moii mä olen juhani olen vasta kylläkin 11 vuotias täytän ensvuonna 12 mut siis asiaan.join iskän jotain juomaa missä luki karhu 3 olut??? ja luki kans että 4,6% mitä se on?siitä tuli ihmeellinen sellainen kiva olo ja painava.sitten loppuillasta nukahdin tosi aikaisin?mistä se johtui?
ihmeellistä???
3
90
Vastaukset
- Elä enää juo sitä
Joit alkoholia, tuo luku on on prosentti määrä juoman sisältämästä alkoholista. (Esim: On 1 litra maitoa, josta 10% on rasvaa, eli kun laitat sen maidon 10 osaan, yksi niistä osista on rasvaa.)
Olit ilmiselvästi lievässä humalassa. Humala aiheutuu jos ihminen juo liikaa alkoholia, kaikilla on erillaiset määrät.
Alkoholi juomat eivät todellakaan ole tarkoitettu noin nuorille, suosittelen aloittamaan vasta 20v, jos on tarve. En sano että edes kannattaisi.
Liian suuri alkoholimäärä veressä nuorilla (alle 18v) saattaa aiheuttaa alkoholimykytyksen, johon voi kuolla. Tämä johtuu siitä koska lasten maksa ei ole viellä kehittynyt tarpeeksi käsitelläkseen alkoholia, taas täysi-ikäisillä se on jo kehittynyt sen verran että se osaa käsitellä alkoholia, eikä aiheuta alkoholimyrkytystä, mutta ei tarkoita kuitenkaan että voit juoda loputtomasti alkoholia täysi-ikäisenä.
Yritin selittää mahdollisimman tarkasti ja toivon että en kertonut mitään asiaa väärin. - juhani200200
MITÄ VITTUA SE SULLE SAATANAN VATIPÄÄLLE KUULUU MENE HELEVETTIIN!!!!!HEI MOLOKKAPÄÄ RAESKAA MUMMOS TAPA UKKIS JA PURASE TÄTIS VAGINAA JÄLKEENJÄÄNYT KIKKELIPYLLY!SÄ ET MUA MÄÄRÄÄÄÄÄ!!!!!OLEN NYTKIN OTTANUT YHDEN OLUEN VAI MIKÄ KOFF TÄÄ ON IMASE UKKIIIIIIISSSSS!!
- Elä enää juo sitä
Haista pennunperkele paska!! Jos mun neuvot ei kiinnosta mene tee mitä teet! SAATANANNAN HUTSUKIKULI!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456