VARISSUO

kyselijä_

Kertokaa hei oikeasti kokemuksianne Varissuon asuinalueesta, onko sen maine vähintäänkin liioiteltu? Kävin siellä tänään katselemassa ja on kyllä niin vehreä ja viihtyisän näköinen paikka, että sinne tekisi mieli muuttaa.
Mielellään kuulisin sitten niitä omakohtaisia kokemuksia, eikä mitään kuulopuheita!

117

8887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kdkdkdkd

      Missään muussa lähiössä ei asu yhtä paljon ulkomaalaisia suhteessa koko asukaslukuun kuin Varissuolla. Ostarin seudulla ei parane yksin liikkua illalla ja öisin. Jos haluaa asua työttömien ja rikollisten kanssa niin muuta varissuolle.

      • nakkinaula

        Hevosenkenkä on rauhatonta seutua.Pohjoispuoli on rauhallista seutua.Riippuu asenteestasi viihdytkö. Jos ulkomaalaiset ihmiset pelottaa,paikka ei ole sua varten. Ilta-aikaan ei ole hyvä hengailla itiksessä. Älä tee päätöstäsi sen perusteella jos,ja kun tällä palstalla ihmiset dissaa mutu-tuntumalla vakkea


      • EnOleRasistinen

        Niin...Balubat siellä iltaisin ja öisin riehuu!
        Heillä on ihan oma "kulttuuri" jota he vaalivat.
        Meikäläiset ovat vääräuskoisia, vain he (=murjaanit) ovat mielestään oikeauskoisia!
        Varissuolla eli "kakkalintuasemalla" tarvitaan Odinin sotureia järjestyksen ylläpitoon nyt heti!


      • Anonyymi

        On siellä ilmaisen ruuan jakelu 200 ulkomaalaiselle . Mitä jos tehdään itse uunissa omat kuumat leivät eli pitsat ja pidetään rahamme meillä ettei mene muille maille vieraille . Joku voi perustaa nakit ja muussi paikan turvallisesti suomalaisille .


    • evvk-turkulainen

      Olen käynyt pari kertaa siellä kirjastossa. Hyvät valikoimat uusia kirjoja. Muuten Varissuo ei kiinnosta tippaakaan.

      • evvk-

        Eihän kun olenhan käynyt siellä Vanhassa Variksessa ja Bassossakin samalla reissulla. Basso-reissu taisi olla kyllä eri aikaan, mentiin kaverin kanssa 5-6 maissa illalla nauttimaan pari olutta. Hyvä meno, oltiin ainoat asiakkaat paria pirihörhöä lukuunottamatta. Bilistä ei sillä kertaa pelattu.


    • kyselijä_

      Sen verran olen matkustellut, ettei ulkomaiset ihmiset todellakaan pelota sinänsä.
      Iltalenkkejä varten meillä on iso koira... ja asenne on se, että kaikkea pitää kokeilla ainakin kerran! Täytyypä katsoa, josko vielä tulisi mielipiteitä.

      • 5775

        Oi s upeeta asuu mm turussa halinen.itäharju.kupittaa.


      • Anonyymi

        Se on nykyään niin että koirakin varastetaan .


    • kyselijä_

      Mielipiteitä, ei miinusteluja, kiitos!

    • vierailija9

      asutaan ite varissuolla eikä oo mitään pahaa sanottavaa palvelut lähellä ja pussiyhteydet hyvät.

    • Tekohengitystä

      Miks piti avaa taas tämä keskustelu uudelleen? Siksikö, että saadaan keskustelupalstalle ´kommentteja eli tilastot kauniimmaksi?

    • Eikös vaan?

      Kannattaa mennä Varissuolle yksin kävelemään illalla noin klo 10.00. Ainakin yksinäisen naisen on sinne hyvä mennä.

    • kyselijä_

      Joo, tuli selväksi, että tästä aiheesta ei asiallista keskustelua saa!
      Ja en muuta sinne, oletteko nyt tyytyväisiä? neljä pitkää miinusta perään - - - -

      10.00 on muuten aamupäivä...

    • Aina voi muuttaa poi

      Itse olen nyt 1kk asunut täällä ja mitään ongelmia en ole huomannut. Ainakin Koukkarinkadulla on rauhallista. Vehreää on pihoilla.

