kun Elisa pyrkii eroon yksityisasiakkaista ja keskittyy yrityksiin.
Itselleni tuli tässä jo viime keväänä puhelinmyyntiä Enialta, silloin ei kauppoja tullut, sotkua kylläkin Elisa Viihteen tiimoilta, mutta Elisan nettiliittymä siis säilyi. No, sitten tässä nyt heinäkuussa tuli taas Enialta puhelu ja nyt myytiin Saunalahtea Elisan tilalle. Hinta kuulemma olisi sama kuin Elisan liittymässä, nopeus kyllä lisääntyisi. No, otettiin sitten se. Mutta voi vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv!!!!!
No, tässä paketissa on nyt sitten kaikkea sellaista mitä en tarvitse, eli maksan turhasta ja vielä määräaikaisena.
Eli pakettiin kuuluu turvapaketti - no, mulla oli ja on siis juuri hankittu turvaohjelmisto. Eli en tarvitse, ja ymmärsin että tämä Saunalahden paketti olisi ekan kuun maksuton, mutta näyttää kyllä nyt sitten olevan hintaa tuossa laskussa sillekin.
Sitten on tämä mobiililaajakaista - no, minä en omista älypuhelinta, enkä meinaa hankkia, ei ole kannettavaa vaan pöytäkone. Eli en tarvitse, mutta niin se vain on, että maksan siitäkin. Ja se nettitikku, luotollisena maksan sitäkin tässä vielä kuukausia laskussani.
Sillä lailla. Ja kaiken huippu oli se, että Elisan sopimustietoihin olin laittanut PUHELINMYYNNIN KIELLON! Siltikin tämä ENIA sitä puhelinmyyntiä harrasti! Ja miksiköhän sitä harrastaakaan? No, puhelimessa on helppo syytää (erityisesti se ensimmäinen puhelinmyynti oli karseaaaaa!) kaikenlaista. Sen sijaan jos tulisi paperilla kotiin ehdotukset ja selkeinä tietoina, eikä sellaisina kuin tämä Saunalahden sopimuspaperinippu oli kun se sitten puhelinmyynnin jälkeen tuli (en laskenut, mutta voin sanoa, että papereita oli varmaan 20 kpl kummallekin puolelle tekstiä ahdettuna) sekavaa ja epäselvää tekstiä.
No, mitäs nyt: Tässäpä kerron kuinka tyhmä olen - niin joo, KAIKEN KAIKKIAAN MAKSAN NYT SAUNALAHDELLE KUUKAUSIMAKSUA ENEMMÄN KUIN MITÄ MAKSOIN ELISAN LIITTYMÄSTÄ! JA SIIS MÄÄRÄAIKAISUUS VIELÄ KAIKEN LISÄKSI!
TÖRKEÄÄ! MITÄHÄN OLISI PITÄNYT TEHDÄ KUN SE ENIAN TYYPPI SOITTELI: LYÖDÄ LUURI KORVAAN!
Hei, eikö tämä palsta pitäisi lopettaa ja sulkea
2
221
Vastaukset 2
Hei!
Elisalla on edelleen sekä henkilöasiakkaita, että yritysasiakkaita, joissa loppukäyttäjä voi olla henkilöasiakas.
Pahoittelen kokemaasi mieliharmia, ja kuten jo neuvoinkin toisessa ketjussa, olethan ystävällisesti yhteydessä Saunalahden asiakaspalveluun, jossa voimme tarkistaa sopimuksesi.
Ilana / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi/- hyvin pelaa tämä
Itse vaihdoin Elisalta Saunalahteen syynä :
- Internet nopeus nousi 2 megasta 10 megaan
- Hinta putosi 26 eurosta 24 euroon
- Ensimmäiset 6 kuukautta täysin maksutta
- Uusi ADSL / Wlan boksi ilmaiseksi
Vähän erilainen vaihto kun aloittajalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa23839Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää67837- 160818
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.104784Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27738Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22602
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks38592- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78500- 39475
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.11468- 57465
- 73461
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu111455- 54438
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437