Olin pitemmän aikaan ihmetellyt mieheni oudontunutta käytöstä,kunnes eilen iltana hän avautui krapulan pehmentämänä.Mieheni kertoi harrastavansa homoseksiä 17 naimisissa olevan miehen kanssa.Olin pitkään jo aavistellut asiaa,mieheni huulessa olevan herpeksen takia.Mieheni kertoi sen ilmestyneen ensi homostelun jälkeen.Kaikki ne kotoa poissa olot kalastus,metsästys ja ryyppy reissut,ovat vaan olleet tilaisuus harrastaa seksi näiden ryhmää kuuluvien kanssa.Mitä minun pitäisi tehdä,pitäisikö minun ottaa yhteyttä näihin naisiin joiden kanssa mieheni harrastaa seksiä.Olisiko helpompi jakaa tämä tuska ja epätoivo näiden toisten naisien kanssa,vai pitäisikö minun vaan sanoa muille kenen kanssa mieheni homostelee.Asumme kangasniemellä,joten olisiko helpompaa jos nämä kaikki miehet tulisivat kerralla kaapista ulos,mitä teen olen epätoivoinen ja pettynyt.Neuvokaa ja auttakaa!!
Mieheni tuli kaapista.
6
908
Vastaukset
- Nyt istut alas
kaikessa rauhassa. Odotat vaan, että miehesi tekee itse omat ratkaisunsa. Tämähän ei ole sinun laatimasi tilanne - älä siis missään vaiheessa syyllistä itseäsi. Kaikki kääntyy hyväksi. Usko pois. Jos miehesi on oikea homo, ei hän naisten kanssa.....
- JooPaJooJoo
"Mitä minun pitäisi tehdä,pitäisikö minun ottaa yhteyttä näihin naisiin joiden kanssa mieheni harrastaa seksiä." Koita nyt päättää, onko ne miehiä vai naisia...? Aika huono provo kyllä. Ja sitä paitsi oot mieskirjoittaja.
- JooPaJooJoo
Ja 17 miestä muka, huh-huh... Ei ees 7 ois menny läpi :D
- hoppelpoppel.
Voihan tuo olla tottakin, naapurin kaa saunassa kauhiassa puutteessa, reikä kun
reikä.
Voip olla kirjotusvirhekin, jos 17v naimisissa oll.....
saattaa vähän hatuttaa. Emissooni menny väärää persii. - Tulin minä...
kaapista ulos, arvaa mikä oli lopputulos?
- Yhteinen tyttö
Toivoisin vaimoni olevan bi-tyttö silloin voisimme yhdessä etsiä yhteistä tyttöystävää.
Onnen tyttö joka omistaa homppeliin vivahtavan miehen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115237Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493392Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913224Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku402926- 811847
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311436Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1301234- 161149