Hei, eikö tämä palsta pitäisi lopettaa ja sulkea

TURHISTA MAKSAN!

kun Elisa pyrkii eroon yksityisasiakkaista ja keskittyy yrityksiin.
Itselleni tuli tässä jo viime keväänä puhelinmyyntiä Enialta, silloin ei kauppoja tullut, sotkua kylläkin Elisa Viihteen tiimoilta, mutta Elisan nettiliittymä siis säilyi. No, sitten tässä nyt heinäkuussa tuli taas Enialta puhelu ja nyt myytiin Saunalahtea Elisan tilalle. Hinta kuulemma olisi sama kuin Elisan liittymässä, nopeus kyllä lisääntyisi. No, otettiin sitten se. Mutta voi vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv!!!!!
No, tässä paketissa on nyt sitten kaikkea sellaista mitä en tarvitse, eli maksan turhasta ja vielä määräaikaisena.
Eli pakettiin kuuluu turvapaketti - no, mulla oli ja on siis juuri hankittu turvaohjelmisto. Eli en tarvitse, ja ymmärsin että tämä Saunalahden paketti olisi ekan kuun maksuton, mutta näyttää kyllä nyt sitten olevan hintaa tuossa laskussa sillekin.
Sitten on tämä mobiililaajakaista - no, minä en omista älypuhelinta, enkä meinaa hankkia, ei ole kannettavaa vaan pöytäkone. Eli en tarvitse, mutta niin se vain on, että maksan siitäkin. Ja se nettitikku, luotollisena maksan sitäkin tässä vielä kuukausia laskussani.

Sillä lailla. Ja kaiken huippu oli se, että Elisan sopimustietoihin olin laittanut PUHELINMYYNNIN KIELLON! Siltikin tämä ENIA sitä puhelinmyyntiä harrasti! Ja miksiköhän sitä harrastaakaan? No, puhelimessa on helppo syytää (erityisesti se ensimmäinen puhelinmyynti oli karseaaaaa!) kaikenlaista. Sen sijaan jos tulisi paperilla kotiin ehdotukset ja selkeinä tietoina, eikä sellaisina kuin tämä Saunalahden sopimuspaperinippu oli kun se sitten puhelinmyynnin jälkeen tuli (en laskenut, mutta voin sanoa, että papereita oli varmaan 20 kpl kummallekin puolelle tekstiä ahdettuna) sekavaa ja epäselvää tekstiä.

No, mitäs nyt: Tässäpä kerron kuinka tyhmä olen - niin joo, KAIKEN KAIKKIAAN MAKSAN NYT SAUNALAHDELLE KUUKAUSIMAKSUA ENEMMÄN KUIN MITÄ MAKSOIN ELISAN LIITTYMÄSTÄ! JA SIIS MÄÄRÄAIKAISUUS VIELÄ KAIKEN LISÄKSI!

TÖRKEÄÄ! MITÄHÄN OLISI PITÄNYT TEHDÄ KUN SE ENIAN TYYPPI SOITTELI: LYÖDÄ LUURI KORVAAN!

2

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!

      Elisalla on edelleen sekä henkilöasiakkaita, että yritysasiakkaita, joissa loppukäyttäjä voi olla henkilöasiakas.

      Pahoittelen kokemaasi mieliharmia, ja kuten jo neuvoinkin toisessa ketjussa, olethan ystävällisesti yhteydessä Saunalahden asiakaspalveluun, jossa voimme tarkistaa sopimuksesi.

      Ilana / Saunalahden Palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi/

    • hyvin pelaa tämä

      Itse vaihdoin Elisalta Saunalahteen syynä :
      - Internet nopeus nousi 2 megasta 10 megaan
      - Hinta putosi 26 eurosta 24 euroon
      - Ensimmäiset 6 kuukautta täysin maksutta
      - Uusi ADSL / Wlan boksi ilmaiseksi

      Vähän erilainen vaihto kun aloittajalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1815
    2. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      74
      1475
    3. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1392
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      299
      1313
    5. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      29
      1297
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      116
      1132
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1069
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      977
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      929
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      848
    Aihe