Mikä olisi minulle sopivan kokoinen hevonen/poni. Olen 160-165cm ja painan noin 50 kiloa.
Sopivan kokoinen?
2
222
Vastaukset
- ometepe
Suosittelen torinhevosta ja ehkä suokkia?? Mutta ehkä olet suokille liian iso, Se torinhevonen olisi kyllä sopiva. En suosittele mitään ponirotua, paitsi kärryille jonkun Ponin tai suokin. Riippuu käyttötarkoituksesta..Kisoihin joku arabialainen.. Raveissa suokki, harrasteheppana torinheppa ja harrastekäyttöön(vain kärryille) suokki tai joku poni..
- mä joku vvaan ;-)
Kyllä tuon kokoiset voi vielä mennä poneilla. Itse olen suurin piirtein saman kokoinen ja olen mennyt tallini 125cm ponilla eikä jalat mene vielä mahan yli. Mutta jos aiot ostaa ponin, niin suosittelen jotain 140cm- ponia, ettet kasva heti liian isoksi. Jos poni ei ole pakko, voit ottaa vaikka jonkun pienen hevosen. Ratsastuksenopettajani on sanonut, että voin mennä vielä tällä kyseisellä ponilla välillä. Ei poni yhteen kertaan kuole, ja minusta 50kg ei ole kovin paljon. Suokitkin jaksaa kantaa aikuisen miehen, ja esim. islanninhevosetkin jaksaa hyvin, mutta myös jotkin muutkin ponit. Shettistä en kuitenkaan suosittele. Rohkeasti vaan etsimään ja hyvää joulua! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi1303743Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä642639Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla342592Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi752411Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "252283Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1031370Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm6261255Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1441061Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611046Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K4001045