siilinjärven taksille tiedoksi: kun tulet Kuopioon, niin meillä kaupungissa on sellainen liikennesääntö että suojatien eteen pysähtyneen auton viereen on myös pysähdyttävä!
täällä kulkee ihmisiä suojatiellä...!
musta chevrolet taksi
8
306
Vastaukset
- ChewiVan
Ja sulle tiedoksi, että seuraavan kerran kun toikkaroit siellä suojatiellä umpihumalassa ja häiritset julkista liikennettä, niin tilaa toki se taksi!
- dwetw
olin kylläkin se pysähtynyt autoilija, mutta asenteesi tuli selväksi...!
- ChewiVan
dwetw kirjoitti:
olin kylläkin se pysähtynyt autoilija, mutta asenteesi tuli selväksi...!
Ai se olit sinä joka pysäytit kirjaimellisesti autosi suojatien eteen. Hajosiko se japsipaska siihen suojatien eteen vai etkö osaa ajaa? Tulehan poika seuraavalla kerralla taksilla jos ajotaito ei riitä ja rahat riittää ainoastaan tuollaiseen halpaan ruosteläjään.
- Corvette.....
Siilissä ei ole kuin pari paikkaa, missä on kaksi kaistaa vierekkäin ja pitäisi osata huomioida tuo asia. No eipä täällä muutenkaan koskaan pysähdytä suojatien eteen. Huomaa selvästi, että syksy on tulossa ja ne harvat vieraspaikkakuntalaiset ovat poissa seisahtumasta antaakseen jalankulkijalle tietä.
- monen monta....
Jos liikennevalot eivät ole toiminnassa, silloin Nilsiäntiellä on useita kaistoja rinnakkain ja suojatie menee kaistojen yli.
- autoilevajannu
Kyllä itse ainakin autoilevana ihmisisenä pysähdyn aina suojatielle antamaan jalankulkijoille/pyöräilijöille tietä. En ymmärrä ihmisiä jotka eivät sitä tee, itsekästä touhua.
- Anonyymi
Minähän en väistä ketään.
- Anonyymi
Sinähän kova olet. Oletko oikein alfa-uros?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192725Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151129Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121- 401035
- 61021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47914
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123883Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837