Hienon näkönen ja paljon uusia ominaisuuksia tullut esim. lämmitettävä tuulilasi , lämmitettävä ratti , jalankulkijoiden tunnistaminen ja liikennemerkkien tunnistus joka ilmestyy mittareiden keskelle mahtavaa !!
http://www.autotalli.com/artikkeli/Autoesittely-Volvo-V70-2013
Uusi Volvo V70
13
525
Vastaukset
- Hessuhopolahest
Vanha kori ja ei juuri mitään uutta.olis pitäny jo tulla kokonaan uus auto eikä mitää naamannostoa. Mersun e näytti miten facelift todella tehdään ja volvo ei siinä kyllä onnistunu nyt.S60 keula meni kans todella arkisen näköseks ja sisälle tuli lelu auton mittaristo joka ei sovi tohon hintaluokkaan.
- ei lasten leluja
Muutos keulassa on vain positiivinen ja tyylikäs, eli palattiin takaisin tyylikkyyteen tuo nykyisen teknoviiruvalojen jälkeen. V70 on ajattoman tyylikäs, eikä sillä haetakkaan mitään hetkellistä muotivirtausta, vaan ajatonta ja kestävää muotoilua.
- Volvo-korsto
ei lasten leluja kirjoitti:
Muutos keulassa on vain positiivinen ja tyylikäs, eli palattiin takaisin tyylikkyyteen tuo nykyisen teknoviiruvalojen jälkeen. V70 on ajattoman tyylikäs, eikä sillä haetakkaan mitään hetkellistä muotivirtausta, vaan ajatonta ja kestävää muotoilua.
Hieno auto on! Minulle täydellinen: tilava, turvallinen, riittävän tehokas, tyylikäs: paras kartano-Volvo tähän mennessä!
Tilattu on (D4).
Muistakaa ottaa tech-paketti mukaan jos tilaatte!
- eraser-08
mihin volvossa tarvitsee lämmitettävää rattia...??? Kun saisivat peilien ja takalasin lämmityksen eri kytkimille.
- ajateltu on
Jos auto ei le lämmityksessä, niin kyllä se ratti on kylmä. Haskoja tietysti voi käyttää kuten minä, enkä näe tarvetta moiselle lämmitykselle. Ehkä jos ajelisin työkseni paljon?? Eikös tuo ole kovin perinteinen käytäntö, että peilit ja takalasi pidetään sulana samalla näppylällä?? Ei siinä varmaankaan suuria tappioita tule. Takalasi ja peilithän srapataa, eikä sulateta vastuksilla.
- Vanha malli v70
Volvo V70 ei uudistunut edes kasvojenkohotuksen vertaa. Aivan naurettavaa. Sit mainostetaan uutena...hahaha. Sama vanha geartronic siellä nykii ja empii:) maallikko ei näe "uudessa" V70 yhtään mitään eroa. Mutta eipähän naapurit tule kateellisiksi. Sais tulla jo uus kori, kilpailijat on hurjasti edellä nyt!
- Volvomees
Geartronic on kyllä vanha, mutta enpä ole huomannut sen nykivän enkä empivän missään ajamassani Volvossa. Jos näin olisi, pitäisi vaihtaa öljyt ja päivittää softa.
- Volvo, hyvä auto
ja kuulkaa hyvät ihmiset uusi vaihteisto tulee volvoon joka on zn tekemä mikä tekee myös bemereille ja jaguareille ja yms samat vaihteistot !! :)
- ämis
Tulee joo, mutta miksi? Volvohan on ollut aina kestävä ja luotetava, kuten täältä saa lukea. Mitään laatikko-ongelmaa ei ole edes olemassakaan. Eikä öljyjä tarvitse laatikkoon vaihtaa normaalikäytössä vaikka purua loota 50tkm jälkeen täynnä.. Kakki negatiivinen koskien Volvon tomaattia on vain spämmiä. Vai mikö onkaan oikeasti syynä laatikon päivitykseen?
- Volvomees
ämis kirjoitti:
Tulee joo, mutta miksi? Volvohan on ollut aina kestävä ja luotetava, kuten täältä saa lukea. Mitään laatikko-ongelmaa ei ole edes olemassakaan. Eikä öljyjä tarvitse laatikkoon vaihtaa normaalikäytössä vaikka purua loota 50tkm jälkeen täynnä.. Kakki negatiivinen koskien Volvon tomaattia on vain spämmiä. Vai mikö onkaan oikeasti syynä laatikon päivitykseen?
