Tulin kokeilleeksi unibetin pokeria. Pelasin pienen turnauksen ja ihan hyvinhän tuo meni ja olin jo kaksinkamppailussa turnausvoitosta ja johdossa. Sitten tuli joku häikkä ja turnausikkuna kaatui. Oli pakko sulkea ja rupesin avaamaan uudestaan. Hämmästys oli suuri, kun tajusin, että rahat KAKKOSsijasta oli tullut tilille saman tien. Se, että yhteys kaatui, tai kone jumitti tms. oli unibetilla näemmä viesti siitä, että halusin luovuttaa turnauksen.
Missä tahansa muulla pokerisaitilla yhteysongelman ilmettyä voi aina kirjautua uudelleen ja jatkaa siitä mihin jäi, tai mihin turnaus ehti edetä. Unibetillä yhteyden katkeaminen tulitaan luovutukseksi.
Onneksi oli vain käytännössä ilmainen testiturnaus, eikä kyse ollut oleellisista rahoista vielä. Testata siis kannatti, niin ei käynyt tuo sitten isommilla rahoilla.
Tiedän ei kannata testata itse, se on nyt teidän puolestanne testattu! Pelatkaa jossain muualla.
Älkää, siis ÄLKÄÄ pelatko UNIBET:lla
jiitu jiitu
1
198
Vastaukset
- Paavo pelimanni
Voi kiitos tästä! Onneksi ilmoitit tästä koska olin tänään menossa pelaamaan unibetille yhden turnauksen jossa sisäänostona oli oma pyllynreikä kiffarit. Rebuy-ajalla sai lisää merkkejä ostaa omalla römpsällä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721984
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821450Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821394Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101127Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391046Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210973- 94824
- 38815
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49765