Taas tänäkin vuonna helsingin pysäkkimainontakisan voittaa jokerit. Fanit ja pelaajat mukana mainoksissa kuten edellisinä vuonna. Ei häivähdystäkään muoden pilkkaamisesta toisin kuin naapurin leirissä.
Tasokasta
7
84
Vastaukset
- KHL-Jokerit
Joo, huomasin parilla pysäkillä kun bussilla menin ohi.
Naamakuva, jossa tyyppi iskee silmää.
Hieno ja pelkistetty, muuta ei tartte.
Ei vieraskielisiä iskulauseita ja muuta hömppää.
Aika velikultia, hyvä Jokerit. - KylläHemmoLaittaa
Onko muuten selvinnyt kuka oli se narrihattu päässä oleva sälli joka ajeli Ilvestä takaapäin siinä Ilveksen KHL-mainoksessa?
- Kettu Repolainen
"Ilveksen KHL-mainoksessa"
Onko Ilves menissa KHL-liigaan?
Tuo oli uutta, mistä luit?
- KylläHemmoLaittaa
Etkö muka ole nähnyt?
Kuralahti
Hallis
Lähti.
Mainosta?
Outoa.
Siinähän ihan selvästi joku jokeripipo ajelee takaa Ilvestä.- kyllikki5
Munaako sai pikavippi-ilves?
- yxinkertainen narri
jep, narri-ressukoille pitää olla yksinkertaisia mainoksia...
muuten menee amisrusinat korvien välissä jumiin! - Gämräät
Se on mukavaa jos faneja tyydyttää mainokset, meitä kunnon seuroja kannattavia tyydyttää vain kunnon peliesitykset, maalit ja voitot. No juhlikaa ratikkamainos kisan voittoa kun muuta ei ole tarjolla tälläkään kaudella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1988831
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265148- 534551
- 804171
- 543469
- 513316
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573136Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432561