autoarviointi

TURHAT LASKUT

varokaa!!! firmaa www.autoarviointi.com TÄYSIÄ HUJAREITA !!

54

5597

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hatuttaa

      Tulin juuri lähettäneeksi autoarvionnin osoitteeseen www.autonarvio.com - hinta oli mainittu (jälkikäteen katsottuna) TOSI PIENELLÄ (67€). Mielestäni en ollut kruksannut kohtaa "olen alle 18v. ja hyväksyn ehdot", mutta silti sain huonolla suomella tehdyn viestin (jossa skandit risuaitaa, siis ulkomailta tullut viesti). Viestissä sanottiin, ettei voi peruttaa. Lähetin silti peruutuksen sekä sähköpostilla että tekstarilla.
      Onko kenelläkään kokemusta, miten tapella näitä rosvoja vastaan?

      Hatuttaa

      • Olet kyllä ruksannut

        "Mielestäni en ollut kruksannut kohtaa "olen alle 18v. ja hyväksyn ehdot"

        Tarkistin juuri lomakkeen (täysin keksityillä tiedoilla luonnollisesti), ja jos käyttäjä ei laita ruksia tuohon kohtaan "Olen vähintään 18-vuotias ja hyväksyn näiden verkkosivujen käyttöehdot! SMS ja Email 24 tunnissa. Arvioinnin hinta on 69 €. ", sivusto ei siirrä asiakasta eteenpäin vaan vaatii että kaikki kohdat tulee täyttää.

        Jos olet siis arvion saanut niin olet myös tuon kohdan ruksannut ja ehdot hyväksynyt, etkä voi enää perua tilausta. Joudut siis maksamaan laskun.

        Tämä on myös Kuluttajansuojaviraston kanta asiaan; pitää maksaa jos on ehdot hyväksynyt.

        http://www.kkv.fi/Page/d45bee63-a3a7-49a1-b8c8-5d6fa02a6dba.aspx?groupId=e35ca01d-d66d-4fd5-9217-29ae033c9ddf&announcementId=5714d8a9-be18-4109-838d-cad19cae39fb


      • 9+8

        Sivustohan on laillinen huijaus. Mutta silti ihmettelen niitä, jotka laittavat oikeat tunnistetietonsa nettiin eivätkä vaivaudu lukemaan mihin sitoutuvat.


      • Varokaa netti täynnä.
        9+8 kirjoitti:

        Sivustohan on laillinen huijaus. Mutta silti ihmettelen niitä, jotka laittavat oikeat tunnistetietonsa nettiin eivätkä vaivaudu lukemaan mihin sitoutuvat.

        Itse sorruin samaan ansaan! Mainos jossa lukee katso autosi arvo,laitoin tiedot ja hups olinkin tilannut arvion. No postissa tuli hieno sertifikaatti auton arvosta. Arvio autosta oli paljon korkeampi kuin paras tarjous liikkeestä. Arvion hinta oli 69euroa. Eli täysin huijausta...


      • Autonarviohuiijaus
        Varokaa netti täynnä. kirjoitti:

        Itse sorruin samaan ansaan! Mainos jossa lukee katso autosi arvo,laitoin tiedot ja hups olinkin tilannut arvion. No postissa tuli hieno sertifikaatti auton arvosta. Arvio autosta oli paljon korkeampi kuin paras tarjous liikkeestä. Arvion hinta oli 69euroa. Eli täysin huijausta...

        APUA!!
        Oletteko maksanut laskun, miten? Laskussa on vain saaja nimi mutta ei osoitetta?
        Maksu on minulle palautunut takaisin, kun laitoin USA firman nimen ja osoitteen.
        Muistuksia tulee ja hintaa lisää...


    • 12+20

      Ja jengi valittaa ku on omaa tyhmyyttää menny kyseisen homman tilaamaan...

      • Anonyymi

        Jep ! Näimme me hyväuskoiset teemme ! Sulkuun kaikki höpö...höpö tarjoukset !


    • Anonyymi

      Autoarviointi.fi

      VAROITUS‼ HUIJAUSTA‼
      Mieheni oli kiinnostunut automme tänhetkisestä arvosta. Ja näin kävi :

      Sitoudut automaattisesti ☑ , huomaamattasi, palveluntarjoajan ehtoihin, 120€ hinnalla‼ ‼‼‼‼‼‼ ollessasi kiinnostunut autosi nykyisestä arvosta.
      Jos, et maksa laskua, uhataan ulosotolla❓

      Hyväksymiskohta ei näy ilmoittaessasi auton rekisterinumeroa pyydettyyn kohtaan, vasta jälkeenpäin kelatessa tulee ehtokohta esiin, tosi pienellä tekstillä tosin ,
      mutta 120€ lasku palvelusta on jo siinä vaiheessao tulossa , ei voinut perua‼
      Sähköpostissa tuli myös tosi nopeasti tiedot auton arvosta.
      MUTTA mutta , auton omistajaksi olikin merkitty aivan tuntematon henkilö‼❓‼❓ Ei voi pitää paikkaansa. Olemme ostaneet automme uutena, merkkiliikkeestä‼

      Autoarvioinnin E-mail osoite ei tietenkään toimi‼
      Ilmiselvää huijausta.😡

      Tällä keskustelupalstalla on aiemminkin kirjoitettu saman "firman" Autoarvioinnin huijauksista.
      Nyt oli vain eri nettiosoite ja hinta tuplaantunut.
      Tehdään rikosilmoitus tietenkin, jos laskua yritetään karhuta

      • Anonyymi

        Eli missä huijaus on tapahtunut?
        Itse ostetusta palvelusta tulee lasku?
        Onko se huijausta, että kaupan kassalle kannetuista tuotteista pyydetään hinnaston mukainen hinta, luit hintalappua tai et?

        Jos auto ei trafin mukaan ole sinun nimissä, niin joko olet syöttänyt rekisterinumeron väärin tai se ei oikeasti ole sinun nimissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli missä huijaus on tapahtunut?
        Itse ostetusta palvelusta tulee lasku?
        Onko se huijausta, että kaupan kassalle kannetuista tuotteista pyydetään hinnaston mukainen hinta, luit hintalappua tai et?

        Jos auto ei trafin mukaan ole sinun nimissä, niin joko olet syöttänyt rekisterinumeron väärin tai se ei oikeasti ole sinun nimissä.

        Kyllä kaikilta kunnon nettifirmoilta tulee vahvistus jossa ilmenee myös mitä maksaa.
        kyseisen firman arvio ei vastaa edes Trafin tietoja jotka saa lähes ilmaiseksi.
        En arvosta kyseisen firman arviota miksikään edes ilmaisen.
        Selvää huijausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli missä huijaus on tapahtunut?
        Itse ostetusta palvelusta tulee lasku?
        Onko se huijausta, että kaupan kassalle kannetuista tuotteista pyydetään hinnaston mukainen hinta, luit hintalappua tai et?

        Jos auto ei trafin mukaan ole sinun nimissä, niin joko olet syöttänyt rekisterinumeron väärin tai se ei oikeasti ole sinun nimissä.

        Jos tuote ei vastaa lupausta ja niin se on ehdottomasti huijausta.
        tämän yrityksen todisituksella ei ole centin vertaa minkäänlaista arvoa.
        Luotettavammat tiedot saa Trafin sivuilta ilmaiseksi.


      • Anonyymi

        Maksoitteko kuitenkin laskun.....


      • Anonyymi

        Joo olin Poliisiin yhteydessä, pyysivät kertomaan kaikille että tekevät heti laskun saatuaan rikosilmoituksen Nettipoliisin kautta. https://poliisi.fi/nettivinkki

        Kun saavat paljon yhteydenottoja voivat toimia laajemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli missä huijaus on tapahtunut?
        Itse ostetusta palvelusta tulee lasku?
        Onko se huijausta, että kaupan kassalle kannetuista tuotteista pyydetään hinnaston mukainen hinta, luit hintalappua tai et?

        Jos auto ei trafin mukaan ole sinun nimissä, niin joko olet syöttänyt rekisterinumeron väärin tai se ei oikeasti ole sinun nimissä.

        "Eli missä huijaus on tapahtunut?
        Itse ostetusta palvelusta tulee lasku?
        Onko se huijausta, että kaupan kassalle kannetuista tuotteista pyydetään hinnaston mukainen hinta, luit hintalappua tai et?

        Jos auto ei trafin mukaan ole sinun nimissä, niin joko olet syöttänyt rekisterinumeron väärin tai se ei oikeasti ole sinun nimissä."

        Tuolla perusteella voin kysyä myös naapurin auton arvoa ja tulee 120 euron maksu... ilmoitusta poliisille vaan...


      • Anonyymi

        Näin kävi minullekin 120€ tyhjästä. Koetin kuluttajasuojalakiin perustuen palauttaa tuotteen/ mutta posti ei toimi. Kuluttajslla on aina 14 vrk aikaa katua kauppa.
        En myöskään omista kyseistä autoa mistä kyselin. Normaali hinta arviosta on 10 euroa.
        En aijo maksaa. En myöskään ruksinut kohtaa "olen yli 18"
        Saas nyt katsoa mitä tapahtuu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eli missä huijaus on tapahtunut?
        Itse ostetusta palvelusta tulee lasku?
        Onko se huijausta, että kaupan kassalle kannetuista tuotteista pyydetään hinnaston mukainen hinta, luit hintalappua tai et?

        Jos auto ei trafin mukaan ole sinun nimissä, niin joko olet syöttänyt rekisterinumeron väärin tai se ei oikeasti ole sinun nimissä."

        Tuolla perusteella voin kysyä myös naapurin auton arvoa ja tulee 120 euron maksu... ilmoitusta poliisille vaan...

        Totta kai voit kysyä ja lasku tulee sinulle eikä naapurille.


      • Anonyymi

        Moi.
        Miten sulle kävi tuon laskusi kanssa. Tuliko muistutuslaskuja, vai miten homma eteni. Ois kiva tietää. Myös itselle tuli 120€ lasku.


      • Anonyymi

        Menin samaan rysään. En maksa saa nähdä miten reagoivat.


    • Anonyymi

      Samaan sorruin ! Arvio oli selkeä ja kohtuullinen , mutta 120 € veloitusta ei näkynyt missään eikä myöskään vahvistusta. Lisäksi lasku alv 0 % Belgiaan , onko vientituote ja kuka maksaa EU alueella vai onko yksityishenkilö alv vapaa ja firma sitten nurin kun ALV raja tulee vastaan. Kuten Venäjällä aiemmin toimittiian. Oli ALV palautus firmoja ! Kyllä huijaus on tässä lähellä ! No oli yhteydessä kuluttja suojaan ! Hölmöys maksoi 120 € , autoliikkeet tekevät saman ilmaiseksi. !

      • Anonyymi

        Mitä vastasivat kuluttajasuojasta? Minä sain myös samanlaisen laskun tänään.


    • Anonyymi

      Tuttavani (vanhus) oli myös haksahtanut tähän vedätykseen . Nettisivuilla ilmoitettu email ei ole toiminnassa ja minkäänlaista yhteyttä ei firmaan saa. Mitään asiakaspalvelupuhelinnumeroa ei firmalla ole. Tällaiset firmat joihin ei ole mahdollista ottaa yhteyttä pitäisi kieltää kokonaan!

    • Anonyymi

      Älkää maksaako , lasku tuli minullekkin

      • Anonyymi

        Oletko ollut yhteydessä kuluttajasuojaan? Itse sain samanlaisen laskun tänään.


    • Anonyymi

      Vittu joo, tänään tuli lasku kun viime perjantaina laitoin rekkarin ruutuun. Mitään hintaa palvelulle ei ollu näkyvissä missään. En tietenkään muuten olisi laittanut.

      • Anonyymi

        Samalla lailla kävi minulle.


      • Anonyymi

        Mulle tuli inatagramissa mainos ja hintaa ei kyllä näkynyt missään vaiheessa.


      • Anonyymi

        Älä maksa kuten tuossa yllä sanotaan. Joukkokanne jos ei muu auta. Tämä sama firma keräsi heikkohermoisilta rahaa 2012-2013 ja silloin siihen puututtiin. Nyt tulleet takaisin eri osoitteella johon et voi ottaa yhteyttä. Tuolle firmalle ei löydy puhelinta eikä sähköpostiosoitetta myöskään Belgiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä maksa kuten tuossa yllä sanotaan. Joukkokanne jos ei muu auta. Tämä sama firma keräsi heikkohermoisilta rahaa 2012-2013 ja silloin siihen puututtiin. Nyt tulleet takaisin eri osoitteella johon et voi ottaa yhteyttä. Tuolle firmalle ei löydy puhelinta eikä sähköpostiosoitetta myöskään Belgiasta.

        Joo älkää ihmeessä maksako. Itse haksahdin samaan. En aio maksaa 120 eur laskua. Ko huijarifirma saattaa myös lähettää sakkomaksuja tai perintäkirjeitä, joita en myöskään maksa. Heidän markkinointi on tosi kyseenalaista, lasku outo ja heiltä saatu raportti täyttä diipadaapaa. Lisäksi tilauksen peruuttaminen oli mahdotonta, koska s-posti osoite ei toimi eikä puhelinnumeroa löydy.
        Olin yhteydessä kuluttajasuojaan, josta ohjeistivat olemaan yhteydessä Euroopan Kuluttaja Keskukseen (ecc.fi) 0295053090. Sieltä sain palvelua suomen kielellä. Avasivat keissin antamieni tietojen perusteella. Kertoivat, että ko firman jäljet johtavat Irlantiin ja Irlannin ecc toimipiste selvittelee asiaa. Lupasivat ilmoitella kun jotain selviää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo älkää ihmeessä maksako. Itse haksahdin samaan. En aio maksaa 120 eur laskua. Ko huijarifirma saattaa myös lähettää sakkomaksuja tai perintäkirjeitä, joita en myöskään maksa. Heidän markkinointi on tosi kyseenalaista, lasku outo ja heiltä saatu raportti täyttä diipadaapaa. Lisäksi tilauksen peruuttaminen oli mahdotonta, koska s-posti osoite ei toimi eikä puhelinnumeroa löydy.
        Olin yhteydessä kuluttajasuojaan, josta ohjeistivat olemaan yhteydessä Euroopan Kuluttaja Keskukseen (ecc.fi) 0295053090. Sieltä sain palvelua suomen kielellä. Avasivat keissin antamieni tietojen perusteella. Kertoivat, että ko firman jäljet johtavat Irlantiin ja Irlannin ecc toimipiste selvittelee asiaa. Lupasivat ilmoitella kun jotain selviää.

        Vastasin myös Facebook mainokseen, ja siinä ei ollut mitään mainintaa tosiaan maksusta. Olemme miettineet auton myyntiä. No, siinähän kävi sitten niin, että lasku tuli ja arvio, joka on monta tuhatta ylikanttiin. Saimme jälkikäteen autoliikkeen arvioinnin. Kaikki viestit, mukaan lukien uhkausviesti, ovat kirjoitettu huonolla suomenkielellä. Selvää huijausta nyt näin jälkikäteen katsottuna. Tein tänään poliisille ilmoituksen asiasta. Soitan myös tuohon Euroopan Kuluttaja Keskukseen, ja käymme Brysselin toimistossa paikan päällä katsomassa onko siellä edes kyseistä firman toimipistettä, johon lasku pitää maksaa. Asumme nimittäin täällä ihan naapurissa. Eli aika kiinnostavat keskustelut on tiedossa. Ilmoitamme myös Suomen poliisille, onko edes toimipiste olemassa Avenue Louisessa (belgialainen pankkitili kyllä selvästi olemassa). Tällaista ei ole eteen tullut koskaan aiemmin, joten kyllä se harmittaa. Harmittaa myös muitten puolesta :-(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla lailla kävi minulle.

        Myös minulle. Vastaukseni laskuun/kirjeeseen palautui. En aio maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo älkää ihmeessä maksako. Itse haksahdin samaan. En aio maksaa 120 eur laskua. Ko huijarifirma saattaa myös lähettää sakkomaksuja tai perintäkirjeitä, joita en myöskään maksa. Heidän markkinointi on tosi kyseenalaista, lasku outo ja heiltä saatu raportti täyttä diipadaapaa. Lisäksi tilauksen peruuttaminen oli mahdotonta, koska s-posti osoite ei toimi eikä puhelinnumeroa löydy.
        Olin yhteydessä kuluttajasuojaan, josta ohjeistivat olemaan yhteydessä Euroopan Kuluttaja Keskukseen (ecc.fi) 0295053090. Sieltä sain palvelua suomen kielellä. Avasivat keissin antamieni tietojen perusteella. Kertoivat, että ko firman jäljet johtavat Irlantiin ja Irlannin ecc toimipiste selvittelee asiaa. Lupasivat ilmoitella kun jotain selviää.

        Onko mitään selvinnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla lailla kävi minulle.

        Niin minullekin, en nähnyt mitään hintaa. En maksa.


    • Anonyymi

      Sitähän voisi vaikka randomilla arpoa eri tahojen kuten virkavallan käyttämien autojen rekisterinumeroita palveluun ja laittaa spostiosoitteeksi kys. viranomaispostin.

      Olisi mielenkiintoista nähdä mitä tapahtuisi.. Tai ihan vaan sen ikävän naapurin.. Varmaan burneri puhelimella pitäisi.. Mielenkiintoinem ajatus 🤔

      • Anonyymi

        Onkos kuluttajansuoja-asiamiehellä autoja käytössä?


    • Anonyymi

      Totta, laittoivat 120 euron laskun. Olin yhteydessä poliisiin ja lakimieheen. Sanoivat lakitoimistossa että älä maksa, viedään asia käräjille tarvittaessa. Poliisi pyysi firman tiedot ja aikoi selvittää asian ja sanoi myös että älä maksa.

    • Anonyymi

      Minä laitoin myös tästä tietoa Nettipoliisille. Kuulemma ilmoituksia tullut joitakin ja toivovat että kaikki laittavat tutkintapyynnön niin saavat vauhtia tutkintaan. Helppo laittaa ....

    • Anonyymi

      Tuonne kun spämmäisi miljardi rekkaria tekaistuin tiedoin, niiden laskutus olisi ihan tukossa.

      • Anonyymi

        Kun laittaa poliisin tai kkv rekkareita alkaa kys. tahoja varmastikin kiinnostaa (toki myös tilaaja).


      • Anonyymi

        Riittää, että jokainen laittaa oman autonsa rekkarin. Sitten vaan vedättämään huijaria. Halpaa lystiä.

        Ei vaadi paljoakaan rohkeutta. Aika riskitöntä lottoon verrattuna.


    • Anonyymi

      Nythän tuosta lukee myös lehdissä, mikä hupi firma on KKV (kilpailu-ja kuluttajasuojavirasto) kun ei puutu asiaan ja lopeta firman laitonta mainostamista. Vastahan Masku sai virheellisestä mainonnasta millin sakot! Jos ei itse siihen kykene niin pyytää poliisilta apua!

      • Anonyymi

        Suomi ei ole oikeusvaltio. Ja EU ei tukee kaikkea rikollista toimintaa. Samoin pankit.


    • Anonyymi

      Onko asiassa tapahtunut mitään edistystä?
      Oletteko jättäneet maksamatta ja mitkä ovat olleet seuraukset ?

    • Anonyymi

      Onko kukaan jättänyt maksamatta ja mitä on tapahtunut. Ulosotto ?

