almamanun varhaisjakelutoiminta

manuton alma

ainakin täällä Säkylässä on aivan perseestä . lehdet tulevat miten sattuu.
pääsääntöisesti kuitenkin aina myöhässä.Jos valittaa jakelupäällikölle on kuin seinälle puhuisi.mitään ei tapahdu.Siellä ei tehdä muuta kuin muistetaan nostaa palkka ajallaan.asioista vastaaminen ja huolehtiminen on sivuseikka eikä kiinnosta jakelu vastaavia.selityksiä löytyy jos jonkinlaisia yleensä "junasta puhkesi kumi "-tyyppisiä .milloin paino ei toimi ja jakajat sairaana.

Tällaiset ihmiset pitää potkia kilometritehtaalle ja palkata pätevät henkilöt tilalle.
ihmettelen että mistä Almamanu heille maksaa kun eivät mitään saa aikaiseksi.

mitä helvettiä teen lehdellä joka tuodaan laatikkoon 0630 kun pitää lähteä töihin
Varhaisjakelu on sitä kun posti on lootassa viimeistään klo 0600 ja Itellan aikana se oli jo 0430.

8

256

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuulimylly.

Lopeta sitten se töihin lähtö. Itse vapaaherrana tarvitsen lehteä vasta kymmenen jälkeen kun heräilen. Eikös niillä ole ollut paljon ongelmia painon kanssa. Turha siitä jakajia syyttää. Pienet ovat murheet sinullakin, etsi kunnon töitä, että saat purettua tuon ylimääräisen energian.

• myllyn tuuli

" Lopeta töihin lähtö " ! Sinulla se vasta hyvä neuvo on ! Taidat itse olla niitä " liippareita" jotka koskaan eivät päivääkään töitä tehneetkään.
        Nauttinut vaan työttömyyskorvausta ja toimeentulotukea koko ikäsi , siihenhän tällainen kommentti viittaa.
        Tällaiset kommentit eivät ole "täyspäisen" ihmisen ajatelmia.
        Jos ei sinulla parempaa ehdotusta ole niin älä vastaile tälle palstalle.
        Pysy pehkuissa vaikkakoko päivä !

Koska olen tilausmaksuni säntillisesti maksanut niin haluan myös lehteni sen verran ajoissa että ehdin ne aamulla lukea.

• jyhä pärvi
        myllyn tuuli kirjoitti:

" Lopeta töihin lähtö " ! Sinulla se vasta hyvä neuvo on ! Taidat itse olla niitä " liippareita" jotka koskaan eivät päivääkään töitä tehneetkään.
        Nauttinut vaan työttömyyskorvausta ja toimeentulotukea koko ikäsi , siihenhän tällainen kommentti viittaa.
        Tällaiset kommentit eivät ole "täyspäisen" ihmisen ajatelmia.
        Jos ei sinulla parempaa ehdotusta ole niin älä vastaile tälle palstalle.
        Pysy pehkuissa vaikkakoko päivä !

Koska olen tilausmaksuni säntillisesti maksanut niin haluan myös lehteni sen verran ajoissa että ehdin ne aamulla lukea.

Sinä olet ilmiselvästi tehnyt fyysistä työtä, kun minä taasen aivoilla tehtävää työtä. Huomaan sen tuosta agressiivisuudestasi. Täällä kapitalistisessa markkinataloudessa voi koska tahansa lopettaa lehden tilauksen, ja sillä tavalla antaa oman panoksensa lehden jatkoa ajatellen. Mutta koska se on sinulle persaukiselle pitkäaikasvetelehtijälle päivän ainoa hupi niin et voi sitä lopettaa. "" "" "" "" "" siinä lisää lainausmerkkejä. Ota siitä jos vielä niitä tarvitset.

• mulkulle vastaus
        jyhä pärvi kirjoitti:

Sinä olet ilmiselvästi tehnyt fyysistä työtä, kun minä taasen aivoilla tehtävää työtä. Huomaan sen tuosta agressiivisuudestasi. Täällä kapitalistisessa markkinataloudessa voi koska tahansa lopettaa lehden tilauksen, ja sillä tavalla antaa oman panoksensa lehden jatkoa ajatellen. Mutta koska se on sinulle persaukiselle pitkäaikasvetelehtijälle päivän ainoa hupi niin et voi sitä lopettaa. "" "" "" "" "" siinä lisää lainausmerkkejä. Ota siitä jos vielä niitä tarvitset.

Mitähän työtä sinunkin aivoillasi on tehty ? Tuskin mitään kovinkaan vaativaa !
        En ole myöskään agressiivinen , haluan vain käyvän vastikkeen sille mistä maksan.Mitä tulee vetelehtimiseen niin se taitaa omalla kohdallasi paremminkin olla toteutunut koska yleensäkään tällaiset alatason aivotyöntekijät eivät juuri saa fyysisesti / teknisesti aikaiseksi muuta kuin leivästä paskaa !
        Olen tehnyt yli 40v niin ruumiillista kuin muutakin työtä ja vuosiansioni ovat yli 100000 € , että se persaukisuudesta.
        Sinulla voisi olla lasinen pää niin näkisi kuinka kusi lainehtii ja paska tekee patoja !

• jyhä poki
        mulkulle vastaus kirjoitti:

Mitähän työtä sinunkin aivoillasi on tehty ? Tuskin mitään kovinkaan vaativaa !
        En ole myöskään agressiivinen , haluan vain käyvän vastikkeen sille mistä maksan.Mitä tulee vetelehtimiseen niin se taitaa omalla kohdallasi paremminkin olla toteutunut koska yleensäkään tällaiset alatason aivotyöntekijät eivät juuri saa fyysisesti / teknisesti aikaiseksi muuta kuin leivästä paskaa !
        Olen tehnyt yli 40v niin ruumiillista kuin muutakin työtä ja vuosiansioni ovat yli 100000 € , että se persaukisuudesta.
        Sinulla voisi olla lasinen pää niin näkisi kuinka kusi lainehtii ja paska tekee patoja !

Hienoja argumentteja. Olet selvästi elämäsi ansainnut. Eikä tuo herjaamisesi myös ole lainkaan agressiivista. Anteeksi epäilyni. Et kyllä ikinä ole muutakuin haaveillut kusi ja paska juttujesi kanssa duunarin 100k€ vuosituloista. Maksa nyt kiltisti sähkölaskusi ja siniset blöösi, niin saan taas mm. fortumin ja hkscanin osingot keväällä.

• ?????????????
        jyhä poki kirjoitti:

Hienoja argumentteja. Olet selvästi elämäsi ansainnut. Eikä tuo herjaamisesi myös ole lainkaan agressiivista. Anteeksi epäilyni. Et kyllä ikinä ole muutakuin haaveillut kusi ja paska juttujesi kanssa duunarin 100k€ vuosituloista. Maksa nyt kiltisti sähkölaskusi ja siniset blöösi, niin saan taas mm. fortumin ja hkscanin osingot keväällä.

hehhehhee.mitähän idiootteja nämäkin kaksi keskustelijaa ovat.vähissä on vitsit molemmilla . keksikää muuta tekemistä ettei tarvitse tuollaista sontaa kirjoitella.

• a+b = c

Otappa kiltisti taas aamulääkkeesi ja mene takaisin sänkyyn !

• AlmanManu

Mitä lehtiä Almamanu jakaa? Itselle ainakin Turkkari, SK ja Alamaailma tulee ajallaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      65
      1350
    2. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      73
      1296
    3. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      8
      990
    4. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      936
    5. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      919
    6. 50
      843
    7. Vieläkin saat

Sydämen tykyttämään. Vaikka emme näe
      Ikävä
      38
      793
    8. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      84
      766
    9. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      42
      756
    10. 77
      745
    11. En tahallaan sua välttele...

Olis niin kiva nähdä jossain muualla kuin kaupassa!
      Ikävä
      53
      718
    12. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      691
    13. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      141
      665
    14. Nyt kaatuu Kuisla

Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee
      Seinäjoki
      30
      636
    15. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      55
      615
    16. Pystyisitkö liikkumaan

Tai tapailemaan kaivattuasi julkisesti?
      Ikävä
      62
      597
    17. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      95
      541
    18. Sastamalassa epäillään tappoa, kaksi otettu kiinni

Kuulemma Aarnontiellä tapahtunut Tietääkö joku enemmän?
      Sastamala
      23
      528
    19. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      58
      520
    20. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60