jengi ja KHLään, kyllä te ootte surkeita. Minä Me Surkimukset
Mestis tason
Gämräät
4
98
Vastaukset
- Kiekkovantaa.
Kiekkovantaatako tarkoitit?
- Gämräät
Bamse areenan surkimuksia jotka myös narreina tunnetaan. K-Vantaan pystyy voittaa just ja just mutta kun vastaan pannaan hurrien surkein jengi niin pataan tulee että leuka tippuu,,,
- voi taivahan taatto
Jos jossakin haistavitun european trophyssä jokruja rieputetaan kuin räsynukkeja ja pyyhitään hallin vessatkin, niin kuin helvetissä moinen ruppusakki voi edes kuvitella pärjäävänsä khl:ssä, jonka sekin on lilliputtitasoa nhl:ään verrattuna.
- KHLilvesSAAtakaapäin
Jokereilla kulu voimat siihen kun ne joutu perspaneen Ilvestä takaapäin siihen KHL-mainoksen kuvauksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008870
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265228- 534591
- 844276
- 573523
- 513326
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583178Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262826Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432581