Vahva plussa tarkoittaa että kaikki on hyvin?

Kukatietää

Jos raskaustesti näyttää vahvaa plussaa, voiko silloin luottaa enemmän siihen, että kyseessä on ihan oikea raskaus ja kaikki on hyvin? Ja varsinkin jos tekee monta testiä ja plussa vaan vahvenee? (testausaika aamulla samaan aikaan ja olosuhteet joka kerta samat)

Ja jos raskaustesti näyttää haaleaa plussaa, onko tuulimunan tms. mahdollisuus suurempi?

Kertokaa te viisaammat!

9

8982

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ultra kertoo

Ei voi luottaa siihen, että kaikki on hyvin jos testiin tulee vahva plussa!
      Tästä omakohtaisia kokemuksia on, että kun itse tuossa muutama vuosi sitten tein ekan plussan, viiva oli tumma ja se pamahti näyttöön heti. Olin tietysti onnellinen ja ajattelin automaattisesti, että kaikki on hyvin, mutta eipä sitten ollutkaan. Raskaus sitten varmistui kohdunulkopuliseksi.
      Vaikka testi olisi haalea plussa, niin sekään ei kerro siitä, että olisi tuulimuna tai muuta. Joillakin vaan näyttää haamua, vaikka kaikki olisikin hyvin.
      Saat varmuuden siitä onko kaikki hyvin vasta ultrassa ja muiden kokeiden jälkeen!

Toivottovasti kuitenkin kaikki on sinulla hyvin, mutta ymmärrän hyvin huolen, se huoli kun tulee heti, kun tiedät olevasi raskaana. Näin se äidin huolentunto pikkuisesta alkaa heti....:)

• Ei vahvuus kerro mitään.

Minulla kaikissa raskauksissa ollut himmeä viiva eivätkä ole koskaan tummiksi edes tulleet ja kaikki ollut aina hyvin! :) Paitti joskus ennen esikoista viiva oli tumma ja keskeytyi kyllä rv 9 :(

• plussaplussa

Itsekin mietin asiaa! alusta asti oli selkeä plussa, mutta viikkoa myöhemmin viiva olikin haaleampi kuin pari päivää aikaisemmin, eikä tummunut samaa vauhtia, kuin olin kuvitellut. Mutta ilmeisesti vahvuuksilla ei niin ole väliä? Itse testailin tikkuja viikon ja vertailin, yhteensä sinä aikan tuli neljä testiä tehtyä. Varhaisultrassa kaikki oli kuitenkin hyvin ja alkio jopa 4 päivää pidemmällä kuin viikkojen mukaan.

Olen ymmärtänyt, että testi näyttää totuutta aluksi, mutta pidemmällä raskaudessa, etenkin jo loppuvaiheessa viivaa ei välttämättä tule ollenkaan. Mutta ole siis huoleti. Kun on plussa testissä, niin ainakin olet raskaana :) Tuulimunaa ja kohdunulkoista kun ei voi todeta kun vasta ultrassa. (Itselläkin "esikoinen" oli kohdunulkoinen raskaus) ja viivat vahvenivat testissä. Ainut mikä ei täsmännyt, oli clearbluen vikkonäytöllinen raskaustesti ja se laahasi perässä päiviä.

• Oli tumma tai ei

Joo ei, ne testit kertoo vain raskautumisesta. Ei kyllä muusta :)

• chellam

mulla oli ihan tosi vaalee plussaviiva vaikka oli jo rv 5. ja normaalisti jatkunu jo monta kuukautta.. mut enpä sitten niitä testejä enempää tehnyt kun ei niillä varmuutta saa...

• Raskaustestissä..

viivan tummuudella ei ole mitään merkitystä. Jos viiva on selkeästi näkyvillä on testi positiivinen ja olet raskaana. Mitään muuta et siitä näe.

• toistoa

Tuollahan tää sama lukee yllä. Miks ihmisten pitää toistaa muita vai eikö kaikilla näy samat jo kirjoitetut tekstit..

• Ketjunaloittaja

Juu eipä tuo tumma raskaustestin viiva mitään kertonut. Tuulimunaksi todettin viikolla 7 jotain :(

-ap

• keskenmenoja täälläkin.

Olen pahoillani puolestasi. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe