samanaikaisesti Vanhantestamentin Jumalaa ja Allahia ?
Vai onko niin, että jos toista kumartaa niin toiselle pyllistää ?
Kysyn tätä siksi, ettei kukaan ole varmuudella kertonut, mikä jumala on oikea, ja todennäköisyys oiken jumalan palvelemiseen lisääntyy
monia jumalia palvelemalla.
Voiko palvella
4
57
Vastaukset
- Tauno Teologi
Älä palvele ketään, ennenkuin päänsisäinen ääni kertoo, kuka on se oikea.
Sama jumal. Kun kumartelet Jahve-Allahia, pyllistelet tuhansille muille jumalille.
- -vnb
Onko aloitus todellinen, vai vedätystä vain? Ateismi sivustoltako ajattelit oikean vastauksen saada.
Nyt sattui uskova paikalle, sillä vastasin juuri toiseen kysymykseen.
Raamattu kertoo historiaa menneestä ja ennustaa myös tulevaisuuden. Jos luulet maailman syntyneen räkäpallosta, niin pyllistele vaan mekkaan päin huoletta, ei tapahdu mitään.
Jos taas uskot Jumalan luoneen taivaan ja maan. Uskot Jeesuksen Kristuksen ristillä sovittaneen syntimme uhrina ja pyydät anteeksi syntejäsi, olet elävän Jumalan kanssa tekemisissä. Kaikkivaltiaan, Kaikkinäkevän Herran ja silloin lopetat pyllistelyn. Polvirukoukseen voit mennä halutessasi kylläkin.
Jumala ei ole sama muslimeilla ja kristityillä. Kristityillä on kolmiyhteinen Jumala, Isä. Poika ja Pyhä Henki.
Muslimeilla on oma jumala, jolla ei ole poikaa, vaan profeetta ja sitten se allah ja ties mitä. Mene uskovien sivustoille kyseleen. Lopetan, sillä kohta ateistit ampuu.''Jumala ei ole sama muslimeilla ja kristityillä.''
Denialismisi huvittaa minua, jatka toki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275304Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123865Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512800Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2841303- 601183
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2131086