Tulin kokeilleeksi unibetin pokeria. Pelasin pienen turnauksen ja ihan hyvinhän tuo meni ja olin jo kaksinkamppailussa turnausvoitosta ja johdossa. Sitten tuli joku häikkä ja turnausikkuna kaatui. Oli pakko sulkea ja rupesin avaamaan uudestaan. Hämmästys oli suuri, kun tajusin, että rahat KAKKOSsijasta oli tullut tilille saman tien. Se, että yhteys kaatui, tai kone jumitti tms. oli unibetilla näemmä viesti siitä, että halusin luovuttaa turnauksen.
Missä tahansa muulla pokerisaitilla yhteysongelman ilmettyä voi aina kirjautua uudelleen ja jatkaa siitä mihin jäi, tai mihin turnaus ehti edetä. Unibetillä yhteyden katkeaminen tulitaan luovutukseksi.
Onneksi oli vain käytännössä ilmainen testiturnaus, eikä kyse ollut oleellisista rahoista vielä. Testata siis kannatti, niin ei käynyt tuo sitten isommilla rahoilla.
Tiedän ei kannata testata itse, se on nyt teidän puolestanne testattu! Pelatkaa jossain muualla.
Älkää, siis ÄLKÄÄ pelatko UNIBET:lla
jiitu jiitu
1
288
Vastaukset 1
- Paavo pelimanni
Voi kiitos tästä! Onneksi ilmoitit tästä koska olin tänään menossa pelaamaan unibetille yhden turnauksen jossa sisäänostona oli oma pyllynreikä kiffarit. Rebuy-ajalla sai lisää merkkejä ostaa omalla römpsällä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid139920En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44667Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21598Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.120590- 36542
- 63538
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää143503Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34498Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni25472