Kuka järjestää retkiä/vaelluksia?

Tommi

Osaisiko joku kertoa kuka tai mikä taho järjestäisi aikuisille,pk-seudulla vaelluksia tai retkiä esim. kansallispuistoihin.

Kaverit ovat niin kaupunkilaistuneet, ettei niistä ole enää seuraa:(

12

1493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • susanna

      Mua kanssa kiinnostaisi retkeillä ja olen miettinyt ihan samaa asiaa, samanhenkistä seuraa kun ei lähipiirissä ole. Oiskohan esmes Suomen ladulla jotain paikallistoimintaa Hgin seudulla?

      • Tommi

        Kävin just siel Suomen Ladun sivuilla, ainaski jotain ruskaretkiä, mut tais mennä jo tältä vuodelta:(

        Heh, mä oikeesti mietin et liityn partioon, et pääsen nuotion ääreen kuunteleen kitaran soittoa:)
        mut siel näyttää olevan enempi nuorisolle toimintaa.


      • susanna
        Tommi kirjoitti:

        Kävin just siel Suomen Ladun sivuilla, ainaski jotain ruskaretkiä, mut tais mennä jo tältä vuodelta:(

        Heh, mä oikeesti mietin et liityn partioon, et pääsen nuotion ääreen kuunteleen kitaran soittoa:)
        mut siel näyttää olevan enempi nuorisolle toimintaa.

        Heh, ottaiskohan ne partioon seniorijäseneksi tällasen kolmekymppisen.. ehkä meidän pitää yhdistää voimamme ja perustaa oma retkiklubi :)


      • Pia
        susanna kirjoitti:

        Heh, ottaiskohan ne partioon seniorijäseneksi tällasen kolmekymppisen.. ehkä meidän pitää yhdistää voimamme ja perustaa oma retkiklubi :)

        Palailin juuri Saariselältä viikon vaellukselta. Upeat maisemat ja kelit :) Nyt jaksaa taas pitkän syksyn aina ensi vaellukseen asti.

        Partioon voi liittyä ihan minkä ikäsenä vain. Tosin toiminta on nuorisojärjestössä paitsi retkien, myös tapahtumien, partioiltojen ja sen semmoisen tekoa. Mutta metsään pääsee vaikka joka viikonloppu!

        Mm. akateemiset partiokillat järjestää myös retkiä ja vaelluksia. Tarpeeksi kun ääneen ilmettelee, löytyy joku kaveriksi ihan ulkopuolelta järjestetyn toiminnankin. Rohkeasti vaan kyselemään; vaeltaminen ja luontoelämykset on vaivannäön arvoisia!


      • Erakko
        Pia kirjoitti:

        Palailin juuri Saariselältä viikon vaellukselta. Upeat maisemat ja kelit :) Nyt jaksaa taas pitkän syksyn aina ensi vaellukseen asti.

        Partioon voi liittyä ihan minkä ikäsenä vain. Tosin toiminta on nuorisojärjestössä paitsi retkien, myös tapahtumien, partioiltojen ja sen semmoisen tekoa. Mutta metsään pääsee vaikka joka viikonloppu!

        Mm. akateemiset partiokillat järjestää myös retkiä ja vaelluksia. Tarpeeksi kun ääneen ilmettelee, löytyy joku kaveriksi ihan ulkopuolelta järjestetyn toiminnankin. Rohkeasti vaan kyselemään; vaeltaminen ja luontoelämykset on vaivannäön arvoisia!

        Tää vois olla aika hyvä! hyvähttp://www.lapinkavijat.net/toiminta/toiminta.htm
        Tai sitten Tunturiseura Katvis


      • Tommi
        Erakko kirjoitti:

        Tää vois olla aika hyvä! hyvähttp://www.lapinkavijat.net/toiminta/toiminta.htm
        Tai sitten Tunturiseura Katvis

        Jeps, kiitoksen näistä. toi Lapinkävijät vois olla aikaa jees. Täytyypä käydä katsomassa millaista meininkiä sieltä löytyy.


      • Erakko

      • vaeltaja
        Tommi kirjoitti:

        Kävin just siel Suomen Ladun sivuilla, ainaski jotain ruskaretkiä, mut tais mennä jo tältä vuodelta:(

        Heh, mä oikeesti mietin et liityn partioon, et pääsen nuotion ääreen kuunteleen kitaran soittoa:)
        mut siel näyttää olevan enempi nuorisolle toimintaa.

        järjestää myös runsaasti retkiä pääkaupunkiseudulla. Sivuille pääsee osoitteesta helsinginlatu.fi. En nyt saanut sitä linkkinä, sori.


    • Samo Vaari

      Voisin järjestää valmiille patikkaporukalle 10-15 henkeä, erillaisia patikkaretkiä oman valinnan mukaan. Valintavaihtoehto on tietysti lenkin, maaston ym mukaan. Tämä patikkapaikka on Etelä-Hämeessä noin sata kilometriä Helsingistä.

      • Pääretkeilijä

        Ottaisitko yhteyttä [email protected] !
        Me järjestämme työpaikan patikkaretken keväällä,
        voitaisiin neuvotella enemmän.


      • Pääretkeilijä

    • MamaFinn

      kaipaat ammattitaitoista erä- ja luonto-opasta, ota yhteys s-postiin: [email protected]. Järjestää retkiä/vaelluksia mm. kansallispuistoihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe