ihmeellistä???

juhani200200

moii mä olen juhani olen vasta kylläkin 11 vuotias täytän ensvuonna 12 mut siis asiaan.join iskän jotain juomaa missä luki karhu 3 olut??? ja luki kans että 4,6% mitä se on?siitä tuli ihmeellinen sellainen kiva olo ja painava.sitten loppuillasta nukahdin tosi aikaisin?mistä se johtui?

3

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elä enää juo sitä

Joit alkoholia, tuo luku on on prosentti määrä juoman sisältämästä alkoholista. (Esim: On 1 litra maitoa, josta 10% on rasvaa, eli kun laitat sen maidon 10 osaan, yksi niistä osista on rasvaa.)

Olit ilmiselvästi lievässä humalassa. Humala aiheutuu jos ihminen juo liikaa alkoholia, kaikilla on erillaiset määrät.

Alkoholi juomat eivät todellakaan ole tarkoitettu noin nuorille, suosittelen aloittamaan vasta 20v, jos on tarve. En sano että edes kannattaisi.

Liian suuri alkoholimäärä veressä nuorilla (alle 18v) saattaa aiheuttaa alkoholimykytyksen, johon voi kuolla. Tämä johtuu siitä koska lasten maksa ei ole viellä kehittynyt tarpeeksi käsitelläkseen alkoholia, taas täysi-ikäisillä se on jo kehittynyt sen verran että se osaa käsitellä alkoholia, eikä aiheuta alkoholimyrkytystä, mutta ei tarkoita kuitenkaan että voit juoda loputtomasti alkoholia täysi-ikäisenä.

Yritin selittää mahdollisimman tarkasti ja toivon että en kertonut mitään asiaa väärin.

• juhani200200

MITÄ VITTUA SE SULLE SAATANAN VATIPÄÄLLE KUULUU MENE HELEVETTIIN!!!!!HEI MOLOKKAPÄÄ RAESKAA MUMMOS TAPA UKKIS JA PURASE TÄTIS VAGINAA JÄLKEENJÄÄNYT KIKKELIPYLLY!SÄ ET MUA MÄÄRÄÄÄÄÄ!!!!!OLEN NYTKIN OTTANUT YHDEN OLUEN VAI MIKÄ KOFF TÄÄ ON IMASE UKKIIIIIIISSSSS!!

• Elä enää juo sitä

Haista pennunperkele paska!! Jos mun neuvot ei kiinnosta mene tee mitä teet! SAATANANNAN HUTSUKIKULI!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      317
      7424
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2146
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1362
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1231
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1210
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1146
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe