Siis miten tuollainen liike voi olla nykyaikana,palvelusta ei tietoakaan ,ainakaan tavalliselle asiakkaalle,ei edes nousta tuolista vaan viikkaavat että tuolla suunnalla pitäisi olla.
Rautia huittinen
47
3299
Vastaukset
- kesperi22
Helppo se on ilman kunnollista kilpailua häärätä täällä päin...ei tarvi paljon myyjiin panostaa kun kauppa käy joka tapauksessa kun perustarvikkeita on varastossa heti saatavilla. Hinnat on noussu pirusti vuoden aikana. onneks talo on jo rakennettu ja ostokset siellä tehty. Se yks keväällä sieltä lähteny myyjä teki kaamean loven sinne. korvaajaksi ottivat uunon.
- hahaahahaaa
Ei ole vaikea arvata että tuon kirjoittaja on tuo pois potkittu "korvaamaton" myyjä josta jäi kauhea lovi.
- rane5
onko pallopää siellä töissä?
- Vasara ja nauloja
Palvelua saa toden teolla odotella, en enää vaivaudu sinne kuin pakosta.
Huittisten Rautialla menee toistaiseksi hyvin kun on varaa tällaiseen toimintaan mutta omille kengille siinä kusevat, asiakkaat kaikkoavat. Samansuuntainen toiminta on vallallaan myös Loimaan toimipisteessä.
Todella ärsyttävää toimintaa myyjiltä on myös se että ryystetään kahvia siinä työpisteessä noteeraamatta asiakasta mitenkään. Eikö siellä ole sosiaalitiloja/ kahvihuonetta joissa kahvitella. Tarjolla oleva kahvihan on asiakkaita varten, onpahan jotain ajankulua vuoroa odottaessa. - niinmetsävastaa
http://www.youtube.com/watch?v=K2pY5OixFwI
Onko vastaavaa toimintaa? Turhaan työntekijöitä haukutte. Ette te pitkäaikastyöttömät itse parempia asiakaspalvelijoita olisi.- kattia kanssa
Heh, ihan niin kuin pitkäaikaistyöttömillä muka olisi varaa tämän päivän rautakauppahintoihin.
- asiakas pakosta
Tuo Spedekin on parempi,siinä sentäs myyjä yrittää.Rautiassa ei myyjää saa
kiinni kovin helpolla - No, mutta
rautakaupassakin voi asioida ajanvarauksella:
http://ajanvaraus.k-rauta.fi/
Ilmeisesti ollaan menossa siihen, ettei siellä voi muuten asioidakaan.
Palvelua mainostettiin kesällä ainakin radiossa... Jos ihan piruuttaan yrittäisi sitä aikaa. - niinpäniin
Tuskinpa saa silloinkaan palvelua,miksi se ajanvaraus sitä muuttaisi,nytkään niillä ole asiakkaita,ja silti eivät viitsi inahtaakaan!!!
- hyvinkää2013
Onpas täällä omituista vikinää. Oma kokemukseni nimenomaan Huittisten Rautiasta tosi hyvä! Minua palveltiin asiaankuuluvasti ja asiantuntemuksella. Tein hyvät kaupat ja varmasti asioin kyseisessä liikkeessä toistekin. Pitäisi ymmärtää, ettei rautakauppa ole supermarket; jos asiakkaita on useita, ei myyjiä välttämättä riitä saman tien itse kunkin avuksi. Sitä paitsi rautakaupassa asiointi ei varmastikaan ole ainoa tilanne, jossa asiakas ei välttämättä saa haluamaansa mulle-kaikki-heti -periaatteella. Asiakkaana ja asiakaspalvelijana tiedän kokemuksesta, että toisinaan jokaisen on odoteltava vuoroaan ja joskus myös avattava suunsa ja kysyttäyä, jos kysyttävää on. Sitä paitsi Huittisten Rautiassa on opasteet ja numeroidut osastot:, ihan jo ympärilleen katsomalla ostosten teko helpottuu huomattavasti. Nykyaikana ei enää missään ole tarjolla vanhan ajan sekatavarakauppameininkiä, jossa asiakas pyytää haluamansa tuotteet myyjältä tiskin alta ja sen päälle jutellaan säästä ja kuulumisista yleensä.
