Löysin miehen seksilelut

taja3

Miten ottaa puheeksi kun löytyi mieheltä seksileluja piilosta? Miksei se ole mulle voinut kertoa vaikka tietää mun leluista?

8

4149

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17+7

      jos se ei ole vielä kehdannut näyttää niitä sulle. Moni mies käyttää runkatessaan itseään esim. vibraattoria pepussa joka kiihottaa eturauhasen kautta. Kyllä minullakin meni jonkun aikaa ennenkun kehtasin kertoa. Kyllä se kertoo kun aika on tosin voisit kysyä joskus vaivihkaa, että kiinnostaisiko häntä esim peppuleikit jollakin välineellä. Me mm. ostimme vaimon kanssa sellaisen mulkkuvyön jolla vaimo pani muo peppuun. Kylläpä tuntu hyvältä siis vaimon kanssa. en ole homo enkä homoksi tule sen selvennän. Rohkasisua vaan niin hyvä tulee.

      • Anonyymi

        "Otan perseeseen mutten ole enkä homoksi tule, sen selvennän"
        tämä oli läppä, sen selvennän.

        Se on ok kun harrastatte omia juttujanne. Hienoa kun suhteenne on vankka.


    • taja3

      ne ei ole peppujuttuihin liittyviä.ollaan kyllä peppuseksistä puhuttu ja luvannut koittaa jos häntä mieli tekee.yhden lelun löysin aikoja sitten toisen äsken.en usko että kertoo kun on näin pitkää pitäny salassa.ymmärrän että saa käyttää leluja ja sehän on vain hyvä mutta miksei ole mulle niistä puhunut?eihän siinä mitään noloa ole?

      • Anonyymi

        Minua miehenä nolottaisi jos joku löytäisi minun leluni.
        Teidän suhteenne on varmaan hyvä ja luottamuksellinen, niin eikölhän nämä ajallaan selviä,


    • Anonyymi

      Minusta tuntuu, että naisilla seksilelut ovat yleisesti hyväksyttävämpää kuin miehillä, en oikein tiedä mistä se johtuu. Kenties homofoobikkojen kasvatusta? ajat ovat silti muuttumassa.
      Kun naiselta löytyy dildo, se on vaan ihan ok eikä siitä numeroa tehdä.

    • Anonyymi

      Eipä se pettämistä ole jos omia runkku vehkeitä piilossa.kuhan ei elävää taih...tasku pimperoa löyvy komerosta ku muija yllättäin kotia tulee Tai toisinpäin samoja sikoja ollaan miehet ja naiset. Öö eiku henkilöt

    • Anonyymi

      Hei.. kuinka moni teistä viestin lukijoista on joskus (itse teininä) piilottanut jotain eroottista matskua, kuten esim. seksilehtiä komeron/kaapin VÄLIPOHJAN ALLE -kuvitellen tuollaisen olevan nerokaskin piilopaikka?

    • Anonyymi

      ... mutta miksi pitää nostaa näitä vanhoja ketjuja?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe