Voiko allergiseen alveoliittiin sairastua koiran hilseestä, jos on todettu koira-allergia? Vai onko sairaus aina pääsääntöisesti peräisin homeista?Olen alkanut pelkäämään, että olen sairastunut alveoliittiin koirastamme. Olen koira-allergikko ja otimme koiran vuosia sitten. Nyt myöhemmin alkoi ilmaantua hengitystieoireita koirasta aina kun olin sen lähellä (vanhemmillani). Onko akuutin alveoliitin oireet niin pahoja, että joutuu ihan sairaalahoitoon? Korkea kuume, paha hengenahdistus ym...? Vai voiko ilmetä vain hengenahdistuksena ja pef-arvojen laskuna mitkä häviävät kun altistus loppuu? Jos alveoliitti pääsee kroonistumaan, niin auttavatko siihen hoidot vai johtaako pääasiassa kuolemaan?
Luetuimmat keskustelut
- 128797
- 81706
- 56688
- 46593
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?40577- 60552
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71526Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44517- 26491
- 53473