Hyi vittu.. Ahdistaa tämmönen hulluus..

nvlgsf

Luin just wikipediasta Myra Hindleystä.. Hyi vittu millanen psykopaattiämmä.. Onneks se on kuollu, muuten pelkäisin asua maapallolla.. Ja hyvä juttu muuten myös sille kyseiselle huoraämmälle, jos näkisin sen kadulla niin ois muuten heti löytäny ittensä ojasta tapettuna.. Laittakaapa wikipediaan Myra Hindley, saatte nähdä kuinka ihminen voi olla hullu. Ahdistuin ihan oikeesti kun aattelin miten ne lapset jotka se tappo on pelänneet kun se niitä kidutti paskahomo-miehensä kanssa.. Vittu nyt meni ruokahalukin..

31

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs trotskilainen

Jos mie joutuisin samaan huoneeseen tommosen psykon kanssa, niin mie en tiihä mikä mua enää estäis puukottamasta sitä :/

Ehkä se, etten mie halua alentua hänen tasolleen...

• hyi.

Hyi ***** millanen psykopaattiämmä.

• Nothing special

Eihä toi Myra ees tehny mitää ihmeellist, se Brady ne kaikki raiskas ja tappo.

• hfguhoål

Vittu mitä urpoja maailma on pitänytkään sisällään. Jos tommosen akan kanssa joutuisin minuutikskaan samaan huoneeseen niin johan siltä lähtis taju ja suolet.

• Musejkj

m m m ma ma madness..

• Guugel it

Onhan näitä muitakin..
      mm. Kaikkien tietämä viiltäjä jack, gilles de rais, marianne nölle, john wayne cacy, Glifford olson, andread brehivin breivik, Zodiak killer jne..

• Jännnnäääääää

Zodiac? Ei ikinä saatu kiinni :/ jänniä nää ikuiset mysteerit

• Eräs trotskilainen

Historialehessä oli just juttu Friz Haarmanista, "Hannoverin vampyyrista". Hyi helvetti.

• hyh.
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

Historialehessä oli just juttu Friz Haarmanista, "Hannoverin vampyyrista". Hyi helvetti.

Hullu ämmä ja ruma myös. Laittakaa kuvahakuun Myra Hindley... Ei helevetti mikä mursunperse.

• Coula

Surullista.

• Glimmer

Mun mielestä se oli pelottavan näkönen :S

• : ))

Mitä tästä opimme:

- älä mene toisten kyytiin
      - älä auta ketään kantamaan muuttolaatikoita
      - älä auta ketään ylipäätään

• sanaton_

Ei jumalauta............................................ lukekaas wikipediasta semmonen ku Albert Fish.......... nyt menee jo kyllä sanattomaks.. kuka vitun sairas mielipuoli voi tehä tollasta... ei tollaset ansaitsis elää :s iha helvetin sairasta........................... sain traumoja ku ees luin nuo....... :ss toivottavasti tollasia sieluttomia paskoja ois tulevaisuudessa mahollisimman vähän.... :s

• Eräs trotskilainen

Mie meinasin ehdottaa yhtä ranskalaista sarjamurhaajalääkäriä. Sen nimi tais olla Marcel Petiot. Mut toi Albert Fish oli kyllä tähänastisista pahin :s

• Unohditteko te nyt kokonaan Suomen valtiovarainministeri Jutta Urpilaisen ja pääministeri Jyrki Kataisen?

• Va Va Voom

UIUIUIUIUI! Olipa jännää... Mutta vielä pelottavampaa on kun googletatte sanalla 'pinaattiohukainen'

• nyyh:'(
        Va Va Voom kirjoitti:

UIUIUIUIUI! Olipa jännää... Mutta vielä pelottavampaa on kun googletatte sanalla 'pinaattiohukainen'

ÄLKÄÄ missään nimessä käykö lukemassa wikipediasta Myra Hindleystä tai Albert Fishistä!!!!!!! Aloin itkemään kun luin... Ja melkein oksensin. TÄÄ EI OLE MIKÄÄN LEIKIN ASIA!!!!!! Olkaa viisaampia kuin mä ÄLKÄÄKÄ PLIIS LUKEKO!!!! Suojelkaa mieltänne, nää oli ihan kauheita ja järkyttäviä juttuja kelle tahansa iästä, älykkyydestä ja kypsyydestä riippumatta. Älkää aiheuttako itsellenne traumoja ja pahaa mieltä oikeesti!!!!!!

Jos joku sitä menee varoituksesta huolimatta itseään traumauttamaan, syyttäkä vain itseänne kun menetätte yöunet ja ruokahalun. Se ei ole mitään kevyttä tavaraa. Se voi oikeasti horjuttaa herkempien mielenterveyttä ja ahdistaa tottuneempiakin ihan vitusti. Ja olen ihan pirskatin kiitollinen, etten ite ole sellainen herkkä yksilö, sillä tyhmyyttäni menin sen lukemaan. OLKAA KILTTEJÄ JA ÄLKÄÄ LUKEKO NIISTÄ!!!!!!!!!!!

• kamalaa!!!
        nyyh:'( kirjoitti:

ÄLKÄÄ missään nimessä käykö lukemassa wikipediasta Myra Hindleystä tai Albert Fishistä!!!!!!! Aloin itkemään kun luin... Ja melkein oksensin. TÄÄ EI OLE MIKÄÄN LEIKIN ASIA!!!!!! Olkaa viisaampia kuin mä ÄLKÄÄKÄ PLIIS LUKEKO!!!! Suojelkaa mieltänne, nää oli ihan kauheita ja järkyttäviä juttuja kelle tahansa iästä, älykkyydestä ja kypsyydestä riippumatta. Älkää aiheuttako itsellenne traumoja ja pahaa mieltä oikeesti!!!!!!

Jos joku sitä menee varoituksesta huolimatta itseään traumauttamaan, syyttäkä vain itseänne kun menetätte yöunet ja ruokahalun. Se ei ole mitään kevyttä tavaraa. Se voi oikeasti horjuttaa herkempien mielenterveyttä ja ahdistaa tottuneempiakin ihan vitusti. Ja olen ihan pirskatin kiitollinen, etten ite ole sellainen herkkä yksilö, sillä tyhmyyttäni menin sen lukemaan. OLKAA KILTTEJÄ JA ÄLKÄÄ LUKEKO NIISTÄ!!!!!!!!!!!

Nyyh: luin wikipediasta Myra Hindleystä SEKÄ Albert Fishistä ennen kuin luin sun viestin, ja OOT KYLLÄ IHAN PERKELEEN OIKEASSA!!!!! ÄLÄ lue varsinkaan Albert Fishistä!!! Toi Myra Hindley nyt vielä meni itkua nieleskellen, mutta kun luin Fishistä niin aloin parkua kunnolla.
        Katkelma Albert Fishin tunnustuskirjeestä (ÄLÄ LUE EDES TÄTÄ PIENTÄ LAUSETTA JOS OLET HERKKÄ!!!!!!!):
        «...ja kuinka murealta Gracen pieni takalisto maistui kun olin paistanut sen uunissa. Minulta meni kaikkiaan 9 päivää syödän hänen koko ruumiinsa. En nainut häntä, vaikka halutessani olisin voinut. Hän kuoli neitsyenä.»
        Viimeistään tuossa kohdassa meinasin oksentaa.

• dfghjhgfdsa

kiitti vaan traumoista

• Mieletön maailma

Kyllähän noita veijareita löytyy historiasta vaikka millä mitalla, jos semmoinen tietous kiinnostaa. Omasta mielestäni pahimpia ovat homosarjamurhaajat, kärjessä ehkä Dean Corll ja John Wayne Gacy.

• SAATANAN PASKA AIVO

HYI HELVETTI!!!! YÖÖKKK ),: MIKÄ PASKIAINEN!!!!!

• korppi™

mie meen lukemaan hmm.... vaikka albert fishistä

• Eräs trotskilainen
        korppi™ kirjoitti:

mie meen lukemaan hmm.... vaikka albert fishistä

Oliko kiva lukuhetki?

• korppi™

Oliko kiva lukuhetki?

oli kiva lukuhetki(¦

• Eräs trotskilainen
        korppi™ kirjoitti:

oli kiva lukuhetki(¦

Miks sie valvot tällä hetkellä? Mie olen tulossa lentokentältä X/

• sairaita mitä oon lukenu

Miks sie valvot tällä hetkellä? Mie olen tulossa lentokentältä X/

Kyllä meni yöunet, rupesi ahdistamaan, sekä melkein oksensin...

• korppi™
        sairaita mitä oon lukenu kirjoitti:

Kyllä meni yöunet, rupesi ahdistamaan, sekä melkein oksensin...

valvon muutwn vaa meen nyt nukkuu

• impotenttihomo

Yks pahimmista on ehkä martta-täti ja .

• fdjfn

Ed Gein ja Albert Fish sairaimat ihmiset koskaan

• sicko

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      100
      4909
    2. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      173
      4771
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      89
      4330
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      117
      2700
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      137
      2678
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2227
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      30
      2124
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1890
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      12
      1801
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1789
    Aihe