Yksipöytäisen sittarin headsupissa sain muikeita taskukortteja:
Q8o
K4o
63o
32o
O2s
32o
JJ
T3o
T3o
63o
T3o
32o
99
13 jakoa, 3 * T3o ja 3 * 32o. Jepjep.
Muikeat taskukortit
4
190
Vastaukset
- adsfadsfdsf43124124
Eli sait siis kolmessatoista jaossa kolmetoista kertaa taskukortit, jotka koostuivat kahdesta pakasta vedetystä kortista?
Äärimmäisen mielenkiintoista. Ihan laatukamaa.
Itse eilen pelailin 10 hengen sittaria ja bubbleen tultaessa parhaat lähtökortit olivat olleet ATs. Bubblessa sainkin sitten jo QQ:n käteen ja siitä ei enää parantunut.
Joskus näinkin. Onneksi aika harvoin mennään show-downiin asti.- ei uskoisi
Rigged on, jos tuollaiset kortit saa. Niillä on joku salaliitto sua vastaan ja ne haluaa vaan sun rahat.
Mä saan yleensä taskukortteihin ainoastaan ässiä ja kunkkuja.- Valtiovarainminister
Jos ei mahdu foliohattuun se, että muikeiden korttien toistuvuus on merkittävää, ei voi mitään. Takiloimisesta en kirjoittanut sanaakaan. Sinä näytät hyvin olevan perillä siitä asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108