Porvoon palsta.

bårgåbo

Skall man skratta heller gråta ? Hur sakligt och neutralt inlägg man än skriver så avlägsnas det.Jag undrar vad suomi24 s moderator egentligen håller på med.Snart dör hela spalten.

42

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surströmming

      Du och jag men även andra vet väl vem som anmäler "asiaton viesti" för alla sakliga samtals ämnen och de som kritiserar just de som pågår i spalten!Han påstår att han vill ha rättelse,de lär han inte få på den spalten,och sanningen lär ha kommit fram under de rättegångarna som han har genomgått.Tur att sk.barn vuxna.Nu j*****s han bara med vanliga Borgåbor.

      • de får skämmas

        Jag tycker så synd om hans barn,de har aldrig en chans till ett normalt liv med en far som håller på på det här sättet.


      • bårgåbo
        de får skämmas kirjoitti:

        Jag tycker så synd om hans barn,de har aldrig en chans till ett normalt liv med en far som håller på på det här sättet.

        Man kan ju alltid gå in och skriva några inlägg,litet jobb åt fanskapet.


      • R.I.P.....
        bårgåbo kirjoitti:

        Man kan ju alltid gå in och skriva några inlägg,litet jobb åt fanskapet.

        Hela spalten dör nog så småningom.


      • voj,voj....
        R.I.P..... kirjoitti:

        Hela spalten dör nog så småningom.

        Inga nya inlägg på flera veckor.


      • ledsamt
        voj,voj.... kirjoitti:

        Inga nya inlägg på flera veckor.

        Folk har beslutat att bojkotta hela spalten,när alla andras inlägg avlägsnas när "terroristen " trycker på asiaton viesti.


      • ett års tid.
        ledsamt kirjoitti:

        Folk har beslutat att bojkotta hela spalten,när alla andras inlägg avlägsnas när "terroristen " trycker på asiaton viesti.

        Jag tycker att man har lyckats rätt bra med det.Jag är övertygad att det är en och samma som skriver om frimurarna,hissen går nog inte hela vägen upp hos honom.Få se hur längre detta pågår innan de ansvariga tar i "hårdhanskarna"som de sa i våras?


      • BRA SÅ
        ett års tid. kirjoitti:

        Jag tycker att man har lyckats rätt bra med det.Jag är övertygad att det är en och samma som skriver om frimurarna,hissen går nog inte hela vägen upp hos honom.Få se hur längre detta pågår innan de ansvariga tar i "hårdhanskarna"som de sa i våras?

        Den här månaden har det väl kommit två nya inlägg,två är gamla.Bojkotten BITER.


      • möjligtvis ?
        BRA SÅ kirjoitti:

        Den här månaden har det väl kommit två nya inlägg,två är gamla.Bojkotten BITER.

        Månne det är herr P..... som också postar frimurarinläggena ? De dyker alltid upp på samma gång som det här sossudravlet.


      • återstor att se
        möjligtvis ? kirjoitti:

        Månne det är herr P..... som också postar frimurarinläggena ? De dyker alltid upp på samma gång som det här sossudravlet.

        Visst är det så,varför skulle det komma upp samtidigt.MEN han plockar nog ner även några nya som inte känner till bojkotten helt vanliga frågor.Få se hur längre de ansvariga tillåter honom härja fritt?De är ju inte omöjligt att utesluta honom,det vet ju alla som bannades förra året för bär o.svampar!?


      • gula löv
        återstor att se kirjoitti:

        Visst är det så,varför skulle det komma upp samtidigt.MEN han plockar nog ner även några nya som inte känner till bojkotten helt vanliga frågor.Få se hur längre de ansvariga tillåter honom härja fritt?De är ju inte omöjligt att utesluta honom,det vet ju alla som bannades förra året för bär o.svampar!?

        Vi skall hålla låg profil igen några dagar.Det måste finnas ett virtualt berg med avlägsnade inlägg från debatten.Det är helt sjukt.


