Uusi Volvo V70

Volvo, hyvä auto

13

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hessuhopolahest

      Vanha kori ja ei juuri mitään uutta.olis pitäny jo tulla kokonaan uus auto eikä mitää naamannostoa. Mersun e näytti miten facelift todella tehdään ja volvo ei siinä kyllä onnistunu nyt.S60 keula meni kans todella arkisen näköseks ja sisälle tuli lelu auton mittaristo joka ei sovi tohon hintaluokkaan.

      • ei lasten leluja

        Muutos keulassa on vain positiivinen ja tyylikäs, eli palattiin takaisin tyylikkyyteen tuo nykyisen teknoviiruvalojen jälkeen. V70 on ajattoman tyylikäs, eikä sillä haetakkaan mitään hetkellistä muotivirtausta, vaan ajatonta ja kestävää muotoilua.


      • Volvo-korsto
        ei lasten leluja kirjoitti:

        Muutos keulassa on vain positiivinen ja tyylikäs, eli palattiin takaisin tyylikkyyteen tuo nykyisen teknoviiruvalojen jälkeen. V70 on ajattoman tyylikäs, eikä sillä haetakkaan mitään hetkellistä muotivirtausta, vaan ajatonta ja kestävää muotoilua.

        Hieno auto on! Minulle täydellinen: tilava, turvallinen, riittävän tehokas, tyylikäs: paras kartano-Volvo tähän mennessä!

        Tilattu on (D4).

        Muistakaa ottaa tech-paketti mukaan jos tilaatte!


    • eraser-08

      mihin volvossa tarvitsee lämmitettävää rattia...??? Kun saisivat peilien ja takalasin lämmityksen eri kytkimille.

      • ajateltu on

        Jos auto ei le lämmityksessä, niin kyllä se ratti on kylmä. Haskoja tietysti voi käyttää kuten minä, enkä näe tarvetta moiselle lämmitykselle. Ehkä jos ajelisin työkseni paljon?? Eikös tuo ole kovin perinteinen käytäntö, että peilit ja takalasi pidetään sulana samalla näppylällä?? Ei siinä varmaankaan suuria tappioita tule. Takalasi ja peilithän srapataa, eikä sulateta vastuksilla.


    • Vanha malli v70

      Volvo V70 ei uudistunut edes kasvojenkohotuksen vertaa. Aivan naurettavaa. Sit mainostetaan uutena...hahaha. Sama vanha geartronic siellä nykii ja empii:) maallikko ei näe "uudessa" V70 yhtään mitään eroa. Mutta eipähän naapurit tule kateellisiksi. Sais tulla jo uus kori, kilpailijat on hurjasti edellä nyt!

      • Volvomees

        Geartronic on kyllä vanha, mutta enpä ole huomannut sen nykivän enkä empivän missään ajamassani Volvossa. Jos näin olisi, pitäisi vaihtaa öljyt ja päivittää softa.


    • Volvo, hyvä auto

      ja kuulkaa hyvät ihmiset uusi vaihteisto tulee volvoon joka on zn tekemä mikä tekee myös bemereille ja jaguareille ja yms samat vaihteistot !! :)

      • ämis

        Tulee joo, mutta miksi? Volvohan on ollut aina kestävä ja luotetava, kuten täältä saa lukea. Mitään laatikko-ongelmaa ei ole edes olemassakaan. Eikä öljyjä tarvitse laatikkoon vaihtaa normaalikäytössä vaikka purua loota 50tkm jälkeen täynnä.. Kakki negatiivinen koskien Volvon tomaattia on vain spämmiä. Vai mikö onkaan oikeasti syynä laatikon päivitykseen?


      • Volvomees
        ämis kirjoitti:

        Tulee joo, mutta miksi? Volvohan on ollut aina kestävä ja luotetava, kuten täältä saa lukea. Mitään laatikko-ongelmaa ei ole edes olemassakaan. Eikä öljyjä tarvitse laatikkoon vaihtaa normaalikäytössä vaikka purua loota 50tkm jälkeen täynnä.. Kakki negatiivinen koskien Volvon tomaattia on vain spämmiä. Vai mikö onkaan oikeasti syynä laatikon päivitykseen?

