Sopivan kokoinen?

heppafani1

Mikä olisi minulle sopivan kokoinen hevonen/poni. Olen 160-165cm ja painan noin 50 kiloa.

2

234

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ometepe

Suosittelen torinhevosta ja ehkä suokkia?? Mutta ehkä olet suokille liian iso, Se torinhevonen olisi kyllä sopiva. En suosittele mitään ponirotua, paitsi kärryille jonkun Ponin tai suokin. Riippuu käyttötarkoituksesta..Kisoihin joku arabialainen.. Raveissa suokki, harrasteheppana torinheppa ja harrastekäyttöön(vain kärryille) suokki tai joku poni..

• mä joku vvaan ;-)

Kyllä tuon kokoiset voi vielä mennä poneilla. Itse olen suurin piirtein saman kokoinen ja olen mennyt tallini 125cm ponilla eikä jalat mene vielä mahan yli. Mutta jos aiot ostaa ponin, niin suosittelen jotain 140cm- ponia, ettet kasva heti liian isoksi. Jos poni ei ole pakko, voit ottaa vaikka jonkun pienen hevosen. Ratsastuksenopettajani on sanonut, että voin mennä vielä tällä kyseisellä ponilla välillä. Ei poni yhteen kertaan kuole, ja minusta 50kg ei ole kovin paljon. Suokitkin jaksaa kantaa aikuisen miehen, ja esim. islanninhevosetkin jaksaa hyvin, mutta myös jotkin muutkin ponit. Shettistä en kuitenkaan suosittele. Rohkeasti vaan etsimään ja hyvää joulua! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      93
      1470
    2. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      94
      1127
    3. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      864
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      303
      790
    5. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      52
      696
    6. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      86
      696
    7. 45
      671
    8. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      651
    9. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      637
    10. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      28
      604
    Aihe