    • vierailija9

      ei naisten eikä kännisten miesten kannata enää missään iltasin kulkea yksin
      korkeintaan maalla.varissuon arvostelijat eivät taida olla lähiaikoina asunu täällä varissuolla kuten muillakin asuin alueilla on rauhallisia ja rauhattomia paikkoja ja itse voi paljon vaikuttaa siihen tuleeko ryöstetyks tai hakatuksi.Minua ei ole kertaakaan uhattu vaikka olen täällä yli 10 asunut

    • Ei Varissuota

      Asuin Varissuolla Kousanpubia vastapäätä 1993-4.
      Onneksi pääsin sieltä pois.
      Henkilökohtaisesti näin ikkunasta kaksi ryöstöä. Muutamia tappeluja yms. ja kauheaa melua, möykkää. Ja kesällä oli Varissuolla sellainen meno päällänsä aamusta iltaan, että kävimme vaimon kanssa muualla kaupassakin . Itäkeskuksessa oli jo silloin juopot ja pakolaiset esillä. Vartijat yrittivät heitä poistaa, mutta ei onnistunut, kun siellä sisälläkin oli joku juottola.

      Kerran olen käynyt sen jälkeen. Eikä sinne ikävä tule.

      • Jätealue

        Kuulostaa niin tutulta! Itse asun nyt Varissuolla ja sun mainitsemia tappeluita, meluamista sun muuta tapahtuu aina silloin tällöin. Varsinkin kesät on pahimpia. Pelkästään tänä kesänä on saanut pari kertaa soittaa poliisit paikalle.
        Kaikille jotka harkitsevat tänne muuttoa: miettikää oikeasti kahteen kertaan, kannattaako edullisen vuokran perässä tulla, jos kuitenkin se mielenterveys joutuu normaalia kovemmalle koetukselle?


    • josapappa1773

      OIS UPEETA ASUU MM TURUSSA < ILPOINEN. ITÄHARJU. JÄKÄRLÄ. ISPOINEN. HALINEN. VARISSUO

      • josamuori

        Älä huuda. Kirjoitustaidot muutenkin hieman hakusessa.


      • Anonyymi
        josamuori kirjoitti:

        Älä huuda. Kirjoitustaidot muutenkin hieman hakusessa.

        Vieläkö toi on suosittu


    • näinpänäin

      Ei tarvi lähteä ulkomaille kun asuu varissuolla.

      • Kyselijä_

        Juu, minä alkup. kyselijä muutin sitten Pääskyvuoreen, enää ei tarvii matkustella, kun käy vaan Varissuolla niin saa eksotiikkaa elämään. Tuosta metsän läpi pääsee nopeasti.


    • vastattu_

      kyselijälle_ Ei ole kokemusta varissuolla asumisesta, lehtitietojen perusteella ainakin varissuon alkuaikoina hengestään pääsi noin yksi henkilö kuukaudessa. Nyt on ollut hiljaisempaa jo useamman vuoden, toivottavasti jatkuu.

      Työni avustaja nuijittiin sairaalaa kuntoon milleniumvuonna varissuolla. Asuu nykyään Runosmäessä. Hän kertoi että oli hyvin vaikea päästä eroon Hintsa Knaapin kadun osakkeestaan.

      • ....................

        tämä nyt oli täyttä shaibaa...kannattaisko opetella googlettaaan ..??


      • vastattu_
        .................... kirjoitti:

        tämä nyt oli täyttä shaibaa...kannattaisko opetella googlettaaan ..??

        Juu, opettelin googlettaan sekunnin ja näpyttelin otsikkoon varissuon henkirikokset. Näpyttele sinäkin, shaibaa ei löytynyt.


      • hiljastako?

    • ahmed68

      Wolla tääl on kaikki hyvi, ei me ryöstä sua! Kirjota ku asut tääl nii mä tuun käymää

    • V-city---->

      Pätee vanha ärsyttävä klisee: Riippuu ittestä.
      Vihamiehet eivät uskalla tulla tänne, on yksi hyvä puoli.
      Elämä on siedettävää, voiko enempää haluta?

    • PALLOPIPO

      mina tulla sinne, jos sina muutta tanne! me tulla hyva kaveri ja mina voida "lainata tavara", ei minä myy se eteenpäin, voida luotta minä, olen tosi hyva ihminen ei tee rikos... kavereita löytyy varissuolta enemmä ku laki sallii, eli siis romaneita... no turku on suomen persereikä minkä sille voi?

      • 4528

        Onkohan noi jutut osittain tuules t a temmattuja. Kyl mä ainaki voisin asuu varissuolla tai itäharjussa tai kupittaalla


    • juha wiklund

      Olen itse asunut varissuolla kohta 20 vuotta. Sinä aikana minulta on viety yksi polkupyörä, mikä ei todellakaan ole paljon jos vertaa varkaus tilastoja mihin tahansa muuhun lähiöön nähden.
      Itäkeskuksessa ja sen ympäristössä liiikun usein iltaisin koiran kanssa ja muutamaa juoppoa suurempaa ongelmaa ei vastaan ole koskaan tullut, Suurimmilta osin Varissuon ns. pahan maineen on aiheuttanut julkinen sana jolla on jostakin syystä tapana retostella ja musta maalata Varissuota lähiönä.

