Mikä olisi minulle sopivan kokoinen hevonen/poni. Olen 160-165cm ja painan noin 50 kiloa.
Vastaukset 2
- ometepe
Suosittelen torinhevosta ja ehkä suokkia?? Mutta ehkä olet suokille liian iso, Se torinhevonen olisi kyllä sopiva. En suosittele mitään ponirotua, paitsi kärryille jonkun Ponin tai suokin. Riippuu käyttötarkoituksesta..Kisoihin joku arabialainen.. Raveissa suokki, harrasteheppana torinheppa ja harrastekäyttöön(vain kärryille) suokki tai joku poni..
- mä joku vvaan ;-)
Kyllä tuon kokoiset voi vielä mennä poneilla. Itse olen suurin piirtein saman kokoinen ja olen mennyt tallini 125cm ponilla eikä jalat mene vielä mahan yli. Mutta jos aiot ostaa ponin, niin suosittelen jotain 140cm- ponia, ettet kasva heti liian isoksi. Jos poni ei ole pakko, voit ottaa vaikka jonkun pienen hevosen. Ratsastuksenopettajani on sanonut, että voin mennä vielä tällä kyseisellä ponilla välillä. Ei poni yhteen kertaan kuole, ja minusta 50kg ei ole kovin paljon. Suokitkin jaksaa kantaa aikuisen miehen, ja esim. islanninhevosetkin jaksaa hyvin, mutta myös jotkin muutkin ponit. Shettistä en kuitenkaan suosittele. Rohkeasti vaan etsimään ja hyvää joulua! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811204
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä29875Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk19735- 46609
Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13587Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja180562Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13540Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita123530On ollut syyllinen olo viime päivinä
Olen niin täpöllä ollut sinussa kiinni tunteiden tasolla. Unet ja kaikki. Nainen, toisaalta tuntuu pahalta, mutta kun si23460- 26448