Minulla esiintyy kasvoissa puutumista joka vaihtelee paikkaa. Välillä nenässä, poskessa leuassa ja pääasiassa kasvojen vasemmalla puolella. Puutuminen säteilee jalkoihinkin ja tälläkin hetkellä on kuin joku kaataisi kuumaa vettä molempien jalkapöytien päälle. Tuntemukset vie mielen matalaksi, en saa nukuttua ja töiden alkaminen pahensi tilannetta. Odottelen julkisellapuolella neurologille pääsyä ja toivottavasti magneettikuvaan.
Onko täällä ketään, jolla on todettu välilevyn pullistuma niskassa tai muuta vikaa niskassa, joka on aiheuttanut samankaltaisia oireita? Oletteko kärsineet niistä kauan, saaneet niihin apua/lääkitystä tms. Onko parantunut jne. Olisin kiitollinen jos voisitte jakaa omat kokemuksenne, sillä epätietoisuus ajaa mielen todella matalalle.
Niskassa välileyn pullistuma(ko)?
2
114
Vastaukset
- Kati vaan
Hei Jaamarja!
Minulla samantyyppisiä, joskin vähäisempiä oireita. Käyn joka toinen , (kun oireet pahemmat joka viikkokin) hyvällä hierojalla. Minulla puutuvat kädet, ja niska, hartiat,ym kipeät. Päässä myös kiputiloja. Kulumia niskassa. Toivottavasti ei vielä sentään pullistumaa. Niitäkin on tuttaviltani operoitu. Mielelläni keskustelisin kanssasi, vaan en tiedä missä foorumissa.Tämä viestihän katoaa melko pian ruudusta. Jos emme tavoita toisiamme niin kaikkea hyvää sinulle. Numeroani en tähän viitsisi laittaa.. T Kati Hei Kati!
Voit lähettää minulle viestiä, [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815