      • ren spalt
        gula löv kirjoitti:

        Vi skall hålla låg profil igen några dagar.Det måste finnas ett virtualt berg med avlägsnade inlägg från debatten.Det är helt sjukt.

        Bra att folk har kunnat hålla fingrarna istyr,inget nöje för herr P.....,han får nte trycka på asiaton viesti.


      • trevlig höst
        ren spalt kirjoitti:

        Bra att folk har kunnat hålla fingrarna istyr,inget nöje för herr P.....,han får nte trycka på asiaton viesti.

        Han gråter visst lag o.polis spalten hur orättvist han har blivit behandlad hos en namngiven polis!Som vanligt är det någon annan som skriver och han är offer!Aj jaj...


      • liten harm....
        trevlig höst kirjoitti:

        Han gråter visst lag o.polis spalten hur orättvist han har blivit behandlad hos en namngiven polis!Som vanligt är det någon annan som skriver och han är offer!Aj jaj...

        Stackarn har väl inget annat liv,det måste reta honom något otroligt när ingen bryr sig om hans inlägg (jo jag brukar nog pocka bort dem om de råkar vara på debatten )


      • besökare+++
        liten harm.... kirjoitti:

        Stackarn har väl inget annat liv,det måste reta honom något otroligt när ingen bryr sig om hans inlägg (jo jag brukar nog pocka bort dem om de råkar vara på debatten )

        Månne de här socialrbetarna är medvetna om vad han skriver om dem.Jag tror inte att de själva brukar besöka den här debatten.Någon borde kanske ge en vink åt dem.


      • 3113w
        besökare+++ kirjoitti:

        Månne de här socialrbetarna är medvetna om vad han skriver om dem.Jag tror inte att de själva brukar besöka den här debatten.Någon borde kanske ge en vink åt dem.

        Tänk om någon Borgåtidning skulle skriva en "juttu " om hur en sådan som vår pedofil & sossuhäirikkö förstör för alla andra seriösa debattörer.Man borde ha någon bekant reporter som man kunde ta upp saken med.


      • hösten är här
        3113w kirjoitti:

        Tänk om någon Borgåtidning skulle skriva en "juttu " om hur en sådan som vår pedofil & sossuhäirikkö förstör för alla andra seriösa debattörer.Man borde ha någon bekant reporter som man kunde ta upp saken med.

        jag tro de berörda personerna är nog medvetna om skriverierna,varför skulle han sluta trots två domar,lite böter det är ju ingenting,dom har väl diskuterat med någon jurist som tror att skriverierna slutar,men jag tycker att de har blivit grövre!De ansvariga för spalten tycker jag skulle sätta stop på det men de tycks ju inte vara intreserad.I morse kom de som vanligt,att det har varit tyst under dagen innebär inte att han har slutat.


      • fy fan....
        hösten är här kirjoitti:

        jag tro de berörda personerna är nog medvetna om skriverierna,varför skulle han sluta trots två domar,lite böter det är ju ingenting,dom har väl diskuterat med någon jurist som tror att skriverierna slutar,men jag tycker att de har blivit grövre!De ansvariga för spalten tycker jag skulle sätta stop på det men de tycks ju inte vara intreserad.I morse kom de som vanligt,att det har varit tyst under dagen innebär inte att han har slutat.

        Det är sant att han hela tden blir aggressivare,igår var där ett otroligt äckligt inlägg om Johanna V.och hennes pojke,hennes barn.....man kan inte ens återge det.


      • privat kille!!
        fy fan.... kirjoitti:

        Det är sant att han hela tden blir aggressivare,igår var där ett otroligt äckligt inlägg om Johanna V.och hennes pojke,hennes barn.....man kan inte ens återge det.

        Jag håller med dig,det som han skrev räcker inte med lite böter utom ordentligt med skadestånd till dom båda,men skulle de någonsin komma så långt så skulle det komma fram att han är syyntakeeton(kom inte på vad det heter på svenska).Och framförallt han skrev det i en öppen spalt som vem som helst kan läsa!!Mobbning mm.


      • politikdebatten
        privat kille!! kirjoitti:

        Jag håller med dig,det som han skrev räcker inte med lite böter utom ordentligt med skadestånd till dom båda,men skulle de någonsin komma så långt så skulle det komma fram att han är syyntakeeton(kom inte på vad det heter på svenska).Och framförallt han skrev det i en öppen spalt som vem som helst kan läsa!!Mobbning mm.

        Det betyder att han inte kan dömas(minns inte heller rätta ordet,BORGÅsvenska....)Idag har han sökt sympati på KDspalten postat polisjuttun där.


      • bäst att vänta...
        politikdebatten kirjoitti:

        Det betyder att han inte kan dömas(minns inte heller rätta ordet,BORGÅsvenska....)Idag har han sökt sympati på KDspalten postat polisjuttun där.

        Konstigt nog har några inlägg fått bli kvar på spalten.....ändå litar jag nog inte på att det är något som håller någon längre tid.


      • oktoberfest321
        bäst att vänta... kirjoitti:

        Konstigt nog har några inlägg fått bli kvar på spalten.....ändå litar jag nog inte på att det är något som håller någon längre tid.

        Inte har man ändå lust att skriva något där,bäst att hålla låg profil.


      • blåsigt väder
        oktoberfest321 kirjoitti:

        Inte har man ändå lust att skriva något där,bäst att hålla låg profil.

        Har varit borta i Sverige över 1v.och vad ser man när man tittar i Borgå spalten alting är som vanligt där!!Jag väntade väl inte ngn.förändring heller..


      • bojkott....
        blåsigt väder kirjoitti:

        Har varit borta i Sverige över 1v.och vad ser man när man tittar i Borgå spalten alting är som vanligt där!!Jag väntade väl inte ngn.förändring heller..

        På porvoon palstan fortsätter allt som förut utom att vi "gamla " inte mera skriver där,det lönar inte sig.


      • minst 60per dygn
        bojkott.... kirjoitti:

        På porvoon palstan fortsätter allt som förut utom att vi "gamla " inte mera skriver där,det lönar inte sig.

        Idag är gubben alldeles hysterisk,inläggen bara kommer på löpande band.


      • marknad i morgon
        minst 60per dygn kirjoitti:

        Idag är gubben alldeles hysterisk,inläggen bara kommer på löpande band.

        Det är ju inte ens fullmåne så att man skulle säga att man är" mångalen",lider med hans "barn",man undrar är det så dåligt med tider till ps.läkare?


      • manipulerade
        marknad i morgon kirjoitti:

        Det är ju inte ens fullmåne så att man skulle säga att man är" mångalen",lider med hans "barn",man undrar är det så dåligt med tider till ps.läkare?

        Jag har svårt att tänka mig att de har någon kontakt med honom. Det är ju möjligt att de är så hjärntvättade att de tycker att han har rätt förstås.


      • vad ska man säga...
        manipulerade kirjoitti:

        Jag har svårt att tänka mig att de har någon kontakt med honom. Det är ju möjligt att de är så hjärntvättade att de tycker att han har rätt förstås.

        Idag är han riktigt i sitt esse.....


      • bedrövligt
        vad ska man säga... kirjoitti:

        Idag är han riktigt i sitt esse.....

        Det fortsätter även idag med hot ,hot att ta fram bilder av barn till de berörda mm.mm,Och ansvariga utgivare är frånvarande,fattar inte.


      • fy fan...
        bedrövligt kirjoitti:

        Det fortsätter även idag med hot ,hot att ta fram bilder av barn till de berörda mm.mm,Och ansvariga utgivare är frånvarande,fattar inte.

        Det inlägget var något av det obehagligaste som han har skrivit........Ingen kan göra något.......Han har igen haft inlägg också på politiksidorna.


