Hei sinä sosiaalinen ja luotettava lastenhoitaja! Tarvitsen sinua silloin tällöin avuksi 5-vuotiaan, erittäin kiltin ja kivan poikani hoitoon. Olisi hyvä jos osaisit hieman englanninkieltä sekä olisit käytettävissä lyhyelläkin varoitusajalla. Työ sopii oikein hyvin esim. lukiolaisellet tai opiskelijalle, joka jaksaa puuhata poikani kanssa. Keikat tunnista muutamaan tuntiin, joskus mahdollisesti tarvetta myös yöpymiselle. Asumme Itä-Helsingissä ja toivoisin että asuisit jossain tässä lähistöllä. Jos kiinnostuit, ota yhteyttä, heti tänään! :) Milla
Lastenhoitaja Itä-Helsingistä haussa!
6
430
Vastaukset
- emilia962
heippa! jos vielä tarvetta hoitajalle laita mailia vilttitossu9@gmail.com niin kerron lisää itsestäni:)
- Huolestunutmama
Hei emilia962, en usko että hän haluaa sinua lapsensa hoitajaksi. Sinä istut vain sohvalla ja istutat lapsen TV:n ääreen, etkä leiki lapsen leikkien mukana. EN suosittele emiliaa, kokemusta on...
- mintsku2
Hei!
Olen 20-vuotias nuori nainen Itä-Helsingistä. Olen lapsirakas ja hoidan työnikin puolesta lapsia. Olen luotettava, joustava ja englantia osaan sujuvasti. En tupakoi.
Mikäli tarvetta vielä on, laita meiliä osoitteeseen mintsku_1@hotmail.com niin kerron itsestäni enemmän. :) Harmillista kun tuo englannin jalotaito on kriteerinä. Mikäli tarvitsette vielä lapsirakasta leikittäjää opiskelijan aikataulun mukaan, saa ottaa yhteyttä vaikken omaa normaalia parempaa englannin taitoa ;)
- Teemu.K Megatiivinen@hotmail.com- Minttu P
Hei !
Olen nelikymppinen energinen lähihoitaja ja ollut päiväkotityössä useita vuosia. Pidän lasten kanssa touhuamisesta ja siten aikakin menee kivasti. Olen ajatellut etsiä ilta / vkl töitä. Suosituksia saa kysyä keneltä vaan työkavereiltani ja olen vastuullinen ja lapset/ vanhemmat pitävät minusta. Mikäli kiinnostuit niin laita tänne viesti niin laitan sitten yhteystietoja =) ja samoin voidaan keskustella yksityiskohdista mitä työ toisi tullessaan.
Englannin kieli ei minullakaan ole aivan huippu osaamista, mutta tulen kyllä toimeen jollakin lailla tällä taidolla =) Moi kiinnostuin lähinnä antamaan hoitopaikan yön yli hoitoihin...itselläni 9-v tyttö ja asumme kaksin isossa kolmiossa ja tyttöni tykkää pienemmistä lapsista.Asumme Käpylässä ja minulla on oman tyttöni lisäksi rutkasti kokemusta lastenhoidosta,meillä on ollut pari lasta n puolen vuoden rupeamat joka toisen vkln ja sen lisäksi lähes joka vkl kun kukaan ei ole hoidossa tytölläni on kavereita kylässä ja ollut jo ainakin viisi vuotta.Olen 43-v ja osaan kyllä oikeasi hommani.Voit soittaa ja kysellä lisää jos kiinnostuit puh 0440210270 Krista.ps ja Viikin lävitse tänne pääsee suht sukkelaan tarvittaessa...meillä ei ole autoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24083Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769