Siinäpä kysymys.
Onko naiset mustasukkaisempia kuin miehet?
1
154
Vastaukset
- oppia ikä kaikki
No, melkeinpä siltä tuntuu. Ihmetytti erään tuttavan mustasukkaisuus. Meitä oli yksillä synttäreillä syntymäpäivä sankarin avomies, lapsi ja me lapsenlapsen isovanhemmat puolisoineen. Avomiehen vanhemmat ovat eronneet jo vuosikymmeniä sitten ja heillä on ollut uudet kumppanitkin jo ainakin viisitoista vuotta ja he tapailevat silloin tällöin perhejuhlissa ym sellaisessa. Meillä ei ollut istumajärjestystä ruokaillessamme ja avomiehen vanhemmat sitten istahtivat vierekkäin. Heillä oli paljon juteltavaa lapsistaan ja lapsenlapsistaan sekä sairauksistaan (molemmilla syöpä) sekä entisistä avioliittonsa aikaisista ystävistään.
Kuinka ollakaan tätä ei avomiehen isän asuinkumppani kestänytkään, hän ei mitenkään ollut muiden henkilöiden osalta huomiotta,koska keskustelimme kanssaan vilkkaasti, mutta hänen mustasukkaisuutensa ilmentyi entisen avioparin keskustelun keskeyttämisellä. En olisi ikinä uskonut hänen olevan mustasukkainen ellen itse olisi tilannetta nähnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026