      • inte bra
        fy fan... kirjoitti:

        Det inlägget var något av det obehagligaste som han har skrivit........Ingen kan göra något.......Han har igen haft inlägg också på politiksidorna.

        Där har varit mycket hot och annan skit,bäst att hålla sig borta.


      • urtråkig
        inte bra kirjoitti:

        Där har varit mycket hot och annan skit,bäst att hålla sig borta.

        Allt fortsätter som förut,man ids inte mera besöka hela debatten.


      • fars
        urtråkig kirjoitti:

        Allt fortsätter som förut,man ids inte mera besöka hela debatten.

        HAN fick mothygg fr.alla håll o.vad händer jep,de två försvinner men inte i polis,bioföräldarspaten hans skriverier,mao allt är som vanligt.Imorse fick man svar att man sammarbetar med myndigheterna men de tycks inte vara alltför lyckat när han kan fortsätta år ut ,år in.


      • inget slut
        fars kirjoitti:

        HAN fick mothygg fr.alla håll o.vad händer jep,de två försvinner men inte i polis,bioföräldarspaten hans skriverier,mao allt är som vanligt.Imorse fick man svar att man sammarbetar med myndigheterna men de tycks inte vara alltför lyckat när han kan fortsätta år ut ,år in.

        Jag kan tänka mig att polisen också är urled på honom,dem har han ju också terroriserat i åratal.


      • observatör+++
        inget slut kirjoitti:

        Jag kan tänka mig att polisen också är urled på honom,dem har han ju också terroriserat i åratal.

        Nu är där "livlig diskussion ",nån har igen grävt fram urgamla inlägg,det ser ju bra ut.


      • kriminellt
        observatör+++ kirjoitti:

        Nu är där "livlig diskussion ",nån har igen grävt fram urgamla inlägg,det ser ju bra ut.

        Nu är "gubben" alldeles hysterisk igen,han skriver kränkande inlägg om privatpersoner(om Borgå socialbyrås personals barn och barnbarn .)När skall SUOMI 24 sätta stopp,de har ju ändå ansvaret för vad som publiceras på forumet.


      • ansvarig utgivare!
        kriminellt kirjoitti:

        Nu är "gubben" alldeles hysterisk igen,han skriver kränkande inlägg om privatpersoner(om Borgå socialbyrås personals barn och barnbarn .)När skall SUOMI 24 sätta stopp,de har ju ändå ansvaret för vad som publiceras på forumet.

        Det har jag också tänkt,tidningarna o.TV kan man klaga till "julkisen sanaan"och det tar upp ärendet,här säger man att man har "god kontakt med olika myndigheter"men ingentig händer?Vad månne man väntar på?


      • det är skamlöst
        ansvarig utgivare! kirjoitti:

        Det har jag också tänkt,tidningarna o.TV kan man klaga till "julkisen sanaan"och det tar upp ärendet,här säger man att man har "god kontakt med olika myndigheter"men ingentig händer?Vad månne man väntar på?

        Polisanmälan är väl sista utvägen ?En annan sak är väl om nu polisen bryr sig och så måste de väl vara de berörda personerna som gör anmälan.


      • var ska det sluta ?
        det är skamlöst kirjoitti:

        Polisanmälan är väl sista utvägen ?En annan sak är väl om nu polisen bryr sig och så måste de väl vara de berörda personerna som gör anmälan.

        Nu har här igen varit mycket mordhot,han blir bara fräckare och fräckare.


      • bårgåbo
        var ska det sluta ? kirjoitti:

        Nu har här igen varit mycket mordhot,han blir bara fräckare och fräckare.

        Han fortsätter med mordhot......det är skrämmande.


      • ledsamt
        bårgåbo kirjoitti:

        Han fortsätter med mordhot......det är skrämmande.

        Spalten dör ut,i morse var där ETT nytt inlägg.


      • bittert slut
        ledsamt kirjoitti:

        Spalten dör ut,i morse var där ETT nytt inlägg.

        Sista dödsryckningarna pågår.ingen akutvård hjälper.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe