Aloittelijan kysymys kokeneille ?

"jamppa 19v"

Kysyisin aivan tälläisen peruskysymyksen siitä kun panette naistanne takaa päin tai siitä asennosta jossa nainen on selällään haarat auki ja kömmitte naisen päälle ja sisään niin ohjaako näissä kahdessa esimerkki asennossa naisenne peniksen pään herkkukoloon vai ohjaatteko itse tattinne naisen koloon.

Tässä olen itse päässyt ekan tyttö ystävän kanssa jyystämään ja olen miettinyt olen täysi tumpelo kun en ole osannut ohjata kulliani reikään ilman että tyttö ystäväni on sen ohjannut sinne.

8

1756

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kansalaisopistossa

näin syksysin alkaa kurssi "miehille" siittinen sisäänohjaaminen naisen emättimeen.

• konstit on monet

Itse olen tattini naisen herkkukoloon ohjannut.

Usein se menee niin että nainen on selällään, jalat minun olkapäillä,
      toisella kädellä levitän hieman häpyhuulia ja toisella ohjaan kullin reikään.

Ei se minusta väärin ole vaikka tyttöystäväsikin sen ohjaa sisäänsä.

• edestäpäin takaa

”takaa päin tai siitä asennosta jossa nainen on selällään haarat auki ja kömmitte naisen päälle”

—voi sinua mistään mitään ymmärtämätöntä
      Nainen on selällään ja sinä hänen päällään ja sitten takaapäin sisään?
      Tuossahan pitää letkun ulottua puoli kierrosta naisen ympäri.

Kokeileppa ensi kerralla sillälailla, että olet naisen takana, eikä edessä päällä.

• lukekaahuolellakysym

Lueppa tarkkaan mitä poika kirjoittaa,hänhän kysyy selkeästi ohjetta kahteen ERI asentoon.
        Hiukan ymmärrystä nuorten asiallisiin kysymyksiin JUNTIT.

• Voiettä osaa

olla vaikeaa,ota ensikerralla ÄITI mukaan tai jätä maihmatta.

• nainen 32

Pakko antaa yksi fiksu vastaus: sekä että, eli joskus mies tulee sisään ns ilman ohjausta ja joskus "autan" hänet omalla kädelläni oikeaan paikkaan. Ei tosta kannata paineita ottaa! PS. mieheni on aina todella kova, joten ei tod ole avun tarpeessa.

• Pitkä poika

Kesällä pesää talvella persettä eiks joo

• Muistan kanssa kun vasta opeteltiin poikaystävän kanssa ensimmäisiä kertoja. MEillä mies on kyllä aina laittanut sen sisään, mutta ei se aina niinku strömsössä ole mennyt :D uutta yritystä pienen keräilyn jälkeen niin yleensä onnistuu

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      83
      7121
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7073
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      116
      6198
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5414
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5248
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5215
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5108
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4605
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      18
      3481
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3400
    Aihe