Ärsyttääkö teitä?

Mä en enää tiedä mitenkä suhtautua näihin kaikkiin kysymyksiin. Oon yrittänyt olla kiltti ja vastailla mitä oon tienny ja yrittänyt ymmärtää että suurin osa kyselijöistä on nuoria ihmislapsia. Nyt on ihan pakottava tarve kysyä että mitä h**lvettiä? Itse kun hankin ekat karvapalloni niin istuin netissä kaiket illat etsimässä tietoa rotista, surffailin kaikki sivut mistä sain mitään irti. Varmistaakseni mihin oikeesti ryhdyin. Sitten kun oli ekat pojat häkissä, niin aina tarpeen mukaan soitin kasvattajalle kysyin häneltä. Mä oikeesti tajuan ettei kaikkee voi eikä tarvi heti tietää(enkä minäkän tiedä), onhan se hyvä kysyä edes täällä mutta voi jeesus teidän toisten kanssa. Ei mitään jatketaan säätämistä =)Oli vaan pakko väli avautua.

9

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13weeeeeeeee

      Siis OMG mulle tuli kax rottaa voix ne laittaa krokotiilin kanssa samaan häkkiin???

    • OMG siis ihanan ihkua! Tottakai voit, varot vaan ettei rotat käy kaksissa miehin krokotiilin kimppuun!! Ne saattaa purra hännästä tai raapia silmiä vahingossa. Niin ja ruokaa annettaessa on varottava ettei roksotiili syö vahingossa kaveria =) Muuten sopivat hyvin samaan häkkiin, kai sulla on tarpeeks iso häkki? Vähän ajan kuluttua ne on ihan BFF=)

    • geh

      No siis ei TODELLAKAAN rottia ja krokotiilia samaan häkkiin voi laittaa hei! Kaikki rotat kantavat sairautta nimeltä Rattus Fatakrokos, joka valitettavasti tappaa krokotiilin siihen tarttuessaan. :/
      Yritin itse joskus laittaa krokoa samaan häkkiin rottien kanssa, mutta huonostihan siinä kävi ja rakkaalle Rokolle tarttui tuo sairaus. :(

      • Hihii

        Ääää en kestä!!!! XDXDXDXDXDXD


    • -Luna

      Sairasta meininkii täällä rottasivustolla :DD

    • Siis mä oon aina kuvitellut että toi Rattus Fatakrokos olis vaan alligaattoreihin tarttuva tauti, on se hyvä että en ole vielä ostanut sitä krokotiilia.( Mulla kyllä oli joskus oikeesti iso krotiili pehmolelu, sille kävi huonosti. Täytteet tyhjennettiin pitkin lattiaa... "kyllä mää nää perk..le siivoon ei sen väljä".) Mä oon -Luna hyvin pahoillani mutta täällä on sairasta. Mitä muutakan... me ollaan niin ihkun sairaita OMG!!!

    • luppakorva2

      =D

    • riitasoi

      Oon miettinyt ihan samaa. Harvaa asiaa olen joutunut mistään kysymään, ainakaan akuuttia hoitoon liittyvää asiaa. Häkin mitotus mulla nyt meni ihan perseelleen, onhan se vähän iso pojille ja korkeekin, mutta mjaa. Ompahan tilaa.

      Sitä kyllä miettii, että mitä näiden lapsosten päässä oikein pyörii. Tietoa kysytään vielä täältä, paikasta jossa tietolähteet ei ole kovin luotettavia. : / Etenkään jos ei osaa vielä kriittisen lukemisen taitoa.

      Usein vielä kysytään eläinkaupparotista, mikä saa tavallaan näkemään punaista. Itse puollan kasvattajalta otettuja jo senkin takia, että tarvittaessa minulla on AINA tuki puhelinsoiton/FB viestin päässä, saan neuvoja ja opetuksia ihan pyytämättäkin. Jokaisesta neuvosta olen kiitollinen. Juuri sunnuntaina kasvattaja nyppi rexi poikani malliksi, kun tarvitsin ihan kädestä pitäen esimerkkiä. Ei eläinkaupparotalla ole sellasta tukijärjestelmää.

      Ja lisäksi minulla on tuki myös sillä viimeisellä hetkellä, kun on päästettävä irti.

      • Hihhii.. Nyt palo käpy taas ihmisten kanssa:-( PRK!!! Anteeksi mutta kuinka vaikeeta on nykyään etsiä tietoa netistä.. Kaikki löytyy kyllä kun laittaa hakusanaksi kesyrotta. Ei oikeesti voi olla noin vaikeeta, jollei pysty etsimään itse tietoa haluamistaan lemmikeistä muuta kuin kyselemälle keskustelupalstoilla jokaisen pienen tai ainakin yksinkertaisen asian niin voihan jeesus. Ehkä kannattaa yrittää edes etsiä ratkaisua ja näyttää ainakin itselleen olevansa tosissaan:). Kiitos, siinä oli taas tän päivän patoumat. Hyvää yötä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4688
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2785
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      209
      1817
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe