Mikä olisi minulle sopivan kokoinen hevonen/poni. Olen 160-165cm ja painan noin 50 kiloa.
Sopivan kokoinen?
2
105
Vastaukset
- ometepe
Suosittelen torinhevosta ja ehkä suokkia?? Mutta ehkä olet suokille liian iso, Se torinhevonen olisi kyllä sopiva. En suosittele mitään ponirotua, paitsi kärryille jonkun Ponin tai suokin. Riippuu käyttötarkoituksesta..Kisoihin joku arabialainen.. Raveissa suokki, harrasteheppana torinheppa ja harrastekäyttöön(vain kärryille) suokki tai joku poni..
- mä joku vvaan ;-)
Kyllä tuon kokoiset voi vielä mennä poneilla. Itse olen suurin piirtein saman kokoinen ja olen mennyt tallini 125cm ponilla eikä jalat mene vielä mahan yli. Mutta jos aiot ostaa ponin, niin suosittelen jotain 140cm- ponia, ettet kasva heti liian isoksi. Jos poni ei ole pakko, voit ottaa vaikka jonkun pienen hevosen. Ratsastuksenopettajani on sanonut, että voin mennä vielä tällä kyseisellä ponilla välillä. Ei poni yhteen kertaan kuole, ja minusta 50kg ei ole kovin paljon. Suokitkin jaksaa kantaa aikuisen miehen, ja esim. islanninhevosetkin jaksaa hyvin, mutta myös jotkin muutkin ponit. Shettistä en kuitenkaan suosittele. Rohkeasti vaan etsimään ja hyvää joulua! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974