Torin vanhentuneet ilmoitukset

pettynytmonesti

Tori.fi on aivan mainio (?) ja hyvä ostopaikka, sieltä löytää usein sitä mitä ei halua uutena ja kalliina ostaa vaan käytettynä. MUTTA.... olisi ihan kiva kun ihmiset muistaisivat poistaa JO MYYTYJEN tavaroiden ilmoitukset.
En tiedä onko muilla samoja kokemuksia, mutta itselle on käynyt usemmankin kerran niin kun olen innosta hihkuen laittanut viestiä löydettyäni juuri sen mitä olen hakemassa ja vielä hyväkuntoisena ja edulliseen hintaan, saankin vastauksen että niin se on menny jo, joo unohin / en ole ehtinyt poistaa ilmoitusta.... Raivostuttavaa, koska ei ole ihan yksi tai kaksi kertaa mitä itselle on näin käynyt.
Huutonetissä on se hyvä puoli että varmasti tietää milloin huuto päättyy eikä turhia edes odota saavansa sellaista mikä onkin jo myyty.
Päivittäkää kiitos myytävänä olevat tuotteenne tori.fi:läiset!

10

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unohteleva torilaine

      Paljon tulee ilmoiteltua ja myös unohdettua poistaa ilmoituksia, sillointällöin tulee viestejä jostain kohteesta jonka on myynyt aikoja sitten ja onhan se ikävää kun ostajat ovat tosiaan monesti hyvinkin innokkaasta ostamassa, huomaa viestistä, jotenkin sitä ei vain aina muista poistaa.

    • hinnat alas!!!

      Minä laittelen huvikseen halvalla myyntiin tavaroita joita minulla ei ole, mutta jollakin muulla on sellainen. Sitten ostajat tinkii siltä toiselta koska minulla löytyy samanlainen halvemmalla. Varmaankin joutuvat pudottamaan hintaa ja myymään halvemmalla, koska ilmoitukset katoaa sitten aika pian sieltä. Saattaa myyjiä potuttaa.

      • ostaja....

        Eihän se ole tyhmää pyytää - sehän se on tyhmä joka maksaa liikaa.
        Saahan sitä pyytää mikä kukin haluaa, mutta itse olen lukemattomat kaupat tehnyt niin että olen tarjonnut sitä hintaa minkä itse olen katsonut sopivaksi ja se saattaa olla jotain ihan muuta kuin alunperin pyydetty hinta ja kauppoja on syntynyt.
        Minusta tuo on taas erittäin asiatonta ja hyvän tavan vastaista laittaa tavaraa myyntii jota ei edes ole, joten mitä siis vastaat näille kyselijöille jotka ovat kauppoja tekemässä?


    • tori-kauppias

      Muistan kyllä poistaa myytyjen ilmoitukset, mutta jos ostajan yhteydenotto on asenteella: "otan ton tavaran, postita mulle tänne huitsinkukkaseen mutta en suostu maksamaan postikuluja", en vaivaudu edes vastaamaan vaikka tavara on myymättä. Varsinkin,kun ilmoitan joka ilmoituksessa postikulujen suuruuden, noutaa toki voi ilman kuluja.

