Valtion velanotto 7 miljardia vs RAYn 95% palautus?

ihmettelijä :-O

7 miljardia euroa joutuu valtio ottamaan velkaa vuosittain. Meneekö se 95%-palautusprossan maksuun pelaajille peleistä kun RAY pitää vain 5% pelatuista rahoista elin n 700 miljoonaa euroa? Puhumattakaan Veikkauksen voitoista, jotka satoja miljoonia vuosittain.
Miten ihmeessä valtiolla on varaa jakaa velkarahaa nimenomaan pelaajille runsain mitoin voitoissa kun ei riitä rahaa homekoulujen, sairaaloiden, asuntojen ym. korjauksiin? Satutko juuri sinä olemaan yksi onnekkaista 'velkarahan' suurvoittajista? _______________________________________________
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288509214452.html

...."Casino Helsingissä automaattien palautusprosentti on korkeampi kuin pelipisteissä eli "marketin nurkissa". Casinolla palautusprosentti on noin 95, kertoo RAY:n viestintäpäällikkö Miikka Kimari.

- Pelisaleissamme (Täyspotit ja Potit) ja pelipisteissämme palautusprosentti on noin 90. Casinon automaattipelit ovat eri pelejä kuin pelipisteissä, eli ero tulee siitä, Kimari selittää.

RAY:n nettikasinolla keskimääräinen toteutunut palautusprosentti on Kimarin mukaan noin 95."

18

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adsfadsfadsfzxcvzxcv

      Siis mitä höpäjät? 95% pelatuista varoista (omista rahoista) saa pelaaja takaisin keskimäärin. Ei niitä tartte muilta valtioilta lainata.

    • No ei sitä pelaajille jaa. Kaikki sinne häviää. Kukaan ei pelaa sataa euroa ja lopeta 95€ vaan ne jatkavat pelaamista tuolla 95€:llä niin, että niillä on n 90€ ja taas ne jatkaa pelaamista 90€.lla niin kaun, että kädessä on 0€ Varianssi on toki suurta joka tarkoittaa, että rahat hävitään pitkässä juoksussa melkoisella vuoristoradalla. Eli joskus voitetaan suuri summa, mutta joskus taas hävitään sukkana. Kaikki alle 100%:N palautsprosentit on pelaajalle huonoja olkoon vaikka 99,999% niin siltikin pelaaja jää tappiolle pelattuaan äärimmäisen kauan. 100,5% on vasta hyvä. Niin pienestä marginaalista on kiinni jos mennään yli tai alle sadan.

    • 100% huijaus

      kas kun kaikki siellä eivät voita suuria summia ja ne pienetkin nypitään kaikki pois. Toki on nähty kuinka samoilla pelaajilla on 'hyvä tuuri' jonka suhteen en enää usko että kyseessä on satunnaisarvonnan tuottama 'sattuma'. Pelit toimivat pelaajakohtaisesti, ei siinä sen ihmeempää. Se miten ne 'toimivat' pelaajakohtaisesti suosien toisia ja toisia ei, on selvää pässinlihaa. Ei tarvitse mielikuvitustakaan käyttää, aikansa se vei analysoida ja selvisi.

      • dasfdasfdasfzxvczvcx

        Noh, laita tähän ketjuun pelaajakohtaiset kierrokset vaikkapa 20k kierrokselta niin minäkin analysoin.

        Ai, sulla ei oo sellasia? No mites oot sitten analysoinu?


      • yksinkertaista se on
        dasfdasfdasfzxvczvcx kirjoitti:

        Noh, laita tähän ketjuun pelaajakohtaiset kierrokset vaikkapa 20k kierrokselta niin minäkin analysoin.

        Ai, sulla ei oo sellasia? No mites oot sitten analysoinu?

        Niin sinähän et pelaa. Turha sulle on mitään selittää ja aivokapasiteettisi tuskin riittää analysoimaan yhtään mitään.
        Mutta jos alat pelaamaan ja pelaat n 20v niin kykenet muodostamaan käsityksen pelien kulusta ja siitä mitä ympärilläsi tapahtuu. Esim. bonuspelien frekvenssi jne. voitot, omiesi lisäksi näet myös ympäristössäsi tapahtuvia asioita joista myös muovaantuu käsitys kokonaisuudesta.


      • dafadsfadsfzxcvzxcv
        yksinkertaista se on kirjoitti:

        Niin sinähän et pelaa. Turha sulle on mitään selittää ja aivokapasiteettisi tuskin riittää analysoimaan yhtään mitään.
        Mutta jos alat pelaamaan ja pelaat n 20v niin kykenet muodostamaan käsityksen pelien kulusta ja siitä mitä ympärilläsi tapahtuu. Esim. bonuspelien frekvenssi jne. voitot, omiesi lisäksi näet myös ympäristössäsi tapahtuvia asioita joista myös muovaantuu käsitys kokonaisuudesta.

        Oon kyllä pelannut slotteja juurikin about tämän maagisen 20 vuotta. Argumentiltasi hävisi pohja tyystin (ja ei, en ole idiootti. IQ 128 ei ole maailman kärkeä, eikä edes mensan portteja kolkuttele, mutta etpä voi tyhmyytenikään vedota).


      • huh huh...
        dafadsfadsfzxcvzxcv kirjoitti:

        Oon kyllä pelannut slotteja juurikin about tämän maagisen 20 vuotta. Argumentiltasi hävisi pohja tyystin (ja ei, en ole idiootti. IQ 128 ei ole maailman kärkeä, eikä edes mensan portteja kolkuttele, mutta etpä voi tyhmyytenikään vedota).

        Vastauksesi todistaa että tarvitset ammattiauttajaa ja lääkitystä.


      • zvczxvcdasf323
        huh huh... kirjoitti:

        Vastauksesi todistaa että tarvitset ammattiauttajaa ja lääkitystä.

        Jaha. Mitäs suosittelisit?


      • .........
        zvczxvcdasf323 kirjoitti:

        Jaha. Mitäs suosittelisit?

        lobotomiaa ja eläinlääkäriä


    • Pelaamalla 0 kierrosta tajuan jo, että peleissä jää tappiolle, mutta sinä et näköjään 20 vuoden aikanakaan tajua, että jäät tappiolle.

      • gläggätigläggggäää

        no mutta tottakai se on huomattu että jää tappiolle. Eikä tappiolle jäämiseen mene sun 'pitkäjuoksuhöpinöittesi' mukaan 20v vaan kyllä se kynintä alkaa heti. Saa tietysti voittoja joskus mutta ei mitään suurta voittoa.


      • asdfadsfdsfzxcvzvxvx
        gläggätigläggggäää kirjoitti:

        no mutta tottakai se on huomattu että jää tappiolle. Eikä tappiolle jäämiseen mene sun 'pitkäjuoksuhöpinöittesi' mukaan 20v vaan kyllä se kynintä alkaa heti. Saa tietysti voittoja joskus mutta ei mitään suurta voittoa.

        "pitkä juoksu" alkaa ensimmäisestä panoksesta, talidomiseni.


      • häpeäisit!
        asdfadsfdsfzxcvzvxvx kirjoitti:

        "pitkä juoksu" alkaa ensimmäisestä panoksesta, talidomiseni.

        Tuossa taas näkee sivistymättömyytesi ja tietämättömyytesi.
        Etkö sinä luuseri edes tiedä mikä on talidomi?


    • Joku neropatti on taas keksinyt mitien voi voittaa ruletissa lyhyessä juokussa. Ikävä kyllä pitkässä juokussa ei toimi mikään syteemi. Joten tuollakin systeemillä häviää jos pelaa 100 000 kierrosta.

      • -'¨-.,¨'

        Tosi harva voi pelata 100 000 kierrosta vaikkapa yhdellä numerolla hinta 2,50e. Yleensä laittavat vieläpä usealle numerolle kerrallaan ja monta per numero. Mutta saahan sitä antaa kaiken omaisuutensa pois jos haluaa. Moni on niin tehnytkin, asunnot, autot jne


    • En tarkoittaunut, että pitäsi pelata 100 000 kierrosta. Tarkoitin vaan, että ruletissa jää idiotti varmasti tappiolle jos pelaa 100 000 kierrosta ja mikään syteemi ei tee ruletista pitkässä juoksussa voitollista.

      • pyhä Sylvi :-U

        Taasko 'pitkässä juoksussa'? Kyllä ne rahat hävitään aika lyhyessä juoksussa, kun peli on nopeatempoinen ja pelaajat mättävät rahansa melkein joka numerolle. Se on pyöräytys ja vilaus kun jengin rahat on viety.


      • adsfadsfadsfzxcvzxcv
        pyhä Sylvi :-U kirjoitti:

        Taasko 'pitkässä juoksussa'? Kyllä ne rahat hävitään aika lyhyessä juoksussa, kun peli on nopeatempoinen ja pelaajat mättävät rahansa melkein joka numerolle. Se on pyöräytys ja vilaus kun jengin rahat on viety.

        Pitkä juoksu alkaa ensimmäisestä pyöräytyksestä. Yritä ymmärtää.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe