Miten teidän lasten päiväkodeissa toimitaan? Helsinkihän kielsi ksylitolipastillien jakamisen, näköjään muuallakin on suunnitteilla.
http://yle.fi/uutiset/ksylitolipastillit_ja_karkit_syyniin_paivakodeissa/6766502
Ksylitolipastillit ja karkit syyniin päiväkodeissa
2
293
Vastaukset 2
- järjetöntä
Helsinki kieltää pastillit kaikilta hoidossa olevilta lapsilta,Myös pph:ssa olevilta.
Ymmärrän sen, että päiväkodissa on hankalaa kerätä vanhemmilta rahat pastilleihin,mutta miksi se pitää kieltää myös pph:ssa,jossa vanhemmat tuovat mielellään joko rahat pastilleihin tai pastillirasian.
Nykyään kielletään kaikki rahaa ei saa kerätä teatteriin, eikä mihinkään muuhun,jos ei ole vanhempainyhdistystä asiaa hoitamassa. Tää on naurettavaa näin neljän lapsen ryhmässä, jossa vanhemmat olevat ikionnellisia,että hoitaja jaksaa viedä lapsia teatteriin tms. - Soina79
Meillä vanhemmat toivat itse pastillit lapsilleen. Saattaa myös olla, että jotkut vähävaraiset vanhemmat ovat valittaneet siitä, ettei heillä ole rahaa pastilleihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51881
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍92838Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15746Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3690Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1574- 56551
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184549- 61543
- 70533
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24506