ihan oikein.
- rehellinen peli
Ei tuo noin helposti toimi. Täytyy olla vähintään yksi 32-millinen jos myy 0-32 mm.
- tonni tyhjää
Ei taitaisi 0-murskeen myynti kannattaa kun laskutus on 10,2 € tonni. Se on aika kevyttä tuo ilma, joten vaatisi ainakin melkoisen ison kuormalavan, jotta leivässä pysyisi.
- Tyyyväinen asiakas
Kuule tonni tyhjää oletko jokin kateelliinen va ?i Meille toi Haapalehto kuorman ja antoi kyllä ihan vaakalapunkin.
- Tilannut
Sama juttu suosittelen Kuljetus Haapalehto 0504101272
- Että noin..
0-32 on seulan koko, eli kivituhkasta 32mm kiviin asti, on murskeen karkeus.
tarkoittaa myös sitä, että mukana on hienoa ainesta, joka sitoo sepelin, jos nollan tilalla ilisi esim 16, saisit pelkkää kiveä, isompaa ja pienempää.
Silti pihahommiin 0-13 lienee käytetympi, ellei ole suuria monttuja.. - murske
www.kuljetushaapalehto.com
- pena77
Haapalehto ehdottomasti kukaan ei toimita yhtä edullisesti.ei rehvastele katteella ja kalustolla.oikea yrittäjä.
- Anonyymi
Täytyy kyllä kehua kyseistä firmaa. Nopea toimistus ja huippu ammattimies. Kävi meillä myös levittämässä kaivinkoneella murskeet hallin pihaan Aamulla tuli kaivuri ja parilla kasetilla mursketta vähä puolenpäivän jälkeen oli 1000 m2 ala levitety murskeella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339