    • Anonyymi

      Eihän se voi olla mikään arviointi, kukaan ei ole käynyt katsomassa koko autoa. Se paperi ei kelpaa edes paskapaperiksi.

    • Eihän tommoinen voi olla mikään arviointi, kukaan ei ole käynyt paikalla autoa katsomassa joten sen arviointi on mahdotonta. Ei kelpaa edes WC paperiksi.

    • Anonyymi

      https://www.lansivayla.fi/paikalliset/5727661

      Jättäkää aina masamatta ja kiistäkää kaikki perintäkirjeet. Ette voi joutua edes teoriassa oikeuteen. Miettikääpä hetki tilannetta nimettömien ulkomailta toimivien huijareiden kannalta.

      Älkää tukeko rikollisuutta.

      • Anonyymi

        Vielä parempi kun ei edes klikkailisi epämääräisiä linkkejä. Eikö äiti ole opettanut, että tuntemattomien kyttiin ei mennä ja huijaussivustojen linkkejä ei klikata?


    • autoarviointi.fi on huijaus. Minua laskutettiin 120 euroa tietämättäni. Täällä näitä muitakin huijattuja näkyy. Laskussa ei ollut pankkitilinumeroa eikä viitettä, vain linkki "Maksa tästä!" (tms). Tänään sain vielä varoituksen maksamattomasta laskusta uhkavaatimuksella 20 euroa, ja lisää olisi tulossa. Yritin vastata laskuviestiin, palautui. Menin heidän nettisivuilleen. Ei osoitetta, ei puhelinnumeroa. S-postiosoite oli. Lähetin sinne valituksen. Palautui. Soitin poliisille: "Älä maksa, tee rikosilmoitus! Näitä on tullut aika paljon.". Tein rikosilmoituksen.

      • Anonyymi

        Eipä ollut tilinumeroa,en huomannut missään kohtaa että tää kysely jotain maksais,en kyllä aio maksaakkaan,katotaan miten käy


    • Anonyymi

      pitääkö tuon huijarifirman lasku oikeasti maksaa? Oletteko maksanut?

      • Anonyymi

        Ei, laitoin netistä löytyvän reklamaatioapurin avulla rekkulan missä selitin, ettei minulla ole mitään aikomusta maksaa ko. laskua. Tästä reilu vuosi aikaa nyt, ei ole kuulunut firmasta mitään.

        Kirjoitin siihen vähän yksityiskohtaisemmin miksi mielestäni firman toiminta on v*tuillaan (hinta mainittu todella pienellä präntillä sellaisessa paikassa missä sen ei kukaan oleta olevan yms...). Päivänselvä kusetushan tuo on (itsekin olin idiootti ja menin siihen:) ). No eipä tarvinut maksaa mitään


      • Anonyymi

        Huijareiden laskuja ei koskaan saa maksaa.

        Ei rikollisuutta saa tukea ihan vain laiskuuttaan.

        Jos ette ole tietoisesti tilanneet jotain maksullista, niin ilmoittakaa huijarille peruvanne "tilauksen". Jos peruminen ei onnistu, se on huijarin ongelma. Ei teidän.

        Älkää pelätkö uhkauksia. Peintäfirmoilta voi tulla kirjeitä vuosienkin päästä, mutta ne voi aina kiistää. Huijareille pitää aiheuttaa kuluja.


    • Anonyymi

      Minä kanssa sorruin ottamaan tuon auton arvioinnin, en missään kohden huomannut tuota hintaa sille, vaikka luin tarkkaan. Nyt täällä pähkäilen, mitä olisi viisasta tehdä.
      Onko kellään tullut tänä kesänä tällainen viesti (2023)?

      • Anonyymi

        Minulle tuli nimellä sähköpostiin, ei mitään esitettä vain paikka rekkarille. Rec no imaisi kaikki tiedot ja pämähti lasku. En maksa, Kuluttaja suoja ilmoitti että tehdä reklamaatio ja kielsi maksamasta.
        Rikosilmoituksen teen jos alakaa tulla muita laskuja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe