Olin pitemmän aikaan ihmetellyt mieheni oudontunutta käytöstä,kunnes eilen iltana hän avautui krapulan pehmentämänä.Mieheni kertoi harrastavansa homoseksiä 17 naimisissa olevan miehen kanssa.Olin pitkään jo aavistellut asiaa,mieheni huulessa olevan herpeksen takia.Mieheni kertoi sen ilmestyneen ensi homostelun jälkeen.Kaikki ne kotoa poissa olot kalastus,metsästys ja ryyppy reissut,ovat vaan olleet tilaisuus harrastaa seksi näiden ryhmää kuuluvien kanssa.Mitä minun pitäisi tehdä,pitäisikö minun ottaa yhteyttä näihin naisiin joiden kanssa mieheni harrastaa seksiä.Olisiko helpompi jakaa tämä tuska ja epätoivo näiden toisten naisien kanssa,vai pitäisikö minun vaan sanoa muille kenen kanssa mieheni homostelee.Asumme kangasniemellä,joten olisiko helpompaa jos nämä kaikki miehet tulisivat kerralla kaapista ulos,mitä teen olen epätoivoinen ja pettynyt.Neuvokaa ja auttakaa!!
Mieheni tuli kaapista.
6
810
Vastaukset
- Nyt istut alas
kaikessa rauhassa. Odotat vaan, että miehesi tekee itse omat ratkaisunsa. Tämähän ei ole sinun laatimasi tilanne - älä siis missään vaiheessa syyllistä itseäsi. Kaikki kääntyy hyväksi. Usko pois. Jos miehesi on oikea homo, ei hän naisten kanssa.....
- JooPaJooJoo
"Mitä minun pitäisi tehdä,pitäisikö minun ottaa yhteyttä näihin naisiin joiden kanssa mieheni harrastaa seksiä." Koita nyt päättää, onko ne miehiä vai naisia...? Aika huono provo kyllä. Ja sitä paitsi oot mieskirjoittaja.
- JooPaJooJoo
Ja 17 miestä muka, huh-huh... Ei ees 7 ois menny läpi :D
- hoppelpoppel.
Voihan tuo olla tottakin, naapurin kaa saunassa kauhiassa puutteessa, reikä kun
reikä.
Voip olla kirjotusvirhekin, jos 17v naimisissa oll.....
saattaa vähän hatuttaa. Emissooni menny väärää persii. - Tulin minä...
kaapista ulos, arvaa mikä oli lopputulos?
- Yhteinen tyttö
Toivoisin vaimoni olevan bi-tyttö silloin voisimme yhdessä etsiä yhteistä tyttöystävää.
Onnen tyttö joka omistaa homppeliin vivahtavan miehen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713538
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851568Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92804- 62755