      Faktaa: noin 35% Varissuokaisista on ulkomaalaisia jos et ole rasisti niin siitä tuskin on kenellekään mitään harmia vaikka niitä alueella melko paljon onkin. Kuulemma parhaimmillaan yli 80 eri maastakin ympäri maailmaa niitä on tänne tullut.
      Varissuon työttömyys prosentti on 25% kiitos Nokian joka lopetti melko monen ulkomaalaisen työt tehtaalla. Silti alueen työikäisistä 75% on työssä.
      Alueelta löytyy kaikki ne palvelut mitkä on löydettävissä jokaisesta kaupungista Suomessa jossa väkiluku on yli 9000 hnekeä. Eli alueelta puuttuu vain uimahalli jota on suunniteltu rakennettavaksi alueelle jo pitkään.

      Mielestäni Varissuo on unelma lähiö jota ei pitäisi missään nimessä mollata muutamien ei toivottujen juoppojen tähden. Yleisen henkirikos joita alueella silloin tällöin tehdään tapahtuu känniläisten itsensä kesken aina asuinhuoneistossa jossa on ryypätty yhteen menoon viikko toisensa perään ja sitten tulee riita rahasta, naisesta tai viinasta ja aamulla kukaan ei edes muista kuka tappoi ja minkä takia juoppo kaverinsa. Eli ihan tavalliset ihmiset ei alueella rikoksen uhriksi tavallisesti joudu.

      • Uittislainen

        Miten Varissuo voi olla unelmalähiö? Hirveästi kerrostaloja vieri vieressä, ja tilastot kertovat totuuden pahoinpitelyistä, varkauksista, tapoista ym. En ikinä muuttais Varissuolle tai Lausteelle, Turun pahimpia asuinalueita edelleen.


      • vähäntarkennusta

        Varissuon ja Lausteen työttömyysprosentti paltiaralla 40%


      • Anonyymi

        Unelmalähiö jo kuulostaa niin kommunismi sosialismilta ettei vois vähempää kiinnostaa. Unelma kerrostalossa?
        Kela maksaa kaikkien vuokran vakkella, liity joukkoon laiskaan.


    • peaceful45t6

      Varisuolla on liika suomalaisa rasisteja, ne aiheutaa häiriöitä jokapäivä .

      • Anonyymi

        Suomalaiset on rasisteja jotka jakaa ilmaisruokaa avutuskasseja , maksaa kouluruuat ja päiväkodit . Niin ....paha tekijät erottuu porukasta pahojen tekojen kautta.


    • tyyyväinen asukas

      Joka kaupungilla on ne paikat jotka saa leiman jos asuu paljon alkoholisoituja ihmisiä.Miksi tarttee niitä juottoloita sinne laittaa.Kaikken tärkeintä olis että on ns.palveluita.Se joka haukkui ja laittoi samaan nippuun työttömät ja juopot on itse päästään sekaisin.Suurin osa työttömistä on kovilla elättäen perhettään tai yksinäisiä naisia raskasta työtä tehneet kasvattaneet ehkä yksinhultajina uusia veronmaksajia tänne.asuin paikkaansa ei voi valita jos on huono palkkainen ja täällä asuu enimmäkseen aivan tavallisia ihmisiä.lähiöissä on tietty niitä ongelmaisia joiden mukaan ei saisi paikkaa leimata.tyhmyydestä ja tietämättömyydestä johtuu nuo puheet että ollaan kaikki jotain roska sakkia.tietty ollaan kaikki köyhys rajan alapuolella koska tehtaat on viety ulkomaile ja meiltä on mennyt työpaikat.kun loppuu ansiosidonnaiset osa ei saa enää mitään töitä kun on yli 50v.mihinkään ei kelpaa kun ilmais töihin ja 9e työharjoitteluun ja huono kuntoiset 4tpv kuntouttavaan työ toimintaan.

    • Krapula suu

      Ei kenenkään paikka.siellä koittavat toinen toiselta pummata.kuun alku on varissuon juopoille juhlaa,päästään istumaan naula päässä baariin,ku jäi työkkäreistä 130e.voi dokata sen päivän ja taas masentua rauhassaan.ihan viiden euron takia lyödään tosissaan.ulkomaalaisia,musuja,nistejä,hulluja,juoppoja,masennusta,oksennusta ja paskoja baareja.

      • Hollands

        Eikö nämä sossut maksa näille pummeille asunnot, huonekalut ja jopa juomat baareihissa?
        Totta puhut, tuo köyhyys näkyy katukuvassa valitettavan paljon.