- vt12
Kaikki haluaa isoa ja suuria kauppoja. Nyt ruokakauppojenkin kasoja kokeillaan jo itsepalvelupisteina. Ei myyjää ollenkaan. Tuskimpa myyjien määrä on ainakaan lisääntymässä
- Pekka Petoni
Ilmeisesti Huittisten Rautialla menee hyvin kun näin kannustavia kirjoituksia kirvoittaa tekemään
- voihanvittu.
http://yritys.taloussanomat.fi/y/k-mylen-oy/loimaa/1993881-6/
Näyttävästi. 2,1milj.€ puhdasta voittoa viidessä vuodessa. Kyllä katetta riittää. - asiakas3
voihanvittu. kirjoitti:
http://yritys.taloussanomat.fi/y/k-mylen-oy/loimaa/1993881-6/
Näyttävästi. 2,1milj.€ puhdasta voittoa viidessä vuodessa. Kyllä katetta riittää.Kyllä vaan sekin on niiden naismyyjien ansioo tuo tulos
- ^^ hahhaa!
asiakas3 kirjoitti:
Kyllä vaan sekin on niiden naismyyjien ansioo tuo tulos
Pah, naiset mistään mitään tie ja tuskin niiden ansioo!!!
- Ensi kerralla Loimaa
Puolentunnin tapettiosastolla pyörimisen jälkeen sain palvelua naiselta. Ja se olikin hyvää palvelua, kiitos R. Sen sijaan tiskillä norkoilleet kaksi miesmyyjää eivät asiakaspalvelusta tienneet mitään. Ei edes tervehditä, kun kauppaan menee. Kaiken huippu on P.I. Mielummin hakee tavarat naapurikaupungista kuin menee hänen "palveltavakseen".
- 2 100 000 €
Etkö idiootti jyväjemmari hiffannut tosta taloussanomien linkistä, että loimaan ja huittisten rautioilla on sama kauppias.
- NIIN!!!!
Ja kirkkain ilmein vielä kehtaavat pyytää tuollasia hintoja...
- jyväjemmari2
Ei idioottia jyväjemmaria kiinnosta kuka puljut omistaa vaan se saako sieltä palvelua. Loimaalta saa, vaikka omistaja sama onkin. Eikä omistajassa vikaa ole. Ihan luonikas kaveri. Huittisten henkilökunta se ongelma on.
- ala-arvoista palvelu
Asiakaspalvelu ei kyseisessä liikkeessä toimi. Enää en asioi / tee ostoksia tässä kaupassa. Ihmettelen vaan, miten nykyaikana kaupalla on varaa tällaiseen.
- vuolb5yr
turvonnu hamppi ei ainakaan paljon hymyile...
- soomalaanen
Aikoinaan eräs siellä töissä ollut "rehvasteli" että ainoastaan rakennusliikkeitä palvellaan,koska pienrakentajilla ei ole muuta paikkaa mistä ostaa...
- Timmonen @
Olen asioinut monen toimeksiantajan toimesta rautiassa ja aina on palveltu ostan eurolla tai tuhannella! Jos myleeninkioski vituttaa älkää menkö sinne!
- käynyt useasti
Riitalla ei kunnon perää Ninalla olisi mutta ei palvele ja muita ei näkösällä
Harva se viikko käydään Rautiassa ostoksilla ja aina on ollut palvelu hyvää. Iloisesti tullaan heti kysymään, että tarvitaanko apua ja muutenkin hommat toimii.
- siis siis
Siis miten tuo voi olla mukamas totta, itse ja lukematon määrä tuttujani eivät ole saaneet muutakuin et tuollapäin niitä pitäisi olla,sitten kun et löydä niitä,menet kysyyn että missä,niin silloin myyjä vaivautu paikalle,ja huomasi myös itse OHO ne onkin loppu.
On kyllä todella ikävä kuulla, että kauhean moni on jäänyt ilman palvelua. :( Itse kiinnitän vielä tosi paljon huomiota asiaan, koska itsekin työskentelen asiakaspalvelualalla.
Onkohan kukaan lähestynyt Rautian työntekijöitä tai kauppiasta asian suhteen?! Palautetta meinaan kannattaa antaa, jos vaikka parantaisivat tapojaan!- Kari Mylen
Huittisten ja Loimaan Rautian toiminnan laatua mitataan 4-6 kertaa vuodessa hintamielikuva- ja asiakastyytyväisyyskyselyillä. Mittauksen suorittaa rautakauppa-alaa tunteva puolueeton toimija, viimeksi TNS Gallup. Huittinen ja Loimaa ovat sijoittuneet tutkimuksissa selvästi rautakauppa-alan keskimääräistä tasoa paremmin. Huittinen lievästi Loimaata paremmin.
Meille voi antaa palautetta puhelimitse, sähköpostitse ja www-sivujen kautta. Palaute on meille tärkeä apuväline toimintamme kehittämisessä. Parhaiten vaikutat antamalla palautteen omalla nimelläsi suoraan meille, eikä "lymyilemällä" nimimerkkien takana.
Henkilökuntamme ulkonäköön tms. kohdistuvat palautteet ovat sekä epäreiluja että asiattomia.
Tervetuloa kaupoille!
-Kauppias Kari Mylen - Kannattaisi
Kauppiaan kannattaisi tutustua asioihin ,muuten kuin tuijottamalla galluplukuja ,jos palvelu on peestä ,niin se on ,ei sitä mitkään gallupit muuksi muuta.
- asiakasminäkin
Kyllä Huittisissa on vaikeata saada palvelua ei se gallupeilla parane.Gallupithan
tehdään maksajan ehdoilla.Kauppias voisi pistäytyä päivällä kun muutoinkin
pieni henkilökunta on 50%sesti yhtäaikaa Härkäpakarilla- kuulostelija
Kyllä syödäkin pitää että jaksaa tapella vaikeitten asiakkaiden kans. Se on täällä huittisissa tapana että sohlataan vähän joka myymälän tiskillä tingaamassa ja muuten suuta soittamalla vois sen päivänsä tietysti muutenkin kuluttaa mutta se nyt on vaan tapa. Kun sitä aikaa tuntuu olevan monella kundilla kun ei tartte töitä tehdä kun muutenkin pärjää.
- itsepalvelua on
Pakkokos sinne on koko henkilökunta kerralla ravata syömään,toki silloin ei tarvi
keskeyttää juoruilua kun mennään yhessä.(esim) - Leka&kanki
itsepalvelua on kirjoitti:
Pakkokos sinne on koko henkilökunta kerralla ravata syömään,toki silloin ei tarvi
keskeyttää juoruilua kun mennään yhessä.(esim)Tuosta palvelun puutteesta voi syyttää myös asiakkaita, nimittäin nykyään henkilökunnan aikaa vie yhä enenevässä määrin vastailu kaiken maailman tarjpuspyyntöihin ,joita sähköposti on aamulla pullollaan. Kuulin eräältä alan toimijalta (ei Mylen),että noihin vastailu alkaa jo pikkuhiljaa v.....aan, eikä niihin kukaan mitään nettohintaa enää viitsi edes pistää.Parhaan kaupan saa kun viittsii hakea sen myyjän ,Riittan Jarin tai jonkun muun ja kysyy saako alennusta ja muistaa maksaa kans.
- ei ostava kyselijä
Leka&kanki kirjoitti:
Tuosta palvelun puutteesta voi syyttää myös asiakkaita, nimittäin nykyään henkilökunnan aikaa vie yhä enenevässä määrin vastailu kaiken maailman tarjpuspyyntöihin ,joita sähköposti on aamulla pullollaan. Kuulin eräältä alan toimijalta (ei Mylen),että noihin vastailu alkaa jo pikkuhiljaa v.....aan, eikä niihin kukaan mitään nettohintaa enää viitsi edes pistää.Parhaan kaupan saa kun viittsii hakea sen myyjän ,Riittan Jarin tai jonkun muun ja kysyy saako alennusta ja muistaa maksaa kans.
Ei tommosiin kaiken maailman tarjouspyyntöihin liikkeitten tarvi vastata lainkaan useimilla ihmisillä ei ole tarvetta tehdä edes mitään isonpaa remonnttia asuntoon tai muihin vastaaviin juttuihin mutta pyydetään tarjouspyyntöä kun se kerran niin hienoo tuntee itsensä ku olis jonkun suuren tukkuliikkeen sisäänostaja.Tää on nykyaikaa kun ei ihmisellä olis muka aikaa käydä rauhassa katseselemassa mitä tarvii.
- SyöEnemmänHullu
Miten nykyään pyyhkii Huittisissa ?
- tyhjenevää---
Mielestäni palvelu on ammattitaidotonta. Osaaminen hakusessa. Ei kovinkaan innokasta..eikä aidosti palveluhalukkuutta. Todella harmi. Kun liikkeeseen menee..tulee sellainen fiilis kuin häiritsisi myyjää.. Huittisissa on monia liikkeitä joiden omistajat ovat omistautuneet tietokoneen kanssa seurustelemaan sen sijaan että olivat aidosti kiinnostuneita mitä asiakas tuli hakemaan.Eipä sitten ihme jos liiketiloja tyhjenee aika nopeallakin vauhdilla???
- mennythuonompaansuuntaan
Ja hinnoittelu on sellaista että jos enemmän tarvitsee,niin Pirkkalaan kannattaa
todellakin ajaa.Valikoimissa hinnoissa ja laadussa pääsee eri mailmaan.Netrauta
myös toimii - parketinlaittaja
mennythuonompaansuuntaan kirjoitti:
Ja hinnoittelu on sellaista että jos enemmän tarvitsee,niin Pirkkalaan kannattaa
todellakin ajaa.Valikoimissa hinnoissa ja laadussa pääsee eri mailmaan.Netrauta
myös toimiiOlen huittislainen nainen, käynyt useita kertoja täällä Rautiassa. Aikaa on mennyt PALJON, jos olen palvelua tarvinnut, ja yleensä olen. Silloin apua olen saanut naismyyjältä. Miesmyyjä on vaan istunut paikoillaan ilman asiakasta. Toisinaan taas puhunut puhelimeen omia asioitaan, puhunut esim. viikonlopun vietosta jne. Kerrankin odottelin hänen kohdallaan palvelua 40 min., ja hän sanoi, ettei ehdi, kun puhelu on kesken. Silloin lähdin liikkeestä, jäipä heiltä muutama sata euroa saamatta.
- loppuuhansesitten
Jos asiakkaan palveleminen puhelimitse on osa rutiineja,mikä on täysin mahdollista.
Miksi toisten pitää seisoa vieressä odottamassa ja kuunnella kun puhutaan viikon-
lopun vietosta ja perillisistä yms.Olisi kohteliasta jos puhelinmyynti hoidettaisiin
jossakin erillisessä tilassa.Kiviniityssä sama ongelma,joten edesmenevä Rautia
ei ainut jossa asiakasta aliarvioidaan. - Näinaina
loppuuhansesitten kirjoitti:
Jos asiakkaan palveleminen puhelimitse on osa rutiineja,mikä on täysin mahdollista.
Miksi toisten pitää seisoa vieressä odottamassa ja kuunnella kun puhutaan viikon-
lopun vietosta ja perillisistä yms.Olisi kohteliasta jos puhelinmyynti hoidettaisiin
jossakin erillisessä tilassa.Kiviniityssä sama ongelma,joten edesmenevä Rautia
ei ainut jossa asiakasta aliarvioidaan.Samaa sukua nykyään sekä K-Raudan että kiviniityn omistajat. Huomaa kyllä nyrpeistä naamoista. Asiakaspalvelu katosi uuden kauppiaan myötä ja sen huomaa jokainen kun liikkeeseen astuu. Tämä vaan on tosiasia.Entisen kauppiaan aikana sentään kaikki toimi. Ja asiakaspalvelu pelasi.
- olentodennutmyös
Motivoitunut tekemisen meininki pysähtynyt viimeistään kilpailun loputtua.
