Onko Kate Middletonilla taipumusta avioliiton ulkopuolisiin suhteisiin? Kysyn tätä siksi, että veljeni Aarnolds haluaisi panna kyseistä muijaa perrseeseen.
Onhan siellä Englannin hovissa ennenkin ollut akkoja, joilla on ollut taipumuksia avioliiton ulkopuolisiin suhteisiin, muun muassa yks Diana. joka sitten alkoi seukkaan jonkun tavarataloäijän kaa.
Veljeni Aarnolds on ollut kesätöissä tavaratalon varastossa, joten kai hänellä on mahiksia, kyse on vain Kate Middletonin luonteenlaadusta.
Voisitteko ystävällisesti valistaa minua tässä asiassa?
KYSYMYS NIILLE JOTKA TIETÄVÄT
4
130
Vastaukset
- "Asiantuntija"
Kyllähän Kate nuorempana biletti, mutta asettui sittemmin aloilleen. Britannian hovin naisista en tiedä ovatko olleet avioliiton ulkopuolisissa suhteissa, mutta miehillä on ollut taipumusta ottaa itselleen rakastajattaria (kuten vaikkapa prinssi Charles).
- kuis on pippa?
Tiedätkö, voisiko Aarnolds panna Katen systeriä Pippa Middletonia perrseeseen?
Sillä tosin ei ole kuninkaallista perrsereikää, mutta Aarnolds ei ole sen suhteen liian tarkka. "Reikä kun reikä, kunhan on perrseessä", sanoo Aarnolds. - Aatelinen anus
kuis on pippa? kirjoitti:
Tiedätkö, voisiko Aarnolds panna Katen systeriä Pippa Middletonia perrseeseen?
Sillä tosin ei ole kuninkaallista perrsereikää, mutta Aarnolds ei ole sen suhteen liian tarkka. "Reikä kun reikä, kunhan on perrseessä", sanoo Aarnolds.No sittenhän sen kannattaa iskeä joku homostelija kun kerran perrsereikään tykkää panna. Niitä löytyy varmaan piireistäkin.
- homous on ihana
Kakkosta hiimojat on homoja! vaihda ny vaan miehiin :))))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981572Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1271314- 541113
- 72985
- 46909
- 58903
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 106892
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820