    • Yellonis

      Varissuo on mukava paikka asua. Ainoot huonot puolet on että kerrostalojen seinät on ku paperia ja sen mukaan on totuttava erilaisiin naapuriin ääniin. Toki huutavia ja mölyäviä naapureita ei pidä koskaan hyväksyä. Maahanmuuttajia paljon, mutta toistaiseksi olen törmännyt tosi mukaviin sellaisiin.

      • Mahmudahne

        Paskavarpaita ja sompansseija liikaa. Se on huonopuoli että sompanssit mölyävät liikaa.


      • Anonyymi

        Uusissakin taloissa kuuluu äänet seinän läpi tappelut eniten .


    • Hollands

      Varissuolla asuvana uskaltaisin suositella jos vähäksi aikaa esim. opiskelun ajaksi haluaa löytää asunnon. On ratkaisevaa, että selvität MILLAISEEN asuntoon olet muuttamassa. Tietyillä alueilla tai asunnoissa on aika ghetto-menoa, noin pahimmillaan.

      Kaupunkilegendaa sun muuta tarinaa totta kai aina kuulee, niitähän on joka paikasta.
      Mun mielestä ainut haittaa aiheuttavia asioita Varissuolla on nuo baareissa viihtyvät viskisiepot sun muut zombit. Ovat niin kovia tyyppejä että uskaltavat sieltä terassin puolelta huudella kännissä, kun itse yrität kävellä ohitse.

      Omasta mielestäni Varissuolla voi asua esim. opiskeluiden ajan, mutten ikinä voisi kuvitella asuvani täällä pitempään.

      • gerbiiliw

        Ei nuo deekut suuremmin häiritse vaan mölyävät somput jotka möykkäävät kuin mölyapinat savannilla kun taitavat olla senverran huonokuuloisia että pitää huutaa kun "puhuvat".


      • gerbiiliw

        Ime munaas hintti.


      • Hollands
        gerbiiliw kirjoitti:

        Ei nuo deekut suuremmin häiritse vaan mölyävät somput jotka möykkäävät kuin mölyapinat savannilla kun taitavat olla senverran huonokuuloisia että pitää huutaa kun "puhuvat".

        Eikös nuo deekut ole juuri niitä Mukavaa maksaa veroja jotka käytetään sellaisiin.


      • Anonyymi
        Hollands kirjoitti:

        Eikös nuo deekut ole juuri niitä Mukavaa maksaa veroja jotka käytetään sellaisiin.

        Deekut maksaa verot niissä viinapulloissa myös.


    • Tännekkin
    • HENKIRIKOSKO

      EIKÖ TÄÄ OO KANS NÄITÄ LEGENDAARISIA LÄHIÖTÄ ESIM PUPUHUHDAN. JNE OHELLA

    • eikö toi paikka esitelty ajankohtases kakkosessa

    • Huvapizzaon

      Aika hyvä mesta, mitä nyt ystäväni yritettiin heti raiskata kyseisessä paikassa. On se mukavaa kun Suomeen tuodaan näitä ulkomaan vahvistuksia temmeltämään!
      Kyllä ne tilastot puhuvat puolestaan.

      • Anonyymi

        monen ystävä on...


      • Anonyymi

        Puolet siellä asuu pimeästi . Pimeä asuntovuokraus on huumemyynnin ohella tuottoisaa.


    • zeus_torogoof

      Varissuo on ankein Turun alueista, eritoten se kerrostalomiljöö kauppakeskuksineen. Palveluita kyllä on ja hyvät bussiyhteydet keskustaan, ja kämppiä aina saatavilla (sillä on syynsä) ja vuokratasokin kai halvin Turun alueella. Reuna-alueilla vihreämpää ja kivempaa, mut harvemmin sieltä kämppiä löytyy uskoisin. Asuttiin itse viereiselle alueella Lausteella - enkä sitäkään suosittelisi, samasta syystä kuin Varissuo. Ankeaa!

      Ulkomaalaisia vastaan minä en ole, mutta näissä alueissa on paljon ns. kouluttamatonta käytöstä. Nuorille ei ole opetettu tapoja. Narkkarit ja alkkarit heiluu, ja varkaat ryömii yöllä varastoihin hommiin.

      • rgeaqgeer

        Sekä mölyävät somput ilman mitään tapoja häiritsevät mölyämisellään normaaleja ihmisiä. Sopisivat ennemmin aavikolle möykkäämään.


