Olen kylvänyt sen toukokuun alussa, tulleekohan se kukkaan lainkaan. Lehdet on kauniin rehevät ja muuten köynnöstää kauniisti.
Ihmettelijä.
Ruusupapu ei kuki vieläkään
Ihmettelijä*
2
348
Vastaukset
- ihmetteleemyöskin
Minulla on hitusen sama ongelma, mutta oma ruusupapu ei myöskään kasva lainkaan, jäänyt sellaiseksi ei edes metrin pituiseksi. Myöskin on vain muutamaa kukkaa.
Oletko miten lannoittanut? Itse olen lannoittanut ja omat ruusupavut ovat keskikokoisissa astioissa.- ihmettelijä*
Nyt pukkaa muutamaa kukkaa. Olen lannoittanut niukahkosti, eli normi kukkalannoksella,mutta noin kerran kk:ssa. Tuttavani sanoi,ettei kannata lannoittaa paljon,ettei tule pelkkää lehtivihreää....mutta minun taitaa silti jäädä lähes viherkasviksi. Muuten pituutta on liki 2m.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998