Jolla paksu pitkä muna. Jos on puutteessa olevia naisia niin autan mieluusti hoitamaan puutteen pois.
Olen sinkku mies
paksu kulli 38.
2
152
Vastaukset
- nyt tarkkana
Näillä kuvauksilla vähäiset vastaukset ovat ymmärrettäviä.
Kerro avoimesti lisää itsestäsi: sijaintisi suurin piirtein, pieni kuvaus itsestäsi jne.
Yhteystiedot (anonyymi sähköposti tms) eivät varmaankaan vähentäisi yhteydenottoja? - rauma city
Täällä terve sinkku mies , ikää 38 v muna 15 cm ja aika paksu. eihän se nyt iso oo mut kyllä se ainakin seisoo. Asun raumalla , olen 167 cm ja 75kg harrastan kuntosalia. Seksiä tekee siis mieli. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694989KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1893901- 1943784
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783359Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo503019- 252014
- 252004
- 1881888
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus991447