Onks se ihan normaalia kysyä joltain toiselta lupaa syödä? Kun nykyään joudun aina kysymään luvan ennenkun voin laittaa mitään suuhuni. Millon tästä tuli tällästä? Joudun varmaa kohta takas sairaalaan koska ei normaalin ihmisen tarvi kysyy lupaa syödä jos sillä on nälkä.
Apua
2
145
Vastaukset
- Sekoboltsi
Olet ihan oikeassa, "normaalin ihmisen tarvi kysyy lupaa syödä jos sillä on nälkä". Entäpä jos olet yksin ja tulee nälkä? Onko sinulla muita syömishäiriöisiä ajatuksia? Mitä pelkäät tapahtuvan jos syöt "ilman lupaa"?
Koita syödä ilman lupaa toiselta ihmiseltä, jos pystyt. Tai vaikka yksin, ilman sitä lupaa. Pelkään että lihon. Tai että oon jo lihava ja kysyn lupaa muilta ihmisiltä et onhan se varmaa että saan syödä vaikka lihon vaan lisää. Eikä yksin syöminen onnistu enää. En saa enää ees syödä jätskiä mikä on mun suurta herkkua ilman että oon saanut kysyttyä joltain luvan että saanhan varmasti syödä tän jätskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744266
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans923990Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572478Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672357Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412054- 1241966
- 491929
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541698- 561682
- 661592