    • KaunisNainenVakkelta

      Juu, ei! Ei kannata ostaa asuntoa ja vuokrata sitä kenellekään. Jos ostat, asu itse. Silloin voit vaikuttaa minkälainen asumisympäristösi on: millaiset pihat, julkisivut ja käytänteet yhtiössäsi on.
      Varo puheliaita asukkaita, lenkittävät koiriaan ja pyrkivät juttusille. Häiriköt huutelevat huomenet naapureilleen töihin lähtiessään. Eläkeläiset valtaavat taloyhtiöiden penkit. Lapsenlapset valtaavat pihakeinut viikonloppuisin.
      Jos auton ovet unohtuvat auki, niin vakuutus ei suo uutta autoa; joudut lähtemään tojotallasi huomennakin töihin.
      Kun avaimet jäävät ulko-oveen, niin jo kohta on häirikkönaapuri soittamassa ovikelloa ja muistuttamassa avaimista.
      Venäjää sipistään hiljaa, suomella pärjää, ruotsinkieliset puhuvat kovaa, ranskaa ja somalia olisi hyvä osata. Voi sitten kiittää kohteliaita, tummia nuoria miehiä oven avaamisesta.
      Ravintola- ja baarikäynnit kannattaa hoitaa Turun keskustassa, siellä on rauhallista eikä baareissa ole kuin hyväkäytöksisiä perusturkulaisia kevyessä aterianjälkeisessä jälkiruokaliköörissä.
      Niin Vakke vastaa, kuin itse käyttäydyt.

    • Vttujoujou

      Oikeesti kertokaa joku. Mitä turkulaista räppiä nuo mamut tykittää päivät pitkät tuolla varissuon ostarin vieressä? Kamalaa kuraa.

      • råqeqeee

        Puhelinlasku maksamatta ja huutavat kotimaahansa jos joku kuulisi. Toset taas pössyttelevät ja vetävät p**seeseen.


    • StadinHege

      Olin viemässä roskia pihalle kun jotkut random jampat rupes soittaa suuta Basson terassilta. Tää tapahtui vielä iltapäivällä eikä esim. keskellä yötä. Sovittiin siinä kuitenkin, että kaikki Ok, ei riitaa.
      Eikä tuo ollut ensimmäinen, tuskin viimeinenkään kerta.
      Yleisesti ottaen onhan tämä Varissuo tällaista roska-aluetta koko kaupunginosa. Harvinaisen paljon työttömiä joilla ei muuta tekemistä kuin kiskoa viinaa tai haistella lasolia. En suosittelisi juuri kenellekään, vaikka miten edullista vuokrakämppää olis tarjolla.

    • Harakkasuo

      Ainoo hyvä asia Varissuossa on se, että sieltä on hyvät kulkuyhteydet pois.

    • khnsaon

      Nyt takana noin puoli vuotta Varissuolla eloa, ei valittamista. Paljon on ulkomaalaisia joo, mutta nekin on enimmäkseen tavallista perheellistä porukkaa, ei niistä ainakaan mulle mitään haittaa ole ollut (mitä nyt muutamat kakarat saa aina hepulin nähdessään mun koiran). Pulsuja ja nistejä on jonkin verran, mutta nekin pysyy omissa oloissaan.

      Asun tosin opiskelija-asunnossa, eli en tiedä, millaista meno on esim. kaupungin taloissa.

    • NoLaughing

      Tajusin että mun on pakko muuttaa pois täältä, sillä elämä menee vaan hukkaan. Sitten heräsin & huokaisin helpotuksesta, sehän olikin vain pahaa unta. Oikeesti mähän muutin pois Varissuosta jo aikoja sitten. Eikä oo ikävä.
      Näihin lähiöslummeihin muutetaan vain pakon sanelemana, jos ei muuta vaihtoehtoa.

    • Gangstasparadise

      Hero-kanavalta tulee elkuva End of Watch - Poliisit, joka toi ihan mieleen elämän Varissuossa. Suosittelen, sitä leffaa siis.

    • Anonyymi

      Varissuolta löytyy maailman kauneimpia kerrostalojen pihoja ja kauniita asuntoja. Tosin vastapuolena ovat narkkarit ym, joita alueelta löytyy kyllä. Keskellä päivääkin. Ainoa paikka, jossa olen töissä ollessani välillä pelännyt . Enpä suosittelisi nuorelle, joka yksin muuttaa, mutta kyllä niitä narkkareita ja juoppoja muistakin lähiöistä löytyy.

    • Anonyymi

      Opiskelijoina elimme 1990-luvun alussa omistuskerrostaloasunnossa, joka oli kävelytien varrella ostoskeskukseen.

      Melkein joka ainoa ilta sen kävelytien varrella asuessamme olimme sormet korvissa, käytimme korvatulppia jne., kun suomalaiset känniääliöt meuhkasivat baarista lähtiessään.

      Valmistuttuamme saimme asuntomme myytyä ja muutettua pois. Helpotus!