Olisikohan syynä ihan yksinkertaisesti polttoaineenkulutuksen saaminen alemmaksi? Onhan 8-vaihteisessa myös mukavuusetunsa, ja itse olen rehellisesti sanoen tykännyt BMW:n 8-lovisesta kun olen sellaisellakin jonkin verran ajanut. Jos kilpailijat tarjoavat 8-vaihteisia, on kisaan jossain vaiheessa lähdettävä mukaan jos meinaa markkinoilla pysyä. Tässä vaiheessa vaikuttaa ikävä kyllä siltä, jos olen oikein ymmärtänyt, että 8-vaihteiset ja uudet moottorit tulevat aluksi vain etuvetoisiin malleihin.
Voitko ämis kertoa tarkemmin, mitä tarkoitat "purua loota täynnä" -kommentilla? - ämis
Volvomees kirjoitti:
Olisikohan syynä ihan yksinkertaisesti polttoaineenkulutuksen saaminen alemmaksi? Onhan 8-vaihteisessa myös mukavuusetunsa, ja itse olen rehellisesti sanoen tykännyt BMW:n 8-lovisesta kun olen sellaisellakin jonkin verran ajanut. Jos kilpailijat tarjoavat 8-vaihteisia, on kisaan jossain vaiheessa lähdettävä mukaan jos meinaa markkinoilla pysyä. Tässä vaiheessa vaikuttaa ikävä kyllä siltä, jos olen oikein ymmärtänyt, että 8-vaihteiset ja uudet moottorit tulevat aluksi vain etuvetoisiin malleihin.
Voitko ämis kertoa tarkemmin, mitä tarkoitat "purua loota täynnä" -kommentilla?Oikeasti volvon automaatti on heikko ja hidas laatikko vaihtamaan vuosimallista riippumatta. Kaikissa testeissä mainitaan, että vaihtaa huonosti/hitaasti. Tähän kun lisätään surkea kesto niin ei ihme, jos pientä päivitystä odottavat kaikki. Tai ovat odottaneet jo 10v.
Ja purulla tarkoitin paskaa, jota laatikon öljyissä on. Tämä sonta kun pyörii siellä sisällä niin venttiili - ja laakerivikaa kyllä riittää. Nämäkin ongelmat olisi ainakin osaksi kierrettävissä siten, jos laatikkoon vaihdettaisi öljyt säännöllisesti. Mutta eihän Volvo näe tätä tarpeelliseksi. - Volvomees
ämis kirjoitti:
Oikeasti volvon automaatti on heikko ja hidas laatikko vaihtamaan vuosimallista riippumatta. Kaikissa testeissä mainitaan, että vaihtaa huonosti/hitaasti. Tähän kun lisätään surkea kesto niin ei ihme, jos pientä päivitystä odottavat kaikki. Tai ovat odottaneet jo 10v.
Ja purulla tarkoitin paskaa, jota laatikon öljyissä on. Tämä sonta kun pyörii siellä sisällä niin venttiili - ja laakerivikaa kyllä riittää. Nämäkin ongelmat olisi ainakin osaksi kierrettävissä siten, jos laatikkoon vaihdettaisi öljyt säännöllisesti. Mutta eihän Volvo näe tätä tarpeelliseksi.En ole tuollaisia testejä lukenut enkä hidasta vaihtamista kokenut. Missä testeissä näin on todettu? Hidas vaihtaminen viittaa selkeästi softapäivityksen tarpeeseen. Luistamista kaupunkinopeuksissa varovasti kiihdytettäessä pidän ärsyttävänä, mutta vaikkapa ohitukseen lähdettäessä vaihteisto reagoi heti ja oikealla tavalla. Surkea kestokin on uusi asia minulle, yleensä kuulee Geartronicia mainittavan vanhahtavaksi mutta lujaksi. Varmastikin tulee ongelmia, jos öljyjä ei koskaan vaihdeta. Vaihtoväli on esimerkiksi XC60:n vaihteistolla 60 000 km, ja sitä Volvon tarpeelliseksi näkemää huoltoa olen itse noudattanut.
- ZF on valmistaja
ZF
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait273176Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3863Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68770Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3760Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60694Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32601- 12580
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es20569- 41560
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3549