Olemme parikymppinen pariskunta mies 20v minä nainen 19v. Olemme seurustelleet kohta vuoden verran.
Miehellä on paljon naispuoleisia kavereita jotka hän on tuntenut kaikki noin 5 vuotta hän on hyvin sosiaalinen joten en yhtään ihmettele että hänellä on mies ja naispuoleisia kavereita.
Yksi asia minua häiritsee..
Hän tykkää mennä viettämään iltaa naispuoleisten kavereidensa luokse ja kerran hän sanoi että jää myös sinne yöksi. Tästä yökyläilystä en tykkää yhtään sillä en edes tunne kyseisiä naisia ainoastaan olenn nähnyt heistä netissä kuvia
Hän sanoi mitä väärää yökyläilyssä on jos hän viettää siellä vain iltaa ja tarvitsee sen jälkeen sohvapaikan?Ja hän ihmettelee reaktiotani koska jos luottaisin häneen en epäilisi hänen mielestään asiaa...
Mitä itse tekisitte??
Nipotanko turhasta?
Untitledgirl
2
239
Vastaukset
- encephalon
Potkaisisin helvettiin ilman yhtä ainoata kysymystä...
Kaverisi haluaa olla poikamies
Tämä on niin hullua etten edes Usko olevan totta vaan provo.. - käännä seuraava sivu
JOS mies välittäisi SINUSTA niin totta kai hän viettäisi ja haluaisi viettää joka ikisen illan sinun kanssa, eikä pätkääkään niiden muiden naisten kanssa. Nyt sun täytyy vaan etsiä joku toinen itsellesi. Ihan oikeasti, näin tämä menee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769172Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per603353- 422748
- 272261
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto472230Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj202208- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151783- 681715
- 181649