Mikä tämä wetbox on?? Tuoreena käärmeharrastajana tuollainen tieto olisi ihan mieltärauhoittava. Onko vain joku tiivis astia jossa vettä ja pieni reikä? Vai onko kyseessä jotain hienompaa teknologiaa? Ja mikä pitäisi olla kunkkupythonin veden lämpötila sekä vaihtoväli?? Edellisiin ei ole tullut selkeätä vastausta....
wetbox???
3
3178
Vastaukset
- elaphe guttata
Wetbox on rasia/kannellinen astia, jonne laitetaan märkää talouspaperia tai eläinkaupasta ostettua rahkasammalta silloin kun käärmeellä on nahanluontiaika. Astian koko pitää olla sellanen, että käärme mahtuu sinne hyvin ja siinä pitää tietysti olla käärmeelle kulkuaukko, jotta se voi mennä wetboxiin koska tahtoo. Wetboxia ei siis pidetä koko ajan terrassa, vain nahanluontiaikaan.
Juomavesi pitää vaihtaa päivittäin ja sen lämpötilaksi riittää huoneenlämpö.
Toivottavasti vastauksista selvisi jotain :)
Ja tervetuloa harrastajiin.- dante
kiitoksia vastauksesta!
nyt en menetä yöuniani noiden asioiden johdosta :)
- Apua!
Voih... itse olen 12 ja haluaisin sukkanauhakäärmeen... Mutta äiti pelkää niitä yli kaiken... Joten eipä käärmettä heru... Mutta isäni sanoi että kun muutamme niin saatan saada käärmeen ja nyt onn ihan innoissani siitä oon lukenu sukka nauha käärmeestä paljon tietoa ja alkanut kerätä rahaa sen terraarioon ja terraarion lömpö lamppuihin sun muihin "kalusteisiin" , Mutta vaikka olen lukenut aiheesta en vielä kattavasti ymmärrä kaikkea eli jos jollain on oma sukkis siellä kotona olisin hyvin kiitollinen jos saisin tänne hoito vinkkejä esim Ruokinta on mielestäni vielä outoa... Niin ja tämä lämpö lamppu sun muut jutut paljonko pitää olla ja mitä merkkejä olette itse käyttäneet, Kiitos jos kehtaisitte kertoa omista sukkis kokemuksista sillä se voisi auttaa minua käärmeen hankkimmisessa kun voisin vanhemmille vakuttavasti kertoa heille sukkiksen hoiudosta ja vakuuttaa että osaa ne hoitaa muitta mutkitta :"D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3962210Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882100- 981812
- 4451762
- 71444
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1121330- 2261040
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9916Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72871Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41842