Kuka järjestää retkiä/vaelluksia?

Tommi

Osaisiko joku kertoa kuka tai mikä taho järjestäisi aikuisille,pk-seudulla vaelluksia tai retkiä esim. kansallispuistoihin.

Kaverit ovat niin kaupunkilaistuneet, ettei niistä ole enää seuraa:(

12

1554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • susanna

Mua kanssa kiinnostaisi retkeillä ja olen miettinyt ihan samaa asiaa, samanhenkistä seuraa kun ei lähipiirissä ole. Oiskohan esmes Suomen ladulla jotain paikallistoimintaa Hgin seudulla?

• Tommi

Kävin just siel Suomen Ladun sivuilla, ainaski jotain ruskaretkiä, mut tais mennä jo tältä vuodelta:(

Heh, mä oikeesti mietin et liityn partioon, et pääsen nuotion ääreen kuunteleen kitaran soittoa:)
        mut siel näyttää olevan enempi nuorisolle toimintaa.

• susanna
        Tommi kirjoitti:

Kävin just siel Suomen Ladun sivuilla, ainaski jotain ruskaretkiä, mut tais mennä jo tältä vuodelta:(

Heh, mä oikeesti mietin et liityn partioon, et pääsen nuotion ääreen kuunteleen kitaran soittoa:)

Heh, ottaiskohan ne partioon seniorijäseneksi tällasen kolmekymppisen.. ehkä meidän pitää yhdistää voimamme ja perustaa oma retkiklubi :)

• Pia
        susanna kirjoitti:

Heh, ottaiskohan ne partioon seniorijäseneksi tällasen kolmekymppisen.. ehkä meidän pitää yhdistää voimamme ja perustaa oma retkiklubi :)

Palailin juuri Saariselältä viikon vaellukselta. Upeat maisemat ja kelit :) Nyt jaksaa taas pitkän syksyn aina ensi vaellukseen asti.

Partioon voi liittyä ihan minkä ikäsenä vain. Tosin toiminta on nuorisojärjestössä paitsi retkien, myös tapahtumien, partioiltojen ja sen semmoisen tekoa. Mutta metsään pääsee vaikka joka viikonloppu!

Mm. akateemiset partiokillat järjestää myös retkiä ja vaelluksia. Tarpeeksi kun ääneen ilmettelee, löytyy joku kaveriksi ihan ulkopuolelta järjestetyn toiminnankin. Rohkeasti vaan kyselemään; vaeltaminen ja luontoelämykset on vaivannäön arvoisia!

• Erakko
        Pia kirjoitti:

Palailin juuri Saariselältä viikon vaellukselta. Upeat maisemat ja kelit :) Nyt jaksaa taas pitkän syksyn aina ensi vaellukseen asti.

Partioon voi liittyä ihan minkä ikäsenä vain. Tosin toiminta on nuorisojärjestössä paitsi retkien, myös tapahtumien, partioiltojen ja sen semmoisen tekoa. Mutta metsään pääsee vaikka joka viikonloppu!

Mm. akateemiset partiokillat järjestää myös retkiä ja vaelluksia. Tarpeeksi kun ääneen ilmettelee, löytyy joku kaveriksi ihan ulkopuolelta järjestetyn toiminnankin. Rohkeasti vaan kyselemään; vaeltaminen ja luontoelämykset on vaivannäön arvoisia!

Tää vois olla aika hyvä! hyvähttp://www.lapinkavijat.net/toiminta/toiminta.htm
        Tai sitten Tunturiseura Katvis

• Tommi
        Erakko kirjoitti:

Tää vois olla aika hyvä! hyvähttp://www.lapinkavijat.net/toiminta/toiminta.htm
        Tai sitten Tunturiseura Katvis

Jeps, kiitoksen näistä. toi Lapinkävijät vois olla aikaa jees. Täytyypä käydä katsomassa millaista meininkiä sieltä löytyy.

• Erakko

• vaeltaja
        Tommi kirjoitti:

järjestää myös runsaasti retkiä pääkaupunkiseudulla. Sivuille pääsee osoitteesta helsinginlatu.fi. En nyt saanut sitä linkkinä, sori.

• Samo Vaari

Voisin järjestää valmiille patikkaporukalle 10-15 henkeä, erillaisia patikkaretkiä oman valinnan mukaan. Valintavaihtoehto on tietysti lenkin, maaston ym mukaan. Tämä patikkapaikka on Etelä-Hämeessä noin sata kilometriä Helsingistä.

• Pääretkeilijä

Ottaisitko yhteyttä [email protected] !
        Me järjestämme työpaikan patikkaretken keväällä,
        voitaisiin neuvotella enemmän.

• Pääretkeilijä

• MamaFinn

kaipaat ammattitaitoista erä- ja luonto-opasta, ota yhteys s-postiin: [email protected]. Järjestää retkiä/vaelluksia mm. kansallispuistoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2121
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1399
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1366
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      370
      1233
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      927
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      161
      819
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      796
    8. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      716
    9. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      712
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      665
    Aihe