Rautakauppa pyörii ja pysyy pystyssä näinkin. Miksi siis hötkyillä turhaan? Palkka juoksee joka tapauksessa! - sikarimies
pari kertaa käyny ja palvelutoiminta asiallilsta
- Jessekk
Usein tulee asioitua ja mielestäni toiminta ihan kunnollista. En ole koskaan jäänyt ilman palvelua, mutta välillä täytyy tarttua hihasta kiinni myyjää tai keskeyttää ronskisti chättäily muiden myyjien kanssa.
Toiminta parantunut huomattavasti uuden kauppiaan myötä myös myyjien osalta...vanhaa kauppiasta ei juuri paikalla näkynyt. - Niinpäniinjoo
Jessekk kirjoitti:
Usein tulee asioitua ja mielestäni toiminta ihan kunnollista. En ole koskaan jäänyt ilman palvelua, mutta välillä täytyy tarttua hihasta kiinni myyjää tai keskeyttää ronskisti chättäily muiden myyjien kanssa.
Toiminta parantunut huomattavasti uuden kauppiaan myötä myös myyjien osalta...vanhaa kauppiasta ei juuri paikalla näkynyt.Ei todellakaan ole muuttunut!Päinvastoin uuden kauppiaan myötä kaikki muuttunut huononpaan. Vakioasiakkaana liikkeessä monet vuodet käyneenä olen saanut ystävällistä palvelua luottaen että kaikki toimii. Nykyään laskutuksesta lähtien, tuotteiden saatavuuteen sekä yleiseen ilmapiiriin kun astuu ovesta sisään näkee että huonompaan suuntaan menossa. Näin se vaan menee. Entinen kauppias parempi joka asiassa.
- juupajuup
Niinpäniinjoo kirjoitti:
Ei todellakaan ole muuttunut!Päinvastoin uuden kauppiaan myötä kaikki muuttunut huononpaan. Vakioasiakkaana liikkeessä monet vuodet käyneenä olen saanut ystävällistä palvelua luottaen että kaikki toimii. Nykyään laskutuksesta lähtien, tuotteiden saatavuuteen sekä yleiseen ilmapiiriin kun astuu ovesta sisään näkee että huonompaan suuntaan menossa. Näin se vaan menee. Entinen kauppias parempi joka asiassa.
Tässä tätä ketjua luettuani tuli mieleen, että jos palvelu on noin huonoa, eikös kannattaisi sanoa suoraan nykyiselle kauppiaalle asiasta. Tämä ketju kun on alkanut jo vuonna -13, eikä vieläkään ole parannusta saatu aikaiseksi. Kauppiaat on vaihtunu ja vuosia mennyt, eikä mikään muutu, niin tuntuu ettei tällä valituksella ole mitään tehoa. Vai onko niin, että se ei ole tarkoituskaan, siis huviksiko vaan tykkäätte valittaa ja moittia tuota kyseistä kauppaa ? Itse olen sitä mieltä, että epäkohtiin tulisi puuttua asianomaisille puhumalla, eikä täällä turhaan ruikuttaa.
- Kakkosnelonen2
Ja parasta palvelua ja tietämystä saa niiltä varastokundeilta.
- mosti
Asiakaspalvelusta yleensä:
Huittisissa ja naapurikunnissa niin varsinainen nirppanokkien ja pruttusuiden ryhmä on KASSAHENKILÖSTÖ !! Naama on väärinpuolin ja käytös sen mukaista, vain pieni murto-osa ymmärtää sen että kassahenkilö on myöskin hän joka sanoo, ole hyvä ja/tai kiitos kun saa rahaa tai antaa kuitin asiakkaalle. Ihan perusasiat aivan hakusessa. Ikävä vielä todeta että nuoremmat kassahenkilöt ovat selkeästi töykeämpiä kuin varttuneemmat, mitenkähän heitä työhönsä opastetaan? Ihmettelen suuresti etteivät kauppiaat ja myymäläpääliköt mitenkään tähän tökeryyteen puutu. Jos se kassalla olo on niin tavattoman vastenmielistä ja ikävää, koittakaa hakeutua muihin tehtäviin, sellaisiin joissa ei edes sitä pientä aikaa tarvitse olla maksavien asiakkaiden kanssa tekemisissä. Tervetuloa itsepalvelukassat jos tyyli ei muutu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693