Persoonallisuushäiriö, testi!

:((((((((((((

Tehkääpä tämä:
http://www.counseling-office.com/surveys/test_psychopathy.phtml

Mielenkiintoista mitä muut saavat, pidin itseäni läheisriippuvaisena tai jonkin verran rajatilahäiriöisenä.

Mutta:
"There are strong indications that you might have a
narcissistic personality disorder. Score 6/9"

histrionic personality disorder."

"You meet 80% of the range of general personality disorder criteria.
This further indicates that you might have to deal with a severe personality disorder.
Thus, is strongly recommended you seek a professional diagnosis to be sure what exactly you are dealing with.
It might turn out useful to print the previous page including your selections and take it to a psychotherapist, psychiatrist or psychologist."

20

6336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 78oyuihjkawesf

kannattais varata terveyskeskuksesta aika psykologilta

• Kiinnostuksesta kysy

Teitkö itse testin?

• Hulluuuu!

Itse olen pitänyt itseäni jonkinasteisesti epäluuloisena persoonana, jolla on rajatila-problematiikkaa. lisäksi minulla on voimakas taipumus ahdistukseen. Tulokset testistä ovat aika karua luettavaa:

narcissistic personality disorder. Score 5/9"

histrionic personality disorder."

"You meet 100% of the range of general personality disorder criteria."

• :-((((((

Tein ihan itse testin. Tosin se että on englanniksi ja minulla vähän suurpiirteinen tapa tulkita saattoi vääristää. Toisella kertaa enemmän ajatuksella. Narsistinen oli enää 5p/ei riskiä. Mutta histrionic/epävakaa persoonallisuus vahvana. Yleinen PH 60%. En ole narsisti. Olen empaattinen. Mutta varmasti sitten narsistisia piirteitä. Surullinen:(

• Hoksaa
        :-(((((( kirjoitti:

Tein ihan itse testin. Tosin se että on englanniksi ja minulla vähän suurpiirteinen tapa tulkita saattoi vääristää. Toisella kertaa enemmän ajatuksella. Narsistinen oli enää 5p/ei riskiä. Mutta histrionic/epävakaa persoonallisuus vahvana. Yleinen PH 60%. En ole narsisti. Olen empaattinen. Mutta varmasti sitten narsistisia piirteitä. Surullinen:(

Ihminen olet, sanoi testit mitä hyvänsä.

Sitäpaitsi, tänään tällaista, huomenna toisenlaista. :)

• Narsku vissiin

narcissistic personality disorder. Score: 5 of 9" WTF! Jaha tais tulla asiaa mielitohtorille

"You meet as little as 20% of the range of general personality disorder criteria.
      Having a result indicating either a psychopathic/antisocial, narcissistic or histrionic personality disorder but not meeting important criteria for a general personality is unusual."

"There is no clear indication that you might have a
      psychopathic / antisocial personality disorder."

"There is no indication that you might have a histrionic personality disorder"

• hyvä testi!

sain tulokseksi 62.5% psykopaatti, ja että on erittäin todennäköistä että olen narsisti.
      Oikeasti, minulla on diagnoosit :

Riippuvainen persoonallisuus
      epävakaa persoonallisuus
      passiivis-agressiivinen personallisuus
      keskivaikea masennus
      muu määrittelemätön ahdistus

Se mitä olen jutellut sukulaisten ja kavereiden kanssa, ei kukaan ole nähnyt mitään tälläisiä piirteitä minussa, mutta jos olen rehellinen, niin epäilen tuota narsistisuutta myöskin, mutta ehkä se on siinä rajoilla?

• narsistin lapsi

Taustojani: Isäni on narsisti/psykopaatti, olen seurustellut sekä narsistin (3kk suhde) että rajatilapersoonan kanssa (6kk suhde), joten kokemusta näistä on (onneksi oppinut tunnistamaan nämä tyypit jo melko nopeasti ja osaan tiputtaa nämä ihmiset myös kannoiltani hyvin nopeasti, isäni mukaanlukien, jota en ole tavannut yli 10 vuoteen). Tiedän olevani emotionaalisesti joskus aika pinnallinen ja jätän ihmisiä taakseni melko helposti, eikä pitkiä suhteita ole takana kuin yksi, mutta en koe olevani millään tavalla narsistinen. En vain kiinny ihmisiin kovin helposti.

Mun tulos:

There is no clear indication that you might have a
      psychopathic / antisocial personality disorder.
      You reached, however, 75.00% in other relevant traits that can indicate this personality disorder.
      You might have certain traits of antisocial or psychopathic personalities but certainly not in a form that would justify a personality disorder diagnosis according to the standards.
      Score: 8 of 38 [8:2/3/3]

There is no indication that you might have a narcissistic personality disorder.
      Score: 0 of 9

There is no indication that you might have a histrionic personality disorder.[D:2/I:1]

• :((((((((((

Taitaa todella olla ihan hyvä testi! Tulokset eivät näemmä ole yksiselitteisiä joko tai vastauksia.

Sitäkin enemmän pelottavaa, miten pahalta oma tulos näyttää. "=olet täysin sekaisin"

• suomiia

Saisiko testin suomeksi miltä sivuilta?? En osaa noin hyvin englantia :(

• shygirl21

"There is no clear indication that you might have a
      Score: 0 of 38

You might have certain traits of narcissistic personalities but certainly not in a form that would justify a personality disorder diagnosis according to the standards.
      Score: 3 of 9

There is no indication that you might have a histrionic personality disorder."

Mulla on kyllä aika huono itsetunto. Epäilen että moni ihan normaalinkin itsetunnon ja persoonallisuuden omaava ihminen voisi saada narsistisuudesta enemmän pisteitä.

• miebie

Score: 7 of 38

You might have certain traits of narcissistic personalities but certainly not in a form that would justify a personality disorder diagnosis according to the standards.
      Score: 4 of 9

There is no indication that you might have a histrionic personality disorder.

You meet 60% of the range of general personality disorder criteria.
      However, there are no clear indications of you having a psychopathic/antisocial, narcissistic or histrionic disorder, so there might be another problem not captured by this test.
      Thus, is strongly recommended you seek a professional diagnosis to be sure what exactly you are dealing with.
      It might turn out useful to print the previous page including your selections and take it to a psychotherapist, psychiatrist or psychologist

:D Aina on jotain vikaa. Enemmänkin vikaa olisi ollut jos olisin tehnyt niin kuin testin alussa kehoitettiin: ajatellut, että mitä mieltä joku toinen on. Koska mulla ei ole mitään käsitystä kenenkään muun ajatuksista meikäläiseen liittyen, kuin sen yhden, jonka mielestä olen maailman alhaisin ja mitättömin, kamalin ja hirvein ja joka on jo aikanaan tuonut julki käsityksensä minusta minulle sanallisesti, sillä seurauksella, että en vaan kestä kritiikkiä (hänen tulkintansa), ajattelin luottaa vain omaan arviooni. Ne satunnaiset positiiviset palautteet muilta ihmisiltä eivät mielestäni nyt niin paljon vaakakupissa paina, vaikka ovatkin omalta osaltaan vakauttaneet minua takaisin pinnan ylle ja tasaiselle maalle. Kiitos heille :)

• löytyykö tuota TESTTIÄ SUOMEKIELISENÄ ?

• Apua!!!

Mulla oli narsistisuus 9/9 :0

• täysin sekopää

Testi kyllä näytti todella pahan tuloksen itselleni.....
      olen sen mukaan narsisti
      ja sitä pelkäsinkin.....
      :(

• täysin sekopää

9/9 mullakin

• Isäni sisko ois varmasti narsku, sanoisin.
      Isä ei enkä minäkään.
      Tein testin ja se ei antanu huonoa tulosta, mut ei täysin parastakaan.

• huh huhun

minä en ainakaan ottais testiä, missä pitää antaa omat tiedot...

• no voiha helvetti

Score: 21 of 38

There are strong indications that you might have a
      narcissistic personality disorder.
      Score: 8 of 9

histrionic personality disorder.

You meet 100% of the range of general personality disorder criteria.

• Italia

There are indications that you might have a psychopathic / antisocial personality disorder. You reached 87.50% of Factor 1 = 32/38.

narcissistic personality disorder. 9/9.

histrionic personality disorder.

You meet 100% of the range of general personality disorder criteria.

En muuten tasan ole mikään psykopaatti tai narsisti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6809
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      1209
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1022
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      814
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      804
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      774
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      771
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      716
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      713
    Aihe