        Olisikohan syynä ihan yksinkertaisesti polttoaineenkulutuksen saaminen alemmaksi? Onhan 8-vaihteisessa myös mukavuusetunsa, ja itse olen rehellisesti sanoen tykännyt BMW:n 8-lovisesta kun olen sellaisellakin jonkin verran ajanut. Jos kilpailijat tarjoavat 8-vaihteisia, on kisaan jossain vaiheessa lähdettävä mukaan jos meinaa markkinoilla pysyä. Tässä vaiheessa vaikuttaa ikävä kyllä siltä, jos olen oikein ymmärtänyt, että 8-vaihteiset ja uudet moottorit tulevat aluksi vain etuvetoisiin malleihin.

        Voitko ämis kertoa tarkemmin, mitä tarkoitat "purua loota täynnä" -kommentilla?


      • ämis
        Volvomees kirjoitti:

        Olisikohan syynä ihan yksinkertaisesti polttoaineenkulutuksen saaminen alemmaksi? Onhan 8-vaihteisessa myös mukavuusetunsa, ja itse olen rehellisesti sanoen tykännyt BMW:n 8-lovisesta kun olen sellaisellakin jonkin verran ajanut. Jos kilpailijat tarjoavat 8-vaihteisia, on kisaan jossain vaiheessa lähdettävä mukaan jos meinaa markkinoilla pysyä. Tässä vaiheessa vaikuttaa ikävä kyllä siltä, jos olen oikein ymmärtänyt, että 8-vaihteiset ja uudet moottorit tulevat aluksi vain etuvetoisiin malleihin.

        Voitko ämis kertoa tarkemmin, mitä tarkoitat "purua loota täynnä" -kommentilla?

        Oikeasti volvon automaatti on heikko ja hidas laatikko vaihtamaan vuosimallista riippumatta. Kaikissa testeissä mainitaan, että vaihtaa huonosti/hitaasti. Tähän kun lisätään surkea kesto niin ei ihme, jos pientä päivitystä odottavat kaikki. Tai ovat odottaneet jo 10v.

        Ja purulla tarkoitin paskaa, jota laatikon öljyissä on. Tämä sonta kun pyörii siellä sisällä niin venttiili - ja laakerivikaa kyllä riittää. Nämäkin ongelmat olisi ainakin osaksi kierrettävissä siten, jos laatikkoon vaihdettaisi öljyt säännöllisesti. Mutta eihän Volvo näe tätä tarpeelliseksi.


      • Volvomees
        ämis kirjoitti:

        Oikeasti volvon automaatti on heikko ja hidas laatikko vaihtamaan vuosimallista riippumatta. Kaikissa testeissä mainitaan, että vaihtaa huonosti/hitaasti. Tähän kun lisätään surkea kesto niin ei ihme, jos pientä päivitystä odottavat kaikki. Tai ovat odottaneet jo 10v.

        Ja purulla tarkoitin paskaa, jota laatikon öljyissä on. Tämä sonta kun pyörii siellä sisällä niin venttiili - ja laakerivikaa kyllä riittää. Nämäkin ongelmat olisi ainakin osaksi kierrettävissä siten, jos laatikkoon vaihdettaisi öljyt säännöllisesti. Mutta eihän Volvo näe tätä tarpeelliseksi.

        En ole tuollaisia testejä lukenut enkä hidasta vaihtamista kokenut. Missä testeissä näin on todettu? Hidas vaihtaminen viittaa selkeästi softapäivityksen tarpeeseen. Luistamista kaupunkinopeuksissa varovasti kiihdytettäessä pidän ärsyttävänä, mutta vaikkapa ohitukseen lähdettäessä vaihteisto reagoi heti ja oikealla tavalla. Surkea kestokin on uusi asia minulle, yleensä kuulee Geartronicia mainittavan vanhahtavaksi mutta lujaksi. Varmastikin tulee ongelmia, jos öljyjä ei koskaan vaihdeta. Vaihtoväli on esimerkiksi XC60:n vaihteistolla 60 000 km, ja sitä Volvon tarpeelliseksi näkemää huoltoa olen itse noudattanut.


      • ZF on valmistaja

        ZF


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe