300 000 Casino Helsingin Hot Spinstä
15
146
Vastaukset
- häviäjistä yx
Niinpä niin...ja kuinka moni kävi häviämässä rahansa jotta potti saatiin kasaan?
- adsfadsfadsf23423423
täysin irrelevanttia. Tottakai lafka ottaa omansa takaisin pelissä, jossa p% on jotain 90-99 välillä.
Onnet voittajille. - lafkalaistollolle
adsfadsfadsf23423423 kirjoitti:
täysin irrelevanttia. Tottakai lafka ottaa omansa takaisin pelissä, jossa p% on jotain 90-99 välillä.
Onnet voittajille.hei idiootti, pal-% on todella harvoille juurikin tuo 90-99%. Jos se olisi kaikille sama kasino olisi lopettanut toimintansa heti alkuunsa. Joten koeta saada tyhmä pääsi tajuamaan faktat niinkuin ne ovat. Enemmistö pelaajista häviää ja nytkin vain 2 voittivat a n 150.000e/nuppi.
- zxcvzxcvzxcvadsf
lafkalaistollolle kirjoitti:
hei idiootti, pal-% on todella harvoille juurikin tuo 90-99%. Jos se olisi kaikille sama kasino olisi lopettanut toimintansa heti alkuunsa. Joten koeta saada tyhmä pääsi tajuamaan faktat niinkuin ne ovat. Enemmistö pelaajista häviää ja nytkin vain 2 voittivat a n 150.000e/nuppi.
perusteleppa, miksi kasino lopettaisi toimintansa jos p% olisi (ja onkin) 90-99? Ymmärrätkö, että jos p% on alle 100, jää pelintarjoaja _aina_ voitolle?
- foliohatturassukalle
zxcvzxcvzxcvadsf kirjoitti:
perusteleppa, miksi kasino lopettaisi toimintansa jos p% olisi (ja onkin) 90-99? Ymmärrätkö, että jos p% on alle 100, jää pelintarjoaja _aina_ voitolle?
Taisit olla kankkusta selvittämässä matikkatunneilla foliohattu, jos et ymmärrä asiaa. Luuletko todella että RAY maksaa palautuksina n. 79 miljardia euroa vuosittain? RAYn vuosituotto n. 775 milj. euroa v. 2012.
- dasfdasfzxvczxvc
foliohatturassukalle kirjoitti:
Taisit olla kankkusta selvittämässä matikkatunneilla foliohattu, jos et ymmärrä asiaa. Luuletko todella että RAY maksaa palautuksina n. 79 miljardia euroa vuosittain? RAYn vuosituotto n. 775 milj. euroa v. 2012.
Joo, tosi hyvällä pohjalla sulla toi matematiikka ja yleensäkin looginen päättelykyky.
Jos herra (tai rouva, koska feminismi) x pelaa peliautomaattia 100e edestä ja hänelle jää 100 pelikierroksen (1e pati) jälkeen käteen 95e, on tällä tarkastelujaksolla p% silloin 95 ja masiinan tuotto 5e.
Todellisuudessahan hermafrodiitti x tulee pelaamaan maattia (koska hänellä on psykologinen sairaus nimeltä peliongelma) niin kauan, että kassassa on tasan 0e jäljellä - jolloin ray'n tuotto masiinasta on 100e (vaikkakin palautus pitkässä juoksussa on silti 95%).
Siitäku pyörittelet. - foliohattusi vinossa
dasfdasfzxvczxvc kirjoitti:
Joo, tosi hyvällä pohjalla sulla toi matematiikka ja yleensäkin looginen päättelykyky.
Jos herra (tai rouva, koska feminismi) x pelaa peliautomaattia 100e edestä ja hänelle jää 100 pelikierroksen (1e pati) jälkeen käteen 95e, on tällä tarkastelujaksolla p% silloin 95 ja masiinan tuotto 5e.
Todellisuudessahan hermafrodiitti x tulee pelaamaan maattia (koska hänellä on psykologinen sairaus nimeltä peliongelma) niin kauan, että kassassa on tasan 0e jäljellä - jolloin ray'n tuotto masiinasta on 100e (vaikkakin palautus pitkässä juoksussa on silti 95%).
Siitäku pyörittelet.noh sulla ainakin on psykologinen sairaus ja suosittelen ottamaan iltalääkityksen kuin myös aamu- ja päivälääkitykset. Olet sekaisin onneton, kysy vaikka psykiatrilta.
- zxvczxvc5235235
foliohattusi vinossa kirjoitti:
noh sulla ainakin on psykologinen sairaus ja suosittelen ottamaan iltalääkityksen kuin myös aamu- ja päivälääkitykset. Olet sekaisin onneton, kysy vaikka psykiatrilta.
Siistiä argumentointia. Tais kaikki järkevä (jota sun suusta ei kyllä oo pahemmin kuullu) sanottava jo loppua?
- öäöäöäööööö
zxvczxvc5235235 kirjoitti:
Siistiä argumentointia. Tais kaikki järkevä (jota sun suusta ei kyllä oo pahemmin kuullu) sanottava jo loppua?
eijärkevään sepustuksee tulee tasan tarkkaan saman tason eijärkevävastaus
- 32532adsfadsf
öäöäöäööööö kirjoitti:
eijärkevään sepustuksee tulee tasan tarkkaan saman tason eijärkevävastaus
se, että et pysty käsittämään näin yksinkertaista matematiikkaa ei kyllä tee siitä "eijärkevää sepustusta."
- 465jfitlkekdd
32532adsfadsf kirjoitti:
se, että et pysty käsittämään näin yksinkertaista matematiikkaa ei kyllä tee siitä "eijärkevää sepustusta."
sinun aivokapasiteettisi ei ole riittävä käsittelemään totuutta peleistä kokonaisuutena.
- oliko sulle mulle...
jackpotin voittoon satsattiin todella suuria summia joten ne yleensä ropsahtaa vain varakkaille. Kummallista yleensä öiseen aikaan hmmm...
Jackpotit kuvastaa hyvin kuinka suuri varianssi peleissä on ja miten pitkä aika palatusporsentin toteutumiseen vaaditaan. Kaikille se ei ole sama, mutta suurin osa on häviäjiä ja muutama jää voitolle suurella jackpoteilla.
- ............
fakta: voittajat pelasivat suurimmalla panoksella suuria summia, eli vain suurirahaiset voi voittaa kasinolla.
- 11111111111
............ kirjoitti:
fakta: voittajat pelasivat suurimmalla panoksella suuria summia, eli vain suurirahaiset voi voittaa kasinolla.
Hieno päätteluketju.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437