Aurinko-nouseva-kuu?? Mitä ne on?

Urpotar

Sain pienenä kiitoslahjana astrologisen kartan itsestäni, jonka mukaan olen aurinkomerkiltäni rapu, kuumerkiltäni kala ja nousevana leijona. Seurustelen jousimies miehen kanssa ja siitäkin oli pari riviä, että suhde leimahtaa kiihkeänä, mutta lopahtaa, ellei nouseva merkkini ole dominoiva. (???) Olen nyt 40v ja sen oppaan mukaan suhde jousimieheen on parempi, jos nouseva merkkini on voimakkaampi vanhemmalla iällä, eli milloin? Ei kovin valaissut kokonaiskuvaa, kun en tajua horoskoopeista mitään. Se ristikko siinä ympyrän keskellä oli todella tasainen seitti ja sen mukaan olisin multitalentti persoona. Ko. ristikon tasaisuus on kuulema harvinainen. Onko se normaalisti muilla sitten jotenkin erilainen?

4

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan kiva harraste

      imo sun syntyessä leijonan merkki on ollut nousussa horisontissa idässä. aurinko on ravun merkissä ja kuu kaloissa.

      ilmeisesti olet syntynyt aamulla koska aurinko on lähellä leijonaa ja nousussa. kuun vaiheen täytynee olla melkein täysi koska kalojen merkki on aika kaukana ravusta.

      se horoskoopin piirretty 'seitti' kuvaa tavallaan tähtitaivasta sillä paikalla jossa synnyit syntymäsi hetkellä, ei tosin tähtitieteellisen tarkasti.

    • A. Astrologi

      Aurinkomerkkisi edustaa "sisäistä minää", energian ja elinvoiman lähdettä ja todellista itseäsi. Joillakin aurkinkomerkeillä vivahteita sukupuolieroissa (tunteet, rationaalisuus, itseilmaisu). Rapu: tunteellinen, romanttinen, sentimentaalinen, ystävällinen, kiltti, huolehtivainen, hyväsydäminen ja hyväntahtoinen jne. Ravulle tärkeitä asioita: koti, perhe, parisuhde, lapset, ystävät, perinteet, riittävä toimeentulo. Jotkut ravut voivat luoda uraa nuorempana, mutta perheen perustaminen myöhemmin on tärkeää. Miehet katsovat velvollisuudekseen huolehtia perheestään ja työskentelevät ahkerasti.

      Nousumerkki edustaa ulkoista persoonallisuuttasi tai sisäisiä intresseitäsi sekä tapaasi kommunikoida ulkomaailman kanssa. Vastamerkki (DC) kertoo ulkopuolisesta maailmasta. Elämääsi tulee nousumerkin edustamia asioita, joihin tunnet mielenkiintoa tai joista tulee silviytyä.Nousumerkin asiat saattavat korostua vanhemmiten. Leijona nousuinen: voimakas (toisilla jopa dominoiva) ego, ulospäin suuntautunut, luova, esiintyvä, johtamista tai esillä oloa työn tai harrastusten puolesta, suuttuu tai tulistuu helposti mutta leppyy nopeasti, hyvin lojaali läheisille ja ystäville ja pitää heidän puoliaan. Rakastuessa voimakkaat ja intohimoiset tunteet, jotka leimahtavat nopeasti. Loukkaantuu herkästi, ylpeä. Mikäli henkilö on arka ja hiljainen, niin hänen tulisi kehittää leijonan ominaisuuksia. Itsekeskeisyydestä eroon, pitää opetella ottamaan huomiooon muutkin.

      Koska kuumerkkis on kala, tunteiden merkitys kohdallasi korostuu. Rapu, Leijona ja Kalat ilmentävät kaikki tunteita ja emootioita, mutta erilaisella intensiteetillä. Rapu ja Kalat ovat herkkiä ja sentimentaalisia, Leijona voimakastunteinen. Tällä yhtälöllä voi esiintyä ylitunteellisuutta ja -reagointia ihmissuhteissa.

      Jos planeetat ovat sijoittuneet kartalle tasaisesti, tarkoittaa se, että kaikki elämän osa-alueet ovat kohdallasi harmoniassa. Ei painotusta tai ylikorostumista (esim. sisäiset maailmat tai ulkopuolinen menestys elämässä.)

      Jousimies ja Rapu eivät välttämättä tunne olevansa heti samalla aaltopituudella, mutta koska nouseva merkkisi on leijona, niin sovit jousimiehen kanssa kaiketi paremmin yhteen. Paljon riippuu myös puolisosi kartasta. Parisuhde ei saa koskaa olla kiinni pelkästään horoskooppimerkistä!! Tässä vain karkea arvio kartastasi, jonka tulkinta ja siihen perehtyminen vaatii monta päivää.

    • Urpotar

      Ihan mielettömät kiitokset vastaamisesta molemmille. Kyllä piti hyvin paikkansa. Minulle koti ja lapset on se tukipaikka, vaikka elämässä muuten olen "bisnessnainen" ja kova ulkokuoreltani. Tuo itsekeskeisyys karahti nilkkaan ja tunnistan siitä hyvin itseni. Asia mitä minun pitää työstää ja poisoppia. Oon kyllä minäminä tyyppi kaiketi tai ainakin siitä kommenttia kavereilta saanut. Hyvä apu palauttaa maan pinnalle.

      Tuo Jousimies mies viehättää kummalla tavalla ja ehkä enemmän seksuaalisella puolella, mutta päiväintressit menevät joskus ristiin tai pikemminkin parisuhdetarve. Mies on hyvin rauhallinen ja harkitseva, kun taas minä erittäin sähäkkä ja temperamenttinen. Vastakohdat tässä täydentää toisiaan.

      kyllä tässä tulee itsetutkiskelun paikka eteen. Kiitos vielä suuresti vaivannäöstänne :)

    • Irratiorapu

      Olet tyypillisen ravun oloinen so sekava ulosanniltasi. Todella rasittavaa lukea viestejä joista ei näe, onko ihminen kysymässä jotain ja jos on niin mitä.

      Veden merkkien vahvuus on irrationaalisuus. Asioita ei tarvitse ajatella tai jäsennellä, sillä tärkeää on vain se, miltä asiat tuntuvat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1426
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1243
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1042
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      652
    Aihe