Käyttökohde on vaimo ja siis mies pukee/asentaa sen niin mikä on paras ?
Penisvyö? Mistä kunnollinen?
3
642
Vastaukset
- Johan on
No voi helvetti onko oma kullis niin loppuun ajettu ettei seiso vai liian pieni
http://www.pikkutuhma.com/product_details.php?p=15303 tulipahan ostettua tuommonen koska ajattelin antaa emännälle vähän isompaa.onko muilla kokemuksia laitteesta?itse en ole vielä päässy tosi toimiin sen kanssa,mutta olen kyllä kokeillut päälleni.remmit on kyllä todella hyvät.säätämään pystyy joka paikasta,eli tuntuu pysyvän tukevasti paikallaan.toi vibra tuntuu olevan todella hyvä.on kohtuullisen monta eri variaatiota tosta vibrasta.mutaman eri vibran kokeilin niin laukesin.tuntu nimittäin todella hyvältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli562447Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️121505- 1021166
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.211133Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la12947- 83937
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h121927Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen20896Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?22880Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest56851