      Emmepä tienneet, mitä sinne oli tulossa, emmekä siitä välittäneetkään, olimmehan itse poissa.

      Vuosia myöhemmin kävin erääseen sikäläiseen liikkeeseen tuomassa erään tavaran. Kaikki on jotain muuta kuin suomalaista. Keskellä arkipäivää pelotti, kun näki uhkaavan näköisiä parikymppisiä arabeja.

    • Anonyymi

      Varissuo on syy, miksi jo kauan sitten erosin Suomen evankelisluterilaisesta kirkosta.

      Ja tässä tarkemmin:

      Leskinainen testamenttasi omaisuuttaan (esim. Varisssuon maa-alue) Kirkolle, ehtonaan, että alueelle rakennetaan asuntoja vähävaraisille.

      Varissuolle laadittiin kauniit arkkitehtikaavat, jotka työtä tehdessä rytättiin täysin.

      Esim. vehreän keskuspuiston sijaan, paikalle rakennettiinkin lisää betonikuutioita.

      Ahneus on aivan uskomatonta!

      Lepää rauhassa, lahjoittajarouva...

      • Anonyymi

        Betonikuutiot on nimenomaan niitä halpavuokraisia asuntoja . Halvimmat ja niissä on lämmitys sekä suihkut . Mikään muu ei ole halpaa noin suurelle ihmismäärälle yhdessä paikassa kuin betoni joka suojaa pakkaselta. Tyhmää on sinunkin huutelu. Liity takaisin ole ihminen .


    • Anonyymi

      Asunut Varissuolla nyt 5 vuotta voin suositella.. Rauhallinen paikka turun keskustaan verrattuna.. Narkkarit lähes kaikonneet asiakkaiden vähennyttyä muihin kaupungin osiin.. Juopot siirtyneet pois ja tilalle tulleet rauhallisia työperäisiä maahanmuuttajia..

      • Anonyymi

        Muuta matu tekee töitä ja loput elävät sossun rahoilla ja nauttivat Kela Gouldia. Somput ovat noista suurimpia yhteiskunnan elättejä.


      • Anonyymi

        Tosi rauhallisia,käys kurkkaas pihalla.


      • Anonyymi

        Kieltävät Jeesuksen vihaavat kristittyjä.


    • Anonyymi

      miten sitä Varissuon ja Lausteen vuokrahintatasoa saataisiin tartutettua muihin Turun vuokra-alueisiin. Alkaa olla vuokralaisille jo Eiran hinnoissa joka kirottu kolkka Turusta

      • Anonyymi

        Tehdään niille kohta luultavimmin samalla lailla kun aikovat tehdä itä - helsingissä pormestari Vapaavuoren mukaan. Aikovat siellä purkaa muutamia niitä 70 luvun elementti -taloja sieltä täältä ja sitten rakentaa tai antaa rakennusluvat uusille kerrostaloille tilalle niihin kohtiin sekaan. Tämä mukamas toimii että integroidaan integroimattomat tulemalla sinne halvan tonttimaan houkuttelemina. Jos joku sìitä lisääntyy niin varastettava omaisuus alueella ja veronmaksaljlle lankeavat korkeammat asumistuet kun niitä aletaan laittaa vuokralle


      • Anonyymi

        Mun mielestä noi vuokrat on ihan Ok tasolla eli näissä kaatopaikoissahan on puoli-ilmaista. Toki itse en maksaisi siellä asumisesta edes sitäkään, vaan just päinvastoin mulle tarttis maksaa siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä noi vuokrat on ihan Ok tasolla eli näissä kaatopaikoissahan on puoli-ilmaista. Toki itse en maksaisi siellä asumisesta edes sitäkään, vaan just päinvastoin mulle tarttis maksaa siitä.

        Vuokrat on ok, kun ei itse maksa. Väitän ettei 90 prosentia varissuolla maksa puhtaasti omaa asumista,


      • Anonyymi

        Joka paikassa yksityiset vuokra yritykset nostanut vuokrat pilviin .


    • Anonyymi

      Kaatopaikka tulee jo nimestä mieleen.

      • Anonyymi

        Varis on lintu. Kvaak krääk. Suo on vetinen maa entinen järvi tai vesilähteinen maa . Kraatereihin kärääntyy vettä . Meillä on mustaa laavakiveä . Mustaa soraa hiekkaa. On jotkut lähiöt rakennettu kaatopaikan päälle tai viereen tai teollisuus alueen päälle. Ilmeisesti alueella on ollut paljon suota missä elänyt variksia.


