Lastenhoitaja Itä-Helsingistä haussa!

millaorvokki

Hei sinä sosiaalinen ja luotettava lastenhoitaja! Tarvitsen sinua silloin tällöin avuksi 5-vuotiaan, erittäin kiltin ja kivan poikani hoitoon. Olisi hyvä jos osaisit hieman englanninkieltä sekä olisit käytettävissä lyhyelläkin varoitusajalla. Työ sopii oikein hyvin esim. lukiolaisellet tai opiskelijalle, joka jaksaa puuhata poikani kanssa. Keikat tunnista muutamaan tuntiin, joskus mahdollisesti tarvetta myös yöpymiselle. Asumme Itä-Helsingissä ja toivoisin että asuisit jossain tässä lähistöllä. Jos kiinnostuit, ota yhteyttä, heti tänään! :) Milla

6

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emilia962

      heippa! jos vielä tarvetta hoitajalle laita mailia [email protected] niin kerron lisää itsestäni:)

    • Huolestunutmama

      Hei emilia962, en usko että hän haluaa sinua lapsensa hoitajaksi. Sinä istut vain sohvalla ja istutat lapsen TV:n ääreen, etkä leiki lapsen leikkien mukana. EN suosittele emiliaa, kokemusta on...

    • mintsku2

      Hei!

      Olen 20-vuotias nuori nainen Itä-Helsingistä. Olen lapsirakas ja hoidan työnikin puolesta lapsia. Olen luotettava, joustava ja englantia osaan sujuvasti. En tupakoi.

      Mikäli tarvetta vielä on, laita meiliä osoitteeseen [email protected] niin kerron itsestäni enemmän. :)

    • Harmillista kun tuo englannin jalotaito on kriteerinä. Mikäli tarvitsette vielä lapsirakasta leikittäjää opiskelijan aikataulun mukaan, saa ottaa yhteyttä vaikken omaa normaalia parempaa englannin taitoa ;)

      - Teemu.K [email protected]

    • Minttu P

      Hei !

      Olen nelikymppinen energinen lähihoitaja ja ollut päiväkotityössä useita vuosia. Pidän lasten kanssa touhuamisesta ja siten aikakin menee kivasti. Olen ajatellut etsiä ilta / vkl töitä. Suosituksia saa kysyä keneltä vaan työkavereiltani ja olen vastuullinen ja lapset/ vanhemmat pitävät minusta. Mikäli kiinnostuit niin laita tänne viesti niin laitan sitten yhteystietoja =) ja samoin voidaan keskustella yksityiskohdista mitä työ toisi tullessaan.
      Englannin kieli ei minullakaan ole aivan huippu osaamista, mutta tulen kyllä toimeen jollakin lailla tällä taidolla =)

    • Moi kiinnostuin lähinnä antamaan hoitopaikan yön yli hoitoihin...itselläni 9-v tyttö ja asumme kaksin isossa kolmiossa ja tyttöni tykkää pienemmistä lapsista.Asumme Käpylässä ja minulla on oman tyttöni lisäksi rutkasti kokemusta lastenhoidosta,meillä on ollut pari lasta n puolen vuoden rupeamat joka toisen vkln ja sen lisäksi lähes joka vkl kun kukaan ei ole hoidossa tytölläni on kavereita kylässä ja ollut jo ainakin viisi vuotta.Olen 43-v ja osaan kyllä oikeasi hommani.Voit soittaa ja kysellä lisää jos kiinnostuit puh 0440210270 Krista.ps ja Viikin lävitse tänne pääsee suht sukkelaan tarvittaessa...meillä ei ole autoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe