Kuopion kuntosalit?

mimmi 1992

Muutan Kuopioon opiskelemaan ja pitäisi löytää sieltä kuntosali :)
Salin pitäisi olla pyöräilymatkan päässä keskustasta!
Suosituksia?

8

2404

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhhjh

uimahallin kuntosali on halpa, muistaakseni joku kolmisen euroa. Torilta noin 800metriä matkaa.

• Kuopiolle tyypillistä

Tarjonta on aika onnetonta kun suuret, laadukkaat ketjut loistavat poissaolollaan =sinänsä käsittämätöntä! Nykyisillä on varsin suppea tuntuitarjonta jos ryhmäliikuntaa ja ei kovin innostavat ohjaajat myöskään noin yleisesti ottaen. Aikanaan olin Fressillä kun se oli oikeastaan ainoa täyden palvelun sali. Kyllästyin likaisiin tiloihin, vähenevään tuntitarjontaan ja ohjaajien tasoon. Aiemmat kokemukset oli Elixiasta ja Satsista, ihan toista luokkaa.

Uuteen paikkaan (elokuvateatteri/ iso-c:n luona olevaan) en ole kyllä tutustunut vielä mutta taisi olla pienehkö myöskin.

• lifemocker

kaupungin kuntosalit on ainakin niitä halvimpia.

opiskelijalle/työttömälle ~45e/vuosi eikä työssäkäyvällekkään ole kuin jotain ~90e

esim niiralasta löytyy kotkankallion väestönsuojasta yksi tämmöinen kuntosali, ei tietenkään mikään trendipaikka, mutta kaikki tarvittava sieltä löytyy!

samalla kortilla pääset myös rajalan kuntosaliin

tekulla taitaa sitten olla oma ilmainen sali heidän opiskelijoillensa

tämä taitaa sitten olla halvin näistä "trendipaikoista", kuopion keskustassa:

http://www.functional-team.fi/

mutta en kyllä näe järkeä maksaa jotain 40-50e/kk kun sillä rahalla pääsee kaupungin salille opiskelija jo vuodeksi

• Valesavolainen

Olen muuttamassa toiselta paikkakunnalta ja etsinnässä olisi hyvä ja edullinen kuntosali, ihan opiskelijan tulojen takia..
      Ihan turisti olen ja paikat vielä vähän hakusessa. Suositelkaa ja kehukaa hyviä saleja ja esim. kk-kortin hintaa. Lähinnä vapailla painoilla treenaamista ja melko pelkistetty sali on plussaa

Kiitokset etukäteen!

• jorma73367

Opiskelijoille on minusta jossain joku edullinen kuntosali asiasta tietävät voi kertoa lisää. Lisäksi nuo kuopion kaupungin salit on edullisia. Sitten on tietysti keskustassa se akvaario joka maksaa 25 euroa kuukaudessa muistaakseni, tuosta varmaan hinnat menee sitten ylöspäin esim nuo fressit ja muut on jo yli 50 euroa tietysti niissä on kaikenlaisia palveluita mitä voi käyttää mutta sinun tapauksessa tuo kotkankallion väestönsuoja voisi olla hyvä paikka tai mikä vaan on parhaalla sijainnilla, kannattaa kysellä kaupungin jostain toimistolta

• kdlfjdsfjkskdkldlfj

Pierujooga kotona on kaikkein halvinta, vanha savolainen harrastusmuoto.

• savolaisakka

Kas kun kukan ei Karhunpesää vielä ehdottanut, sehän täällä on ollut yleisin ehdotus vähän kaikkeen.

• jhvlouy

Keskustelu24 Urheilu ja kuntoilu Kuntoilu ja kuntosalit

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5602
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4217
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2906
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      153
      2181
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1916
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      126
      1749
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      978
    Aihe