Only for Therians.

Therianthrope-01

Elikkäs hei... Tämä keskustelu on sitten vain therianthrope aiheeseen liittyvää. En tiedä tuosta sanasta suomennosta tai mahtaako sellaista edes olla olemassa (?)En tiedä...(?) Niin... Siis mahdollisimman paljon therian tyyppejä tänne :D

181 kommenttia

Vastaukset

• Tosi myöhäinen vastaus mutta täällä yksi susitherian ^^

• Shiloh: miat päin oot? Itekki oon susi therian. Suomesta, porin seudulta. Ja Therianthrope, eli oon therian, joka ettii laumaa..suomesta

• ritu1600 kirjoitti:

Shiloh: miat päin oot? Itekki oon susi therian. Suomesta, porin seudulta. Ja Therianthrope, eli oon therian, joka ettii laumaa..suomesta

Vieläkö lauma haussa? Me etsittäisiin uusia laumalaisia

• ritu1600 kirjoitti:

Shiloh: miat päin oot? Itekki oon susi therian. Suomesta, porin seudulta. Ja Therianthrope, eli oon therian, joka ettii laumaa..suomesta

Mulla olis eteläpohjanmaalaisille therianeille lauma, ooks kiinnostunut?

• Heyo, tääl myös yksi susitherian :3! Jos jotakuta kiinnostais liittyä ihmissusilaumaan nii sanokaa vaa :)

• Ihmissusia... kuvitelkaa vaan ite elän mieluiten oikeaa elämää enkä mitää fantasiaa

• Hei Kuroi Hornet: mua kiinnostaa, ja haluisin liittyy laumaasi. Jos vain saa...kuinka monta jäsentä laumassa on? Missä päin lauma sijaitsee? Tai sen jäsenet. T: susi therian Arleen🐺

• köyhääijä kirjoitti:

Ihmissusia... kuvitelkaa vaan ite elän mieluiten oikeaa elämää enkä mitää fantasiaa

Ei nyt ihan ihmisista kuitenka vaan ihmisiä jotka kokee joutuneensa väärä kehoon....

• Hei olen ihmissusi nimeltä Värsvick! Voinko minäkin liittyä laumaan? Olen kotoisin Vaasasta xD

• kerään porukkaa online laumaani. innokkaita? oon tuppu kylästä niin ei saa laumaa tehtyä muutako nettii

• Mäki asun tuppukylässä xd. Haluisin liittyy

• mäki oon susitherian!! :3

• Haluisitko liittyä laumaan? :)

• Sori toi peukku..mut en haluu etuilla, mut oisin kiinnostunu sun laumasta, oon therian ku varmaa luitki...oon miettiny et minkälaist ois elämä jos ois ihmissusi? Ois ainaski hyvä kuulo, näkö ja haju. Oishan se mukaaa kuulla hyvin ja haistaa kaikki eläimet jne.

• Musta vois tehä ihmissuden ilomielin, tiiän sen olevan täyttä tuskaa, mut ihan sama, kestäisin mitä vaan, eträ saisin olla edes sekunnin susi!

• Ilmoitelkaa jos laumaan liittyminen kiinnostaa.

• Ilmaannun pirun myöhässä, mutta tämä on kiinnostavaa. Onko teillä jo lauma, vai oletteko perustamassa sellaista? En ole törmännyt vielä yhteenkään laumaan Suomessa.

• mä en ainakaan oo missään laumassa kun en oo käyny tääl taas pitkään aikaan xd

• En kuulu laumaan, mutta tunen kyllä muutaman lauman. Tiedättekö muuten sen raivostuttavan tunteen, kun teidän "haamukorvia" kutittaa, mulle käy niin liian usein...

• Suomessako? Onko täällä useampikin lauma?

• Ainakin tuo romejin lauma tunnen yhden tyypin (netin kautta) joka pyörittää laumaa, eli ainakin kaksi c:

• käyttääks kukaa hampaita? siis semmosii "tekohampaita"? ite tilasin briteistä customit ja käytän niitä melkeen joka päivä. metsästääkö muut? ite joo mut pakko käyttää jousta apuna ja lihan tietenki kypsennän. ja tosiaan mulla on metsästyslupa :D

• Olis kiva kokeilla 😉

• Onkohan täällä ketään Pihtiputaalaisia... Aion pitää pantaa koulussa... Ite olen susi therian

• Who dis?!?! Mäkin oon Pihtiputaalta ja on kyllä sen verran pieni paikka et oli harvinaisuus löytää tämmönen kommentti täältä :D
      Olisi tosi mahtia tavata ja vaihdella kuulumisia toisen therianin kanssa samalta paikkakunnalta, kun omat klaanilaiset asuu ikävän kaukana. Koitan käydä täällä vielä katsomassa onko tullut vastausta mutta nopeimmiten minut tavoittaa instagramin kautta, laita viestiä @precautions_my_dear nimiselle käyttäjälle.
      Jos et omista instagramia niin mut kyllä näkee koulussa lukion puolella pyörimässä, oon tämmönen n. 150 senttimetrinen tappi jolla on lyhyet tuhkanblondit hiukset ja musta kangasreppu, siinä on laatta etupuolella jossa lukee "SPORT". Repussa roikkuu biohazard -symboli ja muutama pinssi, sekä helminauha : )
      Mahdollisuuksien mukaan tulen hommaamaan myös hännän, ja kunhan saan sellaisen niin aion pitää sitä repussa kiinni. Tule vain rohkeasti juttelemaan! ❤

• Oho jännäää, toisiakin suomesta. Susitherian ilmoittautuu. Itse en viitsi pantaa tai häntää kuljettaa mukana tai kuitenki luullaan turriksi. Yhh

• Mulla on fursuitti, koska niin tunnen pystyväni ilmaisemaan sisäistä suttani parhaiten, arvaa vaan, onko mua luultu turriksi xDD. Mulla on myös rakastakin rakkaampi sininen pantuliini, jossa blig-blingiä ja nimilaatta, jossa lukee (luonnollisesti) Sky

• http://tundrapack.tumblr.com/

Suomen suurin ja lämminhenkisin susitherian-lauma! Ottakaa yhteyttä, kaikenkarvaiset tervetulleita! Meitä on tällä hetkellä jo kokonaista yksitoista sutta.

• Löytyykö tätä laumaa enää näin 4 vuoden jälkeen?? Jos löytyy niin oisin kiinnostunu.

• Anonyymi kirjoitti:

Löytyykö tätä laumaa enää näin 4 vuoden jälkeen?? Jos löytyy niin oisin kiinnostunu.

Aika jännä juttu, mutta taitaa löytyä edelleen. Tai ainakin sen niminen

• Teriantrooppi on ehkä tuo therianthrope suomeksi :) Eli täällä kans yks susi. Tai no itselläni on vielä siinä mietiskelyn alla, että mikä oikein olen. Olis mukavaa jos saatais järjestettyy wappiin semmonen therian -ryhmä. Eka voitais jutella kikis tai jotai. Kekkä olis kiinnostuineita tälläisestä toiminnasta?

• Tundra-laumalla on wa-keskustelu ja meitä on siellä monta! Laita sähkärii rebdomine@outlook.com jos kiinnostaa :3

• Terve. Ite oon susi hullu. Ja oon ymmärtäny että theriolaiset (nimi emt) on jotain eläin rakastajii. Ja jos voisit selittää mitä se oikeesti tarkoittaa. Mut siis haluaisin liittyä tollaseen ryhmään

• Sori tälleen myöhäs, mutta therianit eivät ole pelkkiä susi hulluja. He uskovat että heidän sielunsa ovat / he olivat entisessä elämässään susia. Siinä lyhyesti therianisuuden idea :3

• Täälä on 00 susityttö ja laumaan liittyminen kiinnostas:)

• Olen ehkä kissatherian. Voitteko autta selvittämään olenko?

• Kannattaa meditoida! Mutta mikäli sulla on "shiftejä" - hetkiä jolloin koet olevasi kissa ja ihmisen keho saattaa tuntua ahdistavalta - olet kissatherian melko varmasti. :)

• Hei mä olen -99 tyttö kissatherian. Olisi todella mukava tutustua, koska itse en tunne yhtään theriania. Kaipaisin jotakuta, joka ymmärtäisi ja pystyisi samaistumaan tähän, sellaista läheisempää ystävää kun kauheassa laumassa en viihdy (olen intovertti) paitsi jos muut olisivat therianeja (rakastan myös koiria kuin muita eläimiä, joten tulen loistavasti toimeen muidenkin kanssa), mutta ihmisiä en ymmärrä, en. Vinkkinä itsensä löytämiseen sen lisäksi, että tunnet kuka oikeasti olet sisinmässäsi seuraile uniasi (minä kuljen monesti unissa kissana ja se on ihanaa! Ja paljon luontevampaa), meditoi, tarkkaile ihmisten lemmikkikissoja (ymmärrätkö heitä ja heidän käyttäytymistään) ja tutustu Erin Hunterin Soturikissa-sarjaan, paras sarja ja hahmoihin samaistuu niin helposti (tietenkin, koska kissa :3 Ja tsekatkaa Selviytyjät- sarja, joka koirista, että Etsijät- sarja karhuista). Joten kaikki therianit nyt tutustumaan, jakaisin mielelläni nämä kokemukset :)

• Minäkin tutustuisin mielelläni :)

• yössätassuttelija kirjoitti:

Hei mä olen -99 tyttö kissatherian. Olisi todella mukava tutustua, koska itse en tunne yhtään theriania. Kaipaisin jotakuta, joka ymmärtäisi ja pystyisi samaistumaan tähän, sellaista läheisempää ystävää kun kauheassa laumassa en viihdy (olen intovertti) paitsi jos muut olisivat therianeja (rakastan myös koiria kuin muita eläimiä, joten tulen loistavasti toimeen muidenkin kanssa), mutta ihmisiä en ymmärrä, en. Vinkkinä itsensä löytämiseen sen lisäksi, että tunnet kuka oikeasti olet sisinmässäsi seuraile uniasi (minä kuljen monesti unissa kissana ja se on ihanaa! Ja paljon luontevampaa), meditoi, tarkkaile ihmisten lemmikkikissoja (ymmärrätkö heitä ja heidän käyttäytymistään) ja tutustu Erin Hunterin Soturikissa-sarjaan, paras sarja ja hahmoihin samaistuu niin helposti (tietenkin, koska kissa :3 Ja tsekatkaa Selviytyjät- sarja, joka koirista, että Etsijät- sarja karhuista). Joten kaikki therianit nyt tutustumaan, jakaisin mielelläni nämä kokemukset :)

Menisitte mieluummin hoitoon.

• elsi15 kirjoitti:

Menisitte mieluummin hoitoon.

Suosittelen samaa sinulle, jos on vaikea hyväksyä toisia ihmisiä ja heidään elämäntyyliään. Aika tylsä maailma, jos kaikki olisivat harmaata massaa.

Ja ainiin, en itse edes pahemmin erotu massasta, joten puhunko nyt itseäni vastaan? Njaa, enpä taida, vaan ymmärrän vain faktat ihmisyyden perusperiaatteista. Hah.

• Olen Soturikissat sarjaa lukenutkin. Pimeyden jokeen asti. Olen 03 eli aika nuori kai jossain mittapuussa, mutta susitherian kaverini sanoi että on hyvä löytää itsensä jo tämän ikäisenä. Ja kyllä. Olen siftannut. :)

• Mä olen taas 05 kissa-therian :3

• Ootko edelleen? Olis ihana tutustuu muiden therianeiden kanssa!

• Hei, mäkin luen soturikissoi! Oon vasta tähtiyö kirjassa, mut rakastan niitä! <3 Ja oon köh.. niiin KÖH.. 07 ja luultavammin Polytherian. KÖH jos KÖH kiinnostaa näin KÖH nuoren juttuseura KÖH niin instagram @_pihkachu_ (artti ja sk tili) tai @elainten.aisteilla (theriantili) Jatota vaikka nyt ite sanonkin niin oon luonteeltani suurinpirtei 05? Jaöööö entiiä mitä nyt viel sanoisin... hmmm.. Tuu mielummi @_pihkachu_ koska saatan vaihtaa ton theriantilin nimen ku en tykkäö siit kamalasti. Joooooo

• täällä yksi polytherian! (Koira kissa karhu) pohjoisesta suomesta

• Mikä helvete teitä vaivaa??

• Ilvestherian ilmottautuu ;) (osa tuntee jo XD)

• Täällä on kans yks susitheriani ei oo laumaa, joka on aika yksinäistä ja surullista. Sellaiseen olis kiva liittyä IRL. Asun Uudellamaalla.

• Hei susi Therian oon ja kaipailisin Kans laumaa jos asut suht lähellä voitais tavata ig on hr.stable ja blogi on Therianinelamaa.blogspot.com

• Tää saattaa nyt kuulostaa tosi typerältä, mut voisitteko kuvailla teijän tunteita, koska mulla oli viime vuonna ihan hirvee tarve olla susi/karata kotoo ja elää luonnos ja sellasii juttuja.... nyt mul on taas tullu näit ja eilen kun kävelin metsäs, teki ihan hirveesti mieli mennä pellole juoksentelemaan ja etsiä joku kallio jossa ulvoa. Miten ttperältä kuulostaa? Otin asiasta selvää ja törmäsin tähän "therian" asiaan. Oisko mitenkään mahollista et olisin ollu susi? Tätä on siis jatkunu vuoden ympäri mut nää oli ne vahvoimmat jutut
    ..

• Anteeks kaikki kirjotusvirheet

• Ja tunnen joskus erittäin vahvaa ahdistusta olla ihmis kehossa. Laitan sillon mun karvahupparin jossa on suden korvat päälle ja lähen juoksee metsään... kuulostaako tyhmältä?

• susiko kirjoitti:

Ja tunnen joskus erittäin vahvaa ahdistusta olla ihmis kehossa. Laitan sillon mun karvahupparin jossa on suden korvat päälle ja lähen juoksee metsään... kuulostaako tyhmältä?

Ei se mun mielestä tyhmältä kuullosta. Varmaa sen takii koska oon itekkin jokin therian. En vaa tiiä mikä therian. :D

• Eliö1 kirjoitti:

Ei se mun mielestä tyhmältä kuullosta. Varmaa sen takii koska oon itekkin jokin therian. En vaa tiiä mikä therian. :D

Eli sinullakin on vakavia mielenterveyshäiriöitä?

• Hyisaatana kirjoitti:

Eli sinullakin on vakavia mielenterveyshäiriöitä?

No sitten on :D

• susiko kirjoitti:

Ja tunnen joskus erittäin vahvaa ahdistusta olla ihmis kehossa. Laitan sillon mun karvahupparin jossa on suden korvat päälle ja lähen juoksee metsään... kuulostaako tyhmältä?

Hei, mä tunnen ihan samoin. Toi metsä juttu ja ulvonta. Tuu vaiks juttelee mul? Jos haluut. Ig: _wolf_therian_00 ja kik: susiruskea
      Ite etin laumaa..jostakn satakunnan lähelt. Tai lauma voi ola muualta, mut niit laumalaisii vois olla lähel porii. Ois kiva nähä muit therianeita. 🐺🐾🐾 t; therian

• Missä mielessä on mielisairasta, että sielu on eläimen? :D

Mä kun luulin, että se ei vaikuta aivojen toimintaan.

Ja...
    Kissa/susitherian ilmoittautuu!

• Luulla voi kaikenlaista, mutta oikeastaan tuo on ratkaisematon kysymys filosofiassa; jos sielu on ruumiista erillinen substanssi, miten ne voivat vaikuttaa toisiinsa?

• Pakkohoito olisi sopiva paikka teille

• Mikä vittu sua vaivaa? Me uskotaan uudelleen syntymiseen. Nothing more, nothing less. Me uskotaan et me oltiin entisessä elämässään eläimiä niinku sä uskot Jumalaan tai lentävään spagettihirviöön tai Suomen mahdollisuuteen voittaa jalkapallon maailman mestaruus. Et jos sä haluut nähdä oikeesti pakkohoitoo tarvitsevia ihmisiä niin eti Tumblrista fictionkin

• Harmi vain, että sinne pakkohoitoon menisi sitten turhaa väkeä.

Enkä kirjoita enää tämän jälkeen.

• Täällä on yksi kissa ja susi therian. Ja "pakkohoitoon" vai. Miks valitat siitä mihin me uskotaan. Haluautko, että tulen pyytämään sinulta anteeksi sitä, että minulla on eläimen sielu.

• Mitähän "eläimesi sielu" sanoisi jos sinut heitettäisiin eläintarhan susihäkkiin ja ne söisivät sinut?

• yuggis_ kirjoitti:

Mitähän "eläimesi sielu" sanoisi jos sinut heitettäisiin eläintarhan susihäkkiin ja ne söisivät sinut?

Ei tietenkään söisi:3 Se on villieläin ja pelkää ihmistä, paitsi eläintarhassa ne on senverran kesyjä että ei siitäkään tulisi ongelmaa... Tulisivat vaan tutustumaan! Therianin on helppo ystävystyä theriotypensä lajin edustajien kanssa joten... Siinä tulisi uusia tuttavia^-^ Ole sinä hiljaa kun et tiedä miltä se oikeasti tuntuu! Tietty on olemassa myös wannabe therianeja -_ -

• Polytherian kirjoitti:

Ei tietenkään söisi:3 Se on villieläin ja pelkää ihmistä, paitsi eläintarhassa ne on senverran kesyjä että ei siitäkään tulisi ongelmaa... Tulisivat vaan tutustumaan! Therianin on helppo ystävystyä theriotypensä lajin edustajien kanssa joten... Siinä tulisi uusia tuttavia^-^ Ole sinä hiljaa kun et tiedä miltä se oikeasti tuntuu! Tietty on olemassa myös wannabe therianeja -_ -

Jos ne olisivat "niiin kesyjä ja ihania" niin miksi ne olisivat häkissä?

• yuggis_ kirjoitti:

Jos ne olisivat "niiin kesyjä ja ihania" niin miksi ne olisivat häkissä?

Koska ihmiset ovat idiootteja.

• Jossuto kirjoitti:

Koska ihmiset ovat idiootteja.

Sudet ovat tuhoeläimiä eikä niistä ole mitään hyötyä

• Sinä olet itse tuhoIHMINEN!

• Polytherian kirjoitti:

Me sudet joko lähtisivät pakoon tai hyökkäsivät päälle koska et ole niiden hoitaja

• No.hate kirjoitti:

Me sudet joko lähtisivät pakoon tai hyökkäsivät päälle koska et ole niiden hoitaja

Ne*

• Vitun furryt.

• Yuggis ole sinä hiljaa! Olen siis kissa, susi ja servaali therian.

• Me ei olla mitään turreja!!!! Vaan THERIANEITA!!!!😡 En ite ole susitherian vaan kilpikonna|Ilves|hyeena mutta paras ystäväni on susitherian😄
    Yuggis kun sä nyt et ole hevostherian en voi sanoa sulle että "Turpa kiinni!" vaan sen sijaan:
    -Jätä meijät therianit rauhaan, pidä mielipitees mahassas ja sulje sontainen suusi!!!!😡😤 Että kun vituttaa toi sun käytös!! Ihan oikeesti!!😡😤😤😠

• Mä ymmärrän sua hyvin therian_crazy. Toi on meille therianeille todella ilkeää...me olemme ihmisiä siinä missä muutkin

• Hei tyypit!! Puhutteko te fursuiteista vai ihan oikeista susista/ ihmissusista!!?? Koska itte etin ihmissusi laumaa mutta täällä jämsässä ei niitä oikein löydy..

• Ihmisistä, jotka uskovat sielunsa kuuluneen susille.

• Mikä s**tanan therians.
    Onks tää nitte sekojen harhaluuloisten pa*skaa

• He taitat imeä toistensa kulleja laumassaansa susipuvuissa.

• Harvoilla mitään fursuitteja on. Ja toinen kysymys, miksi lauma harjoittaisi ns. insestiä?

• Tunne ku löydät täältä tuttuja. :D
    Mutta siis mitäs se teidän persettä kutittaa, jos joku tuntee olevansa väärän eläimen kehossa tai muuten jonkunlaista yhteyttä toiseen eläimeen? Hauskinta tässä on se, että oletan osan näistä valittajista olevan kirkossa ja uskovan aivan yhtä turhiin asioihin.

• Komppaan :D

• En ole uskovainen erosin kirkosta hah.

• mä oon susi therian ja haluisin liittyy laumaan ☺

• Haluan myös raiskata laumalaisiani!

• Mihin turrilankaan olen joutunut?

• Paraskin puhuja animehintti.

• *Animehomo

• Anime_homo kirjoitti:

*Animehomo

Oletko lolihentain kaveri?

kjäh kjähähhäää

• En

Kjähkjähähägä

• Anime_homo kirjoitti:

En

Kjähkjähähägä

Niin sitä vähän arvelinkin..

gjähhäääää

• Moi oon puoliks suomalainen en valitettavasti enää asu Suomessa mut voinko silti keskustella?

• Hei täällä yksi susi joensuusta Alpha han minä itse olen :D

• Yks susitherian olis tääl

• Vanhemmat varmaan ylpeitä.

• Esups kirjoitti:

Vanhemmat varmaan ylpeitä.

Ei mul oo mursi myy ja vetele huumei ja faija kuollu ja ite oon VAK koulutukse käyny kohta 16v 180cm keho rakentaja niin vaikka emo oonki😂

• EmoPoika kirjoitti:

Ei mul oo mursi myy ja vetele huumei ja faija kuollu ja ite oon VAK koulutukse käyny kohta 16v 180cm keho rakentaja niin vaikka emo oonki😂

Kyllä määkin huumeisiin sortuisin, jos poika olis noin säälittävä paska.

• Esups kirjoitti:

Kyllä määkin huumeisiin sortuisin, jos poika olis noin säälittävä paska.

Pidä mukula turpa kiinni😂

• Ja kaiken lisäksi olet vielä furry ja narkki ei hyvin mene...

• Kauha-Guru__ kirjoitti:

Ja kaiken lisäksi olet vielä furry ja narkki ei hyvin mene...

En ole furry ja en käytä päihteitä että mitäpäs vittua😂

• No ite siis oon 57% susi ja 43% kissa. Mut poistettiin laumasya ja nyt vaan kävelen metsässä ja pidän outoja ääniä.

• Olisko tääl laumoja? Oon yks susi therian täältä Jämsän mailta.

• Olen kilpikonna therian mulla on Kilppari klaani voi liittyä

• Heppa therian täällä päin!

• Minä olen ollut aina ankka therian. Olisiko täällä lisää ankkoja(mieluusti kaksipyöräisiä) :3

• Tiikeriankka on kaksipyöräinen! :3

• Helou, täällä jänistherian! Loin Suomalaisille therianeille facebook rymän. Nimi on Therian Suomi, liittykää sinne!

• Hyi eiks se oo aika outoa runkata joissain susipuvuissa metsän keskellä toistenne peräsuolia nuuhkien? Mun mielestä aika ällöä ainakin.

• Tää keskustelu on niin säälittävä, prkl ku tällaset pilaa therian yhteisön. Lyhyesti ja ytimekkäästi sanon: Therian on ihminen joka uskoo olevansa psykologisesti tai spirituaalisesti eläin, mutta tiedostaa olevansa fyysisesti ja aivollisesti ihminen eikä eläin.
    Therian ei ole tauti tai sairaus, lykantropia on.

• Therian on mielensairaus.

• animehomo- kirjoitti:

Therian on mielensairaus.

animehomous on mielisairaus

• khdgjkbngsdg kirjoitti:

*fyysinen sairaus

• khdgjkbngsdg kirjoitti:

Homous on henkinen sairaus ja animen katsominen on jonkinlainen virhe kehityksessä.

Nyt lähden harrastamaan autofellaatiota piirrettyjen ääreen.

• Moi! Mä haluaisin tietää lisää näistä therianeista :3 Ja voiko "tulla" therianiksi ja miten sitä voi harjoittaa ilman että kokee "luonnollisesti" olevansa eläin entisessä elämässä

• Therianiksi voi tulla kun antaa lauman muiden therianien tulla sisällesi. Yleensä näihin uuden jäsenen tervetuliaisrituaaleihin puetaan eläinpuvut päälle ja pidetään orgioita. Uusi jäsen on aina pelkästään ottavassa asemassa.

• Theriaanipro kirjoitti:

Therianiksi voi tulla kun antaa lauman muiden therianien tulla sisällesi. Yleensä näihin uuden jäsenen tervetuliaisrituaaleihin puetaan eläinpuvut päälle ja pidetään orgioita. Uusi jäsen on aina pelkästään ottavassa asemassa.

Therianeilla ei voi tulla. Siksi synnytään ja therianit tietävät olevansa niitä. Itse etsin kauan tietoa therianeilla ja lopulta muiden kokemuksien perusteella tajusin itsekin olevani.

• Ja itse meditoinnin avulla sain tietää paljonkin esim että edellisen elämäni sudella oli/on pentuja.

• Voisitko opastaa tossa meditoinnissa? Siis miten saot tietää ton kaiken?

• Täällä yksi susitherian, nomikalaumaan kuuluvainen :3

• Elikkäs moi mä oon omena ja etin laumaa

• Meitä omena therianeita onkin nykyään harvassa.
      Mistä oot kotoisin.
      Ite oon omena/kettu.

• Itse olen päärynätherian. Haluatko että puristan sinut kuiviin?

• Juu (((((;

• Mitä aktuaalista vittua mä just luin. Joo menkää vetämää niit sieniä johonki luolaan, mulle riitti.. I don't want to live on this planet anymore..

• Veikkaan, et on käynyt silleen, että niitä sieniä on vedetty jo ihan liikaakin. Tai otettu ihan vääränvärisiä pillereitä.

• äLKÄÄ VITIKÖ PILKATA KUN ETTE ASIASTA MITÄÄN TIEDÄ! mETHERIANIT MURISTAAN TOLLASILLE!

• crazy-mad-insane kirjoitti:

Veikkaan, et on käynyt silleen, että niitä sieniä on vedetty jo ihan liikaakin. Tai otettu ihan vääränvärisiä pillereitä.

Itse tykkään kärpässienistä :) ps. oon sienitherian

• äRRR!!! mURRR!

• Oon kotkatherian, ja luin koko keskustelun läpi löytämättä muita tällaisia. Ketään?

• Itse olen kettu/ kirahvi therian. Etsin laumaa, silleen järkevii therianeita. Haluan myös raiskata laumani jäseniä. Kiinnostaako?
    Ps. Olen myös suuri turrihentain ystävä.

• Itse tykkään lonkerohentaista. Emme voi olla samassa laumassa. (muuten kyllä)

• Hae ihmeessä apua nopsasti. Ei ole tervettä kirjoitella ja vastailla itsekseen tällaista mielenvikaisuutta hipovaa tekstiä. Tunnusta nyt rohkeasti sairautesi ja pyydä pääsyä vastaanotolle.
      http://www.rovaniemi.fi/fi/Palvelut/Terveys/Mielenterveys--ja-paihdepalvelut/Paikalliset-mielenterveystoimijat

• Törkeää syrjintää. Ps. Tykkäätkö koulutyttöjä raiskaavista lonkeroista?

• Ei ole kivaa kirjoitella tuollaista tekstiä. Vain oikeat therianit ovat tervettulleit tänne!1!!!
      PS. Kyllä tykkään

• Hei olen lehmä therian Nivalasta. En oikeestaan tarvitse laumaa kun viihdyn oikeiden lehmien seurassa. Tiedättekö muuten sitä tunnetta kun teidän haamu-utareita kutittaa? Se ärsyttää itseäni kovasti...

• Haluaisitko haistella takahalkiotani?

• Lehmät eivät tee sellaista :/

• Kuinka vanhoja te tänne kirjoittelevat ja mielikuvitusmaailmassa elävät lapset ootte?

• äRRRRRRRRR

• Oon 10. me Ei eletä mielikuvitumaailmassa11!! Me tulaan muriseen sun ikkkunan taakse ens yönä.

• Ensinnäkin therianius on oikea asia, ei siis vaan mielikuvitusta. Toiseksi en ole lapsi vaan 18. Kolmanneksi jos meitä ei tällaisenaan voi hyväksyä, voi poistua kyseiseltä keskustelupalstalta.

• Trololol. Toi linkki ei ees toimi XD oot huono.

• Theriangirlandnighmare kirjoitti:

Oon 10. me Ei eletä mielikuvitumaailmassa11!! Me tulaan muriseen sun ikkkunan taakse ens yönä.

Mitenköhän mä arvasin, et tänne kirjoittaa ihan täysiä jonneja ihme fantasioineen. Sopii tulla murisemaan mun ikkunan taakse. Asun meinaan 3. kerroksessa.

• Hei! Oon 14-vuotias kissatherian Vaasasta ja etsin laumaa. Olen jo Porissa asuessani yhdessä laumassa ollut, mutta nyt onkin sitten jo uusi lauma hakusessa.
    Edellisessä laumassa pesimme toisiamme nuolemalla ja se oli mukavaa.

• Ihmiset lopettakaa tämä hullutus ja allekirjoittakaa adressi alla:

https://www.change.org/p/the-world-stop-anime

• Tää ei oo hulutus. Olllan oikeita eläimiä111

• Joku kyllän on nyt lainaillut nimimerkkiäni :(((((((((

• Haluaisitko haistella takahalkiotani? ;)

• Hei olen mustekalatherian ja tykkään raiskata kaapoja komerossa. Onko tämä normaalia?

• octopussytherian kirjoitti:

Hei olen mustekalatherian ja tykkään raiskata kaapoja komerossa. Onko tämä normaalia?

Kyllä on ;)

• Lopeta!

• Othertheallmighty kirjoitti:

Lopeta!

Taidat tytkätä takahalkioista ;)

• Othertheallmighty kirjoitti:

Taidat tytkätä takahalkioista ;)

Millaista sairasta mielihyvää tästä saat?

• Antakaa lasten ja nuorten leikkiä, hyvänen aika! Samaistuminen kuuluu kasvuprosessiin ja vilkas mielikuvitus on ainoastaan hyvä asia ja tekee tulevista aikuisista luovia. Myös ryhmään kuulumisen tunne on olennainen osa terveen identiteetin syntymistä, se että sitä hakee fantasian kautta ei tee siitä yhtään pahempaa. Jättäkää Therianit rauhaan!

• Juuri näin! Hienoa argumentoitia!

• Oon ihan sika myöhässä, mutta oon aina tuntenu itteni kissaksi, ja vasta nyt oon saanu sille sanan miten tunnen. Kiitos!

• Olen kyllä nyt hieman hämilläni. Oletko siis sika vaiko kissa?

• owenwilson kirjoitti:

Olen kyllä nyt hieman hämilläni. Oletko siis sika vaiko kissa?

Sika joka tuntee itsensä kissaksi - siis tyypillinen suomihomppeli.

• Hei minäkin haluan liittyä teidän laumaan:3 tehdäänkö meet up jossain päin suomea???

• Tavataan Tammitie 7 (Kaisaniemessä), kysy Toivoa ja ääntele eläimellisesti, niin meidän lauma ilmaantuu kyllä. ;))

• En ole therian, mutta haluan ihan mielenkiinnosta kysyä, että näkyykö tämä teidän pukeutumisessanne? Käytättekö häntää, korvia tai muuta sellaista? Olen itse furry, ja edellämainitut härpäkkeet kuuluvat siihen aika vahvasti. Samoista asioistahan ei ole kyse nyt, mutta mietin vain, kun en ole törmännyt arkielämässä muistaakseni koskaan kyseisiin asusteisiin ja niiden yhteydessä termiin therian.

• Oon aika myöhään täällä, mutta olen susi therian ja tarttisin laumaa

• Hewo. Olen pieni susi therian Pirkanmaalta ja etsin laumaa. Olen vaalena / tumman ruskea ja meditoinnin mukaan olen pentu 😂 YstäviäI therian piireissä minulla on viisi. Kaksi villikissaa, yksi koira, yksi kojootti ja yksi ilves. Olen hiljainen uusien se vähän tuntemattomien seurassa. Mä pelästyn erittäin helposti joten älkää säikytelkö! Ja nimeni on Airis. Tulkaa tutustumaan en mä pure!

• Mä oon somali therian ja tarviin tumman ihon

• Löytyykö ketään pääkaupunkiseudulta?

• Mitä eroa turrilla ja therianilla. Ei vihapuhetta. Haluisin vain tietää.

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.