Hienon näkönen ja paljon uusia ominaisuuksia tullut esim. lämmitettävä tuulilasi , lämmitettävä ratti , jalankulkijoiden tunnistaminen ja liikennemerkkien tunnistus joka ilmestyy mittareiden keskelle mahtavaa !!
http://www.autotalli.com/artikkeli/Autoesittely-Volvo-V70-2013
Uusi Volvo V70
13
504
Vastaukset
- Hessuhopolahest
Vanha kori ja ei juuri mitään uutta.olis pitäny jo tulla kokonaan uus auto eikä mitää naamannostoa. Mersun e näytti miten facelift todella tehdään ja volvo ei siinä kyllä onnistunu nyt.S60 keula meni kans todella arkisen näköseks ja sisälle tuli lelu auton mittaristo joka ei sovi tohon hintaluokkaan.
- ei lasten leluja
Muutos keulassa on vain positiivinen ja tyylikäs, eli palattiin takaisin tyylikkyyteen tuo nykyisen teknoviiruvalojen jälkeen. V70 on ajattoman tyylikäs, eikä sillä haetakkaan mitään hetkellistä muotivirtausta, vaan ajatonta ja kestävää muotoilua.
- Volvo-korsto
ei lasten leluja kirjoitti:
Muutos keulassa on vain positiivinen ja tyylikäs, eli palattiin takaisin tyylikkyyteen tuo nykyisen teknoviiruvalojen jälkeen. V70 on ajattoman tyylikäs, eikä sillä haetakkaan mitään hetkellistä muotivirtausta, vaan ajatonta ja kestävää muotoilua.
Hieno auto on! Minulle täydellinen: tilava, turvallinen, riittävän tehokas, tyylikäs: paras kartano-Volvo tähän mennessä!
Tilattu on (D4).
Muistakaa ottaa tech-paketti mukaan jos tilaatte!
- eraser-08
mihin volvossa tarvitsee lämmitettävää rattia...??? Kun saisivat peilien ja takalasin lämmityksen eri kytkimille.
- ajateltu on
Jos auto ei le lämmityksessä, niin kyllä se ratti on kylmä. Haskoja tietysti voi käyttää kuten minä, enkä näe tarvetta moiselle lämmitykselle. Ehkä jos ajelisin työkseni paljon?? Eikös tuo ole kovin perinteinen käytäntö, että peilit ja takalasi pidetään sulana samalla näppylällä?? Ei siinä varmaankaan suuria tappioita tule. Takalasi ja peilithän srapataa, eikä sulateta vastuksilla.
- Vanha malli v70
Volvo V70 ei uudistunut edes kasvojenkohotuksen vertaa. Aivan naurettavaa. Sit mainostetaan uutena...hahaha. Sama vanha geartronic siellä nykii ja empii:) maallikko ei näe "uudessa" V70 yhtään mitään eroa. Mutta eipähän naapurit tule kateellisiksi. Sais tulla jo uus kori, kilpailijat on hurjasti edellä nyt!
- Volvomees
Geartronic on kyllä vanha, mutta enpä ole huomannut sen nykivän enkä empivän missään ajamassani Volvossa. Jos näin olisi, pitäisi vaihtaa öljyt ja päivittää softa.
- Volvo, hyvä auto
ja kuulkaa hyvät ihmiset uusi vaihteisto tulee volvoon joka on zn tekemä mikä tekee myös bemereille ja jaguareille ja yms samat vaihteistot !! :)
- ämis
Tulee joo, mutta miksi? Volvohan on ollut aina kestävä ja luotetava, kuten täältä saa lukea. Mitään laatikko-ongelmaa ei ole edes olemassakaan. Eikä öljyjä tarvitse laatikkoon vaihtaa normaalikäytössä vaikka purua loota 50tkm jälkeen täynnä.. Kakki negatiivinen koskien Volvon tomaattia on vain spämmiä. Vai mikö onkaan oikeasti syynä laatikon päivitykseen?
- Volvomees
ämis kirjoitti:
Tulee joo, mutta miksi? Volvohan on ollut aina kestävä ja luotetava, kuten täältä saa lukea. Mitään laatikko-ongelmaa ei ole edes olemassakaan. Eikä öljyjä tarvitse laatikkoon vaihtaa normaalikäytössä vaikka purua loota 50tkm jälkeen täynnä.. Kakki negatiivinen koskien Volvon tomaattia on vain spämmiä. Vai mikö onkaan oikeasti syynä laatikon päivitykseen?
Olisikohan syynä ihan yksinkertaisesti polttoaineenkulutuksen saaminen alemmaksi? Onhan 8-vaihteisessa myös mukavuusetunsa, ja itse olen rehellisesti sanoen tykännyt BMW:n 8-lovisesta kun olen sellaisellakin jonkin verran ajanut. Jos kilpailijat tarjoavat 8-vaihteisia, on kisaan jossain vaiheessa lähdettävä mukaan jos meinaa markkinoilla pysyä. Tässä vaiheessa vaikuttaa ikävä kyllä siltä, jos olen oikein ymmärtänyt, että 8-vaihteiset ja uudet moottorit tulevat aluksi vain etuvetoisiin malleihin.
Voitko ämis kertoa tarkemmin, mitä tarkoitat "purua loota täynnä" -kommentilla? - ämis
Volvomees kirjoitti:
Olisikohan syynä ihan yksinkertaisesti polttoaineenkulutuksen saaminen alemmaksi? Onhan 8-vaihteisessa myös mukavuusetunsa, ja itse olen rehellisesti sanoen tykännyt BMW:n 8-lovisesta kun olen sellaisellakin jonkin verran ajanut. Jos kilpailijat tarjoavat 8-vaihteisia, on kisaan jossain vaiheessa lähdettävä mukaan jos meinaa markkinoilla pysyä. Tässä vaiheessa vaikuttaa ikävä kyllä siltä, jos olen oikein ymmärtänyt, että 8-vaihteiset ja uudet moottorit tulevat aluksi vain etuvetoisiin malleihin.
Voitko ämis kertoa tarkemmin, mitä tarkoitat "purua loota täynnä" -kommentilla?Oikeasti volvon automaatti on heikko ja hidas laatikko vaihtamaan vuosimallista riippumatta. Kaikissa testeissä mainitaan, että vaihtaa huonosti/hitaasti. Tähän kun lisätään surkea kesto niin ei ihme, jos pientä päivitystä odottavat kaikki. Tai ovat odottaneet jo 10v.
Ja purulla tarkoitin paskaa, jota laatikon öljyissä on. Tämä sonta kun pyörii siellä sisällä niin venttiili - ja laakerivikaa kyllä riittää. Nämäkin ongelmat olisi ainakin osaksi kierrettävissä siten, jos laatikkoon vaihdettaisi öljyt säännöllisesti. Mutta eihän Volvo näe tätä tarpeelliseksi. - Volvomees
ämis kirjoitti:
Oikeasti volvon automaatti on heikko ja hidas laatikko vaihtamaan vuosimallista riippumatta. Kaikissa testeissä mainitaan, että vaihtaa huonosti/hitaasti. Tähän kun lisätään surkea kesto niin ei ihme, jos pientä päivitystä odottavat kaikki. Tai ovat odottaneet jo 10v.
Ja purulla tarkoitin paskaa, jota laatikon öljyissä on. Tämä sonta kun pyörii siellä sisällä niin venttiili - ja laakerivikaa kyllä riittää. Nämäkin ongelmat olisi ainakin osaksi kierrettävissä siten, jos laatikkoon vaihdettaisi öljyt säännöllisesti. Mutta eihän Volvo näe tätä tarpeelliseksi.En ole tuollaisia testejä lukenut enkä hidasta vaihtamista kokenut. Missä testeissä näin on todettu? Hidas vaihtaminen viittaa selkeästi softapäivityksen tarpeeseen. Luistamista kaupunkinopeuksissa varovasti kiihdytettäessä pidän ärsyttävänä, mutta vaikkapa ohitukseen lähdettäessä vaihteisto reagoi heti ja oikealla tavalla. Surkea kestokin on uusi asia minulle, yleensä kuulee Geartronicia mainittavan vanhahtavaksi mutta lujaksi. Varmastikin tulee ongelmia, jos öljyjä ei koskaan vaihdeta. Vaihtoväli on esimerkiksi XC60:n vaihteistolla 60 000 km, ja sitä Volvon tarpeelliseksi näkemää huoltoa olen itse noudattanut.
- ZF on valmistaja
ZF
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42859