    • Anonyymi

      Kummallisia ja hiukan huonoja mielikuvia luovia nimiä näillä, entisten kauniiden kukkaniittyjen, lehtojen ja mustikka ja sienimetsien paikoille rakennetuilla, asukkaita pursuavilla kerrostalolähiöillä. Hämeenlinnassakin on Harakkamäki. Samantapainen kuten Turun Varissuo, vuokrakerros taloja ja muutamia osaketaloja täyteen rakennettu lähiö. Mutta paljon pienempi. Sekin samanlaisen maineen saanut, muutamien häirikköasukkaiden toimesta.Silti osa asukkaista on ihan tyytyväisiä asuinalueeseen ja sen palveluihin. Kuten näkyy Varissuolaisetkin olevan omaan asuinalueeseensa.

      Onkohan kukaan tässä ketjussa kommentoineista nähneet Varissuota silloin, kun sinne alkoi näitä ensimmäisiä kerrostaloja nousemaan? Rakentaminen alkoi syksyllä 1975, ja ensimmäiset talot valmistuivat keväällä 1976 Hintsankujalle. Päätoiminen rakentaminen jatkui vuoteen 1987. Itäkeskuksen tornitalo valmistui 1988
      Silloin 70 luvulla Varissuo oli vielä ihan rauhallista seutua. Ei näkynyt maahanmuuttajiakaan missään. Eikä ollut mitään päihdeongelmaisiakaan liiemmin näkyvillä.

    • Anonyymi

      Itä-Suomen poliisin mukaan kahdessa eri tapauksessa ulkomaalainen nainen oli mennyt Mikkelissä kävellen olleen vanhemman naisen luokse kysymään ajo-ohjeita, jolloin naisten kaulaan oli laitettu rihkamakoru ja samalla oli anastettu kaulassa ollut aito kaulakoru.

      Yhdessä tapauksessa ulkomaalainen nainen oli mennyt Mikkelissä nuoremman naisen luokse ja pyytänyt rahaa varainkeruuseen, jolloin naisen lompakosta oli siepattu rahaa.

      Epäilyttäviin lähestymisyrityksiin kannattaa suhtautua varauksella ja jos vahinko on syntynyt, niin kannattaa soittaa heti 112 numeroon ja laittaa mieleen henkilön sekä mahdollisen auton tuntomerkkejä.

      UMV-Lehti, 15.8.2020
      Lähde: Poliisi

      • Anonyymi

        Tota ne tekee mm.bulgariassa uimarannoilla . Vaihtaa aitona ostetun korun pläkkipeltiin . Täällä vaativat antamaan heille korut muka uskontoon. Ei pidä uskoa moisia rikollisia . Pitää olla lailliset kanavat eikä nykyään tiedä mikä on huijausta .


      • Anonyymi

        nää on taas näitä trolliviestejä joita näkee täällä monen eri kaupungin foorumeissa. Oisko tarinan kertoja rakkaasta itänaapurista, veikkaisin...


    • Anonyymi

      En suosittele hankkimaan asuntoa sieltä, jos vain jostain muualta saat kämpän.

      • Anonyymi

        Etenkin kesäajat on pahimpia, et koskaan voi tietää mitä siellä pihalla odottaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etenkin kesäajat on pahimpia, et koskaan voi tietää mitä siellä pihalla odottaa...

        Varisuolla on näitä maahantunkeutjia paljon, toivotaan että korona niittää luokoa heti aluksi puolet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varisuolla on näitä maahantunkeutjia paljon, toivotaan että korona niittää luokoa heti aluksi puolet

        Enemmän siellä rauhattomuutta luo pultsarit ja muut luuserit. Ainakin mun kokemuksen perusteella maahanmuuttajat on olleet aina kohteliaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varisuolla on näitä maahantunkeutjia paljon, toivotaan että korona niittää luokoa heti aluksi puolet

        Ryöstöretkeilijöitä oikeampi nimike kyllä .


    • Anonyymi

      Onkohan maahanmuuttajilla mitään käsitystä että suurin osa suomalaisista ei halua heitä tänne, he eivät yksinkertaisesti kuulu meidän evankelis luterilaiseen kulttuuriin. Jos itse olisin jostain syystä tullut pakolaisena tänne suomeen, palaisin oman kulttuurin maihin välittömästi kun se on mahdollista. Aivan käsittämätöntä että joku sijoittuu loppuelämäksi maahan, johon ei kuulu tai tule koskaan kuulumaankaan. Onko se muka jotain elämää että ollaan muiden maahan tulijoiden kanssa jossain 2 km halkaisijan lähiössä ja katsotaan omaa kulttuuria kaapeli-tv n kautta ja mussutetaan vehnäleipää vieraassa kulttuurissa toisten kustannuksella ?? pultsarit ja alkoholistit kuuluvat tänne, he ovat meidän kulttuuria. Heitä kuuluu auttaa jos joitain.

