mites olisi hieman hygieniaa
haiset pahalle
22
449
Vastaukset
- Haisuli?
Kuule olet eka joka valittaa, ja sanoisitko sen mulle päin naamaakin :)
- Anonyymi
🙋🏻♂️🤢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙋🏻♂️🤢
:DD
- vinkkinä:)
Vinkkinä hikoilijoille. Apteekista saa sellaista kuin "Total torr"-deodorantin korviketta. Auttaa! Kerta viikossa illalla laitettava. Kutisee kyllä hurjasti yön, mutta auttaa hikoiluun. Todella - alkuun saa olla viikon käyttämättä mitään deodoranttia ilman hikoilua ja jatkossa vielä kauemman aikaa.
Olen käyttänyt itse nyt n. vuoden ja nyt menee kolme viikkoa välissä kun tarvitsen tuota käyttää. Kannattaa kokeilla jos on vaivana hikoilu.
Ja aloittajalle tiedoksi, että toisten ihmisten kroppa vaan käy ylikierroksilla ja hikoilu on voimakkaampaa. Ja "siinä iässä" olevien naisten hikoilua ei voi säädellä... eikä siihen auta deodorantit. Jotta silleen! - mitäs sitten!!???
Sou vot. Meehän nirppanokka kauemmas jos noin häiritsee
- Anonyymi
Haiset
m
- tulen löyhkäämään
mä ansaitsen kaiken vttuilun epähygieniastani, olen ollut lapsena ilkeä pahanhajuisille ihmisille ja nyt maksan siitä joka päivä.
- onko kallista
Paljonko maksat?
- tulen löyhkäämään
onko kallista kirjoitti:
Paljonko maksat?
Sanan valinta oli ehkä harmillisen huonosti valittu. joudun kärsimään lapsena aiheuttamastani pahasta mielestä itse johtuen negatiivisista huomautuksista, jotka liittyvät epähygieenisyyteeni. olisiko näin hienompi?
- En mä muuten haise
Aijaa. Omalla kohalla kroppa käy ylikierroksilla hänen seurassa. :)
- Haisuniätä
Niiinköö yleensä käytän sitä itteään pesurituaaleissani...käyn suihkussa vain kuunkierron aikoihin ja nuolen itteni putipuhtaaksi. Riisuudun ja jätän vain pikkuhousut päälle ja voe mahoton sit hulautellaan et rapa roiskuu. Et ilmeisesti pidä luonnonmukaisesta hajustani no kaikkia ei voi vaan miellyttää.
- pesulaan
Ei minua muu haittaa mutta nuo punaiset nahkapikkarit miehellä tuosukoristei ei vaan iske. Et niitä viitsisi nuolla samalla kun muutenkin hoidat hygieniaasi?
- tupsukat
pesulaan kirjoitti:
Ei minua muu haittaa mutta nuo punaiset nahkapikkarit miehellä tuosukoristei ei vaan iske. Et niitä viitsisi nuolla samalla kun muutenkin hoidat hygieniaasi?
Tupsuilla...
- Anonyymi
Hups, sori...narautin just!🤭 Tuuleteaas vähä💃🏻
- Anonyymi
Kyllä, lämmitä sauna, niin saunotaan hajut.
T. oksentelen itsekin aika-ajoin löyhkäni vuoksi
https://m.youtube.com/watch?v=pVZ2NShfCE8 - Anonyymi
Thänks 🥴
- Anonyymi
Ketä vttua varten
- Anonyymi
Narkkarin mielipiteellä on ainakin 10 väliä mulle
- Anonyymi
Itse tartutit minulle jonkun paskan ja vittu haisi sen vuoksi ihan sillille. Onneksi siihen auttoi lääke ja nyt on niin raikasta että on vitun hyvä tuoksu.
- Anonyymi
sillä lailla sanoi tarvajärvi siitäkin ongelmasta selvittiin
- Anonyymi
Miten jos Aloittaja menet hommiin joilla tämä maa on vielä itsenäinen.
- Anonyymi
Puhu vain omasta puolestasi!
M
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12010316
- 525030
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422221Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411402Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta251010Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v311001Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977