mies/miehet hotellin baarista

marju32

Mua on pitkään kiinostanu ajatusleikki että bongaisin miehen tai kaksi miesta jostsin hotellin baarista ja mentäis tuplapanolle niiden huoneseen. Nam. Kertoka miehet kun moni teistä lähtis mukaan jos nainen haluais? Ja että vaikka olis kaksi miestä?

27

5273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä...

Riippuu lähtö toki monesta asiasta... Ensiksi minkä näköinen nainen tulisi keskustelemaan, minkälainen toinen mies löytyisi matkaan tai olisi jo katsottuna. Jos ihan "normi" näköinen nainen tulisi ehdottomaan asiaa ja löytyisi asiallinen kaveri mukaab niin miksei sitä lähtisi. :-)

• marju32

Itse ajattelin että jos olisivatkin vaikka kaverit nämä miehet. ;) ja menisin juttuisille vaan ja siitä eteenpäin...panolle.

• anders3

Suosittelen sulle matkaa Inglesiin.Menet sinne nude-rannalle niin saat enemmän kuin kahta moloo.Kokemusta on monen vuoden verran.Käyn säännöllisesti siellä pelkästään molon takia.

• Mirri 28

Hotellin baareissa on paljon ulkomaalaisia kauppamiehiä porukassa. Ei tarvii paljon suostutella kun vievät huoneeseen naitavaksi. Parin päivän päästä on uudet naamat mutta samat halut, vaihtelu virkistää.

• Ehkä...

No kokeilemalla selviää. :-) Itse en ehkä lähtisi kaverin kanssa, mutta eipä sitä tiedä jos on otettu pari olutta ja hyvä fiilis. Onhan se sen verran iso yllätys varmasti ja ei sitä koskaan tiedä.

• 8230

Eipä tilanteessa mitään erikoista varsinaisesti. Kaverini kanssa ollaan useamman kerran kimpassa harrastettu seksiä naisen kanssa. Vieraan miehen kanssa en lähtisi naimaan.

Viimeksi kesäkuussa Gracella varattu opettajaneito sai aisaa meiltä molemmilta. Yritettiin tuplapanoakin mutta siihen ei hoikka neito "venynyt".

• 7766

Kokeilemaan rohkeasti. Ei siinä mitään häviä. :-)

• Se on yks noita mun haaveita, että saisin kokea naisen kiiman kuinka hän halukkaasti antais 2:n tai useammankin kalun työntyä one by one sisäänsä, halukkaaseen pilluunsa. Ota mut föliin jos meinaat toteuttaa haaveesi, koska se on myös mun haaveeni. Se ois ihanaa!

• marju 32

To klepsu...jos saat kaverin mukaan voin tulla teien kanssa pitämään hauska. Olen 32 we

• Herra50
        marju 32 kirjoitti:

To klepsu...jos saat kaverin mukaan voin tulla teien kanssa pitämään hauska. Olen 32 we

Hei Marju
        Olis tarjolla viiskymppinen sporttinen herrasmies ja 26v musta mies.
        Kiinnostaako?

• marju 32 kirjoitti:

Sorry, mä olin vähän aikaa pois ja meinasin jo unohtaa koko jutu. Vieläkö sua panettaa samaan malliin? Jos ja kuin on , niin kyllähän tänne Stadiin mun luokse pääsee kaverin ja mun kanssa paneskelemaan !!! Jos vaan enää kelpaa. Luulen , että sulla vaan on ollu ailailla tarjontaa. Siten ksymys: voiko se paneskelu mennä niin ,että yks kaveri kerrallaan? mua ei oikein huvittais, että toinen kundi tsiigailis, kun mun kaluni pumppais sun pimpsaa. Jos näet tämän viestini, niin ole ystävällinen ja vastaa anyway , vaikka et haluaikaan kokea ko. juttua kanssamme.

• marju32

Hei herra

Mistä sa sen mustan miehen olet mukaan löytäny? ;) ja periaatteessa kiinosta.

• marju32

Kirjoitan sulle ;)

• 2+1

Morjens. Oletko mistäpäin suomea? Ja kiinnostaisiko kaksi 23 vuotiasta töissäkäyviä normi miehiä?

• RapuPS

Aika yllättävää se on kun nainen kysyy et lähetkö mukaan hänen ja hänen miehenkanssa hytiin ja tehtäis sielä kolmestaan jotain kivaa.
      Ite menin ainakin ensin sanattomaksi ja kun mies oli kuulemma jo hytissä valmiina.
      Homma lähti tavallaan siitä kun ite seisoskelin laivan baaritiskillä ja mua tultiin hakeen tanssimaan ja lopuksi olin viemäs naista takaisin niin hän kysyi että voitaisko jutella ja hetken kuluttu hän esitti yllämainitun kysymyksen ja hytissä oli hänen mies joka sanoi tämän olevan vaimonsa synttäri lahja ja oli kuulemma alku illasta sovitu et minä olin se sopiva kolmas. Hytissä hetken nautittiin juomia ja voisin sanoa et mua ainakin osattiin pitää hyvästä.

• Oul(m)

en haluais muita miehiä mukaan pantas kahdestaan.

• ei koskaan

Öyk mikä muija!! Ja jos ei seuraa,muuten saa niin täytyy olla lihava?

• m=M tai nainen
        ei koskaan kirjoitti:

Öyk mikä muija!! Ja jos ei seuraa,muuten saa niin täytyy olla lihava?

Ai jaa mä luulin tätä Oul(m) mieheksi, no vaikea tietysti tostakaan päätellä.

• Hotellissa esim kolmen miehen kanssa joilla riittäisi stondista pitkään ja käsitteliaivät mua kuin narttua.

• vastaus nartulle

Moi beachi
        Ens viikolla Omenahotelli/Hki.
        4 miestä, joista 3 on mustaa.
        Jos haluat, sua kohdellaan kuin halpaa huoraa.
        Kiinnostaako ?

• anders3
        vastaus nartulle kirjoitti:

Moi beachi
        Kiinnostaako ?

aina ollaan arvostelemassa homojen toimia,mut nää jutut on pervoimmasta päästä.Tässä olis Räsäsellekin pohdittavaa-

• Kiinnostaa kamalasti
        vastaus nartulle kirjoitti:

Moi beachi
        Kiinnostaako ?

Aina välillä on olo että pakko mennä narttuilemaan.Vaikka vanhenpia miehiä on enemmän niin olen kiimassa kokoajan kun naivat.Nuoresta iästäni huolimatta olen käynyt monellaista kokoon panoja, mustia ja valkoisia. Viisi tuntia rupee olemaan kipuraja jos on monta porukassa miehiä.

• Kiinnostaa kamalasti kirjoitti:

Aina välillä on olo että pakko mennä narttuilemaan.Vaikka vanhenpia miehiä on enemmän niin olen kiimassa kokoajan kun naivat.Nuoresta iästäni huolimatta olen käynyt monellaista kokoon panoja, mustia ja valkoisia. Viisi tuntia rupee olemaan kipuraja jos on monta porukassa miehiä.

Vanha ja kokenut nuori ja villi......kiinnostaa kylläkin !!!

• Kurvikas leski

Aluksi ajatus aivan vieraasta kiihotti, kun kokeilin niin teki enemmän mieli. Sittten kun sain kahta nuorempaa kullia niin halut heräs. Joskus olen monenkin miehen kanssa. Nyt on joku fetissi kun halun tummaihosia nuoria poikia naimaan että tutuu kunnolla.

• utelias m50

Vau
        Kylläpä kuulostaa kiimaselta ..annatko nuorten mustien nussia niin paljon kun jaksavat. Annatko paljaalla.

• 2kuksaa

moi marju! missä oot villikissa? ois kyllä kiva kimppa kanssasi ja leluja mukaan piristämään ...katsella kun leikit ja tietenkin nuolla ja nussia sinua!

• Anonyymi

Istuin hotellissa kolmannen kerroksen aullassa nojatuolissa, oli jo ehkä puoliyö, hissistä tuli pariskunta noin 70v. Mies horjui vähän nainen oli totisena sanoi miksi taas piti juoda olis ollut niin mukavaa, menivät huoneeseen kuului puhetta pitkään nainen avasi jo ovea ja sanoi mene yksin nuku sinä.
      Katsoin naista ei mikään normaali vaimo, kiiltävä asu hieno kampaus aivan harmaa tukka mutta runko oli nätti, huomasi minut hymyili kuulit vissiin. Sanoin istu vähäksi aikaa ei kannata lähteä suutuksissaan. Join kossu kolaa, kysyin käykö vai pitääkö olla shamppaniaa, nauroi olenki niin fiinin näköinen, juotiin pari lasia pullo oli laukussa.
      Nainen kysyi syoraan minkä ikäinen sanoin 37vuotta, sanoi voi kun nuori, kysyin suoraan enkö kelpaa nauroi en minä sitä tarkoittanut, mutta mitä tekisit.
      Katsoin naista hienot kengät sileät jalat katsoin kaula-aukkoa naurahti vähän on kohotettu. Kirkkaan siniset silmät.
      Sanoin haluaisin panna sinua voimalla näen että olet sitä vailla, katsoi ja hymyili otti juomaa sanoi näkyyköse niin läpi sanoin näkyy, Jalat oli ristissä nyt ne aukeni katsoin punaiset housut, katsottiin toisia sanoin mun huone on tuolla perällä ja nousin. Nainen käveli perässä avasin oven, otin laukun ja kengät pois sanoin nuo painaa varmaan oikoi nilkkoja olet oikeassa.
      Seisottiin vierekkäin, suutelin naista hämmästyi mutta vastasi pidin pakaroista kiinni painoin kalua vasten suudelma vain kiihtyi työnsin sängylle suutelin paljasta jalkaa molemmin puolin vedin pikku punaiset pois suutelin suoraan pilluun Armmi huokasi sitä on viimmeksi nuollut kuljettaja keron joskus. Armi huokaili nousin ja panin sisään voimalla laskin olkaimet kauniin pyöreät rinnat pullahti esiin imin nännejä Armi huokaili sä panet minua oiih ja kovalla kalulla nauroi huusi hiljaa apuaaa apuaah pidin käsistä kuiski panet väkisin apuaah ja suuteli kuiski olen aina halunnut että minua otetaan ei hyväillä Armi tuli huudaht ikorvaan oikeasti apuaaaaa ja vapisi laskin sisään, Armi sanoi olen aina vaatinut kumia en tiedä en nyt tulit ihanasti tunnen sinun nesteen olet ihana ja suudeltiin toin paperin ja vedin Armin seisomaan katsoi peilistä nyt tukka löysäs avasin tukan ja oikaisin sen sanoin katso katso tarkkaan nyt olet kuin ylhäinen mutta seksimpi paljon seksimpi Armi kääntyi ja suuteli kuiskas tunnenkin olen seksikäs olin takana Armi katsoi silmiin nostin helmaa katsoin kun silmät säihkyi sanoin Armille katso sun pillu haluaa ja liikutin kalua siinä välissä sanoin sulla on naitava pylly Armi nojasi peilin reunaan työnnyin sisään Armi kuiski minä annan huh huh Armi kokeili kalua ja levitti haaroja ihanasti panet pane vaan laskin sisään Armi kiljui vedin pois Armi katsoi, käänsi päätä sanoi katso sitä valuu mun vanhasta pillusta ei olisi uskonut aamulla.
      Siistiydyttiin ja lähdettiin alas siellä tansittiin tungoksessa, hyväilin Armia kuiskas annanko täällä seisaltaan haluttaa niin, kuiskas haluan imeä kuin hutsu, olenhan minä hutsu tungoksessa hieroin pillua mekon läpi kuiskas kaulaan älä enää tulen hulluksi mennään, käytävällä sanoi käyn katsomassa istuin ja kuulin puhetta tuli ja hymyili annoin kolme kunnon paukkua joi ensimmäisen janoon ja toisen melkein heti kolmas pöydällä. Mentiin huoneeseen Armikäänsi minut avasi housuni porkin ne pois Armmi työnsi sängylle laski mekon alla ei ollut mitään nauroi olih hulluna tansiessa otti ja imi kalua silmät vilahteli kun katsoi välillä nousi päälle ja pani kalun sisään pidin leviästä pyllystä kiinni Armi kuiskas en muista milloin olen saanut näin isoa ja kovaa nauroi valun kuin olisi kiima-aika keinui koko ajan kalu pohjassa leikitteli laski rintoja sain vähän imeä sitten antoi kunnolla kuiski koko ajan vielä vielä vielä ja sitten kouristeli kovenin tuosta ja laukesin, Armi suuteli useasti noja minuun sanoi haluan että olet minun oma panomies et tiedä miten voin korvata olet kiva olet hyvä ja nousi.
      Rakastelin vielä myöhemmin kunnolla edestä ja myöhemmin takaa, Armi lähti kolmen maissa.
      Möhemmin on tavattu ja kunnon sviiteissä, Armi on halunnut pukeutua huoraksi silloin oli tosi kuumana olen saanut lahjoja ja nyt on edessä matka espaniaan toukokuussa 2023 kun silloin saan lomaa helposti viikon. Armi kiihtyy kun sanoo haluan palkata mustan hierojan ja sen pitää imeä minulta spermat en ole vielä luvannut sitä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      105
      5038
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3313
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      425
      2357
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      243
      1456
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1261
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      75
      1204
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1168
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      124
      1073
    Aihe