      • Anonyymi

        Pultsarit on monet vaan vähän juhlinut liikaa moni ihan hyviä ihmisiä ja työtä tehnyt . Monella ollut oikea ammatti . Tietysti pitää auttaa kuten puhdistaa ruhjeet ja haavat , vaihtaa puhtaat kalsarit. Onko nytkään lapasia kädessä ? Pipot päähän pultsareille. Pultsarit voi viedä parturiin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pultsarit on monet vaan vähän juhlinut liikaa moni ihan hyviä ihmisiä ja työtä tehnyt . Monella ollut oikea ammatti . Tietysti pitää auttaa kuten puhdistaa ruhjeet ja haavat , vaihtaa puhtaat kalsarit. Onko nytkään lapasia kädessä ? Pipot päähän pultsareille. Pultsarit voi viedä parturiin .

        Kyllähän se dokaaminen työstä käy, kun sitä tekee tarpeeks paljo


    • Anonyymi

      Pahinta varastelun lisäksi on se että sylkevät kristittyjä . Se on rumaa rumempaa.

      • Anonyymi

        Vieläkö toi vetää esim Hervannan ohella


    • Anonyymi

      Pahinta on öinen metelöinti. Nyttemmin meno on mennyt varsin villiksi. Laittomasti viritetyillä bemareilla ajellaan pitkin yötä ja huudatetaan auton bassokaiuttimia. Tällä metelöivällä kansanosalla on kai jonkinlainen alemmuuskompleksi. Mahdollisimman äänekkäällä autolla pitää näyttää omaa mahtiaan. Kukkoillaan autoilla ja moottoripyörillä. On se vaan ihme, ettei poliisi puutu laittomiin pakoputkiin ja järjestyslain rikkomiseen.

    • Anonyymi

      Varissuo on siitä hyvä että sen läpi ajaa autolla nopeasti. Muutoin ei ole hyvää sanottavaa.

    • Anonyymi

      Varissuo kannattaa nähdä yöllä. Päivällä kaikki nukkuu.

    • Anonyymi

      Pahoinpitelytilastoja Varissuolta v. 2014-2017:
      120, 85,66, 86
      Toi on noin 10-kertainen määrä kuin keskimäärin muualla Turussa. Repikää siitä.

    • Anonyymi

      Ihan ok,asunnot hyviä liikenne yhteydet Ok.. jos jotain niin suomalaiset täällä on vähemmistö ja suosittelen välttämään liikekeskusta. Ruoka ja apteekki hoituu Itäharjun prismasta. Tässä talossa ei kuulu mistään mitään.

    • Anonyymi

      erittäin vaarallinen alue, mene jos haluat kuolla

    • Anonyymi

      JOS ENITEN ÄÄNESTETÄÄN VASEMMISTOA, JA DEMAREITA,NIIN SE KERTOO KAIKEN OLEELLISEN...

    • Anonyymi

      Tulipa käytyä nyt monen vuoden jälkeen Vakkel ja entistä ankemmaksi vaan menny tää mesta.

    • Anonyymi

      Varissuo on punavihreän politiikan hedelmä kuten Malmön kaupunki Ruotsissa. Mene ihmeessä.

    • Anonyymi

      Jos haluut tulla uhratuks jonkin jumalan nimeen, niin varissuo on oikea paikka sinulle. Täällä voit tavata Homo Erectucsia jotka tulevat metsästämään kaikkea mikä liikkkuu nuijilla ja keihäillä. Muuten iha jees mesta

    • Anonyymi

      Varissuolla variksetkin ovat mustavariksia .

    • Anonyymi

      Tääl ei katota paskahousuporvareita ja pelkuripersuja hyvällä

      • Anonyymi

        nytkö sulle selvis, et persut onkin porvareita?
        onneks ei tarvi enää käydä varissuossa.. siellä on vain työttömiä maahanmuuttajia ja rumia suomalaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nytkö sulle selvis, et persut onkin porvareita?
        onneks ei tarvi enää käydä varissuossa.. siellä on vain työttömiä maahanmuuttajia ja rumia suomalaisia.

        Työttömät maahanmuuttajat ovat vasureiden ja vihreiden kannattajia . Terveet työtävieroksuvat suomalaiset lusmut ovat demareitten kannattajia .


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mikä nykyään on tilanne Varissuolla ?

      • Anonyymi

        Ei kuulu natseille.


    • Anonyymi

      EI KAI VARISSUOKAAN ENÄÄ NIIN TIIVISTI OO ESILLÄ KUN ENNEN 20-30 V SITTEN

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Isoimmat mulukut löytyy sieltä

    • Anonyymi

      ghetto

    • Anonyymi

      suomalaisia ei näe muualla kun ostaril röökaamas

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe