Tulin kokeilleeksi unibetin pokeria. Pelasin pienen turnauksen ja ihan hyvinhän tuo meni ja olin jo kaksinkamppailussa turnausvoitosta ja johdossa. Sitten tuli joku häikkä ja turnausikkuna kaatui. Oli pakko sulkea ja rupesin avaamaan uudestaan. Hämmästys oli suuri, kun tajusin, että rahat KAKKOSsijasta oli tullut tilille saman tien. Se, että yhteys kaatui, tai kone jumitti tms. oli unibetilla näemmä viesti siitä, että halusin luovuttaa turnauksen.
Missä tahansa muulla pokerisaitilla yhteysongelman ilmettyä voi aina kirjautua uudelleen ja jatkaa siitä mihin jäi, tai mihin turnaus ehti edetä. Unibetillä yhteyden katkeaminen tulitaan luovutukseksi.
Onneksi oli vain käytännössä ilmainen testiturnaus, eikä kyse ollut oleellisista rahoista vielä. Testata siis kannatti, niin ei käynyt tuo sitten isommilla rahoilla.
Tiedän ei kannata testata itse, se on nyt teidän puolestanne testattu! Pelatkaa jossain muualla.
Älkää, siis ÄLKÄÄ pelatko UNIBET:lla
jiitu jiitu
1
269
Vastaukset
- Paavo pelimanni
Voi kiitos tästä! Onneksi ilmoitit tästä koska olin tänään menossa pelaamaan unibetille yhden turnauksen jossa sisäänostona oli oma pyllynreikä kiffarit. Rebuy-ajalla sai lisää merkkejä ostaa omalla römpsällä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2942983Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1181784
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661337
- 651337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223