Kyllä näitä juorukelloja ja kyttääjiä

juoru ukkoja

meillä riittää. Aika mielenkiintoista tällä paikkakunnalla on että ne eivät olekaan yleensä naisia jotka tuolla kaduilla juoruaa ja puhuu paskaa torien ja katujen varsilla.Täällä löytyy näitä miesjuoruakkoja. Ne onkin sitten luku omansa.Meidän tiellä Yläristillä yksi tällainen sylkee meidät nähdessään ja ilme kertoo että ihan kaikki kaput eivät ole rattaissa.

17

675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hihmettelen vaan

joo yläristillä on pariskunta jotka noin vuosi sitten muutti sinne ne vasta kovia on juorumaan ukko on pahempi kuin akka.miehellä on kai jotain mielen terveys ongelmia.sama on kova juorumaan miehen sisko asuu samalla kulmilla.

• vähän vippaa lan

Tämä pariskunta muutti yli 20 v. sitten, akka levis vuosien mittaan. Alkoi vaikuttaa muihinkin naapureihin. Kaikki ärsytti ja häiritsi. Kaiken huippu on että mies on kun koira joka juoksee kun akka sanoo että nyt mennään naapurin rajalle ja huudetaan että raja aika ei ole ihan suora....

• reppanat 3
        vähän vippaa lan kirjoitti:

Tämä pariskunta muutti yli 20 v. sitten, akka levis vuosien mittaan. Alkoi vaikuttaa muihinkin naapureihin. Kaikki ärsytti ja häiritsi. Kaiken huippu on että mies on kun koira joka juoksee kun akka sanoo että nyt mennään naapurin rajalle ja huudetaan että raja aika ei ole ihan suora....

Näitä on ihan ympäri Pieksämäkeä. Ei ole sitä omaa elämää.

• Mastubr

Hyvä tietää hyvä tietää.Menkää välillä Kantamatkojen risteilyille,niin on sitä elämää.Siellä voi vetää viinaa pään täyteen ja unohtaa ostaa tuliaiset.

• kyllästynyt2

Voi herran jumala mitä soopaa.Menkää jo muualle valittamaa.

• takiainenko

Kalevalankadulla on mieskyttääjä ja pitää oikein kirjaa toisten menemisistä.

• Biccy

Onko? Oletko varma?

• etelänmies

Tehkää joukkopako paikkakunnalta, ja jättäkää vain kyttääjäy ja juoruajat keskenään. Mahtaa sitten olla tylsää. Elämä on lyhyt, miksi turhaan itseään kidutaa?

• ei ketään kotona

En usko että kukaan itseään kiduttaa. Kyllähän täältä on lähtenyt paljon porukkaa pois eihän tämä paikkakunta pienuuden takia ole niitä ihannepaikkoja. Menee vaan selkä suorana ja antaa surkeitten ruikuttaa. Ei paljon kiinnosta.

• ulkokuntalainen
        ei ketään kotona kirjoitti:

En usko että kukaan itseään kiduttaa. Kyllähän täältä on lähtenyt paljon porukkaa pois eihän tämä paikkakunta pienuuden takia ole niitä ihannepaikkoja. Menee vaan selkä suorana ja antaa surkeitten ruikuttaa. Ei paljon kiinnosta.

En ymmärrä miksi te koko ajan haukutte Pieksämäkeä. Itse olen naapurikunnasta ja Pieksämäki on tarjonnut mulle työn jo monen vuoden ajan. Ja tykkään tosi paljon pieksämäkeläisistä. Lopettakaa paskan puhuminen ja nauttikaa mukavasta ja pienestä kaupungistanne. Lupsakkaa menoa teille kaikille ja kiitos mun työpaikasta.

• Vainomielisairaus

Kuvittelua ja vainoharhaisuutta on paljon.Kuvitellaan jotta kaikki kyttää ja vainoo ja ahdistelee.Niin se menee.Korvienväli tutkituttamaan?

• justusripatti

Minkähän takia tämä oli jo tilatoissa vuosia sitten Suomen surkein kunta?
      Savolaisilta Pieksämäellä puuttuu REHELLISYYS.

• 8+12

Tilastojen mukaan vain jos uskoo Helsingin sanomien viikkoliitteen 90-luvulla tekaisemaan keksittyyn juttuun.

• Yö Duunari

Tilastot..Kuka nekin tekee ?? Täällä on kiva asua ja tehdä töitä.Älkää lannistuko vaan yrittäkää viedä kaupunkia eteenpäin..muullakin konstilla kuin säässtämällä
      kaikesta tärkeimmistä asioista.Sytytetään ensimmäisenä Kaupungin valot jotta muutkin näkee että täällä asutaan ja eletään.Ja vielä --suomessa on monta paikkakuntaa johon en muuttaisi vaikka maksettaisiin Kaikki.

• dm98jf

Jos paskaa haluavat jauhaa, niin teiden varsilta löytyy sitä herkkua. Tekeekös sen jälkeen mieli enää juoruta??

• Mehtälä

Itse en mieti onko minusta juoruttu.Olisin liian mielenkiintoinen jos minusta joku puhuisi.Olen mauton ja hajuton.

• Syssynjatkoo

On se hupaisaa ja nimenomaan surkuhupaisaa mikäli oma elämä perustuu toisten kyyläilyyn.Jos kuluttaa arvokasta elinaikaa.Elämä kun on vain laina.Se päättyy ennemmin tahi myöhemmin.Niin miksi hukata edes sekunninmurto-osaa siihen että miettii/kyylää)vainoo jotain ?
      En ymmärrä.Kun kaikkeahan ei toisista saa kuitenkaan tietoonsa.Paljon asioita jotka jää arvailun varaan.Ihan kun elää omaa arkea ja juhlaa niin on hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      52
      1907
    2. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      40
      1554
    3. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1405
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      91
      1233
    5. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      164
      1139
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      220
      1100
    7. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1046
    8. 73
      996
    9. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      21
      976
    10. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      891
    Aihe