Oisikohan aika palata mets.patruunoissa pahvihylsyihin. Maatuisivat paremmin peltojen ja vesistöjen ympäriltä. Ratapatruunat voisi olla muoviakin.
Luomua
8
138
Vastaukset
- ammuskelija.
Itse kerään hylsyt metsässä talteen. Miksi ne pitäisi jättää maahan lojumaan?
- 12+14
ekana pitäisi muovisista välitulpista luopua kun niitä on vaikea kerätä maastosta pois. Hylsyt on helppo kerätä pois.
Kyyhkyjahdissa käytin olympia merkkistä patruuna jossa huopavälitulppa 12/65 2.75mm hauleilla- Kerään mikäli
löydän, mutta 70% häviää kaislikkoon pumpulla/puoliautomaatilla iltahämärissä ammuttaessa.
Lyijykaudella käytin pahvihylsyjä, mutta vismuttia ei juuri pahvisina löydä...
- Sotkuista
Se 30%:kin on pajon parempi kun ei yhtään jota näkee paljon.
- 342658
Pahvihylsyissä on se vika, että ne eivät kestä yhtään kosteutta. Puolarissani en uskalla niitä edes koittaa. Päällekkäispiippuisessa ejektorit heittivät vain hylsyn kannan ulos pahvien jäädessä piippuun. Kai ne saivat vähän kosteutta vaikka kuinka koitin varjella.
- vanhaukkeli
Kuinkas niilä pahvihylsyillä ennen on pärjätty? Onkos nykyaseet ja varusteet huonoja.
- ammuskelija.
Ainahan pahvihylsyillä on ollut ongelmia. Muovisia ei aikoinaan ollut, joten paremmasta ei tiedetty. Itsekkin olen monta kertaa hylsynpitaa varovasti nuotion lämmössä kuivaillut.
- Uutiset.
Tulevaisuudessahan voitaisiin käyttää maantuvaa kasviperäistä muovia.
Jos vaan patruunan hinta jäisi kohdilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa853097Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3192741Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911516Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401161Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 79967
- 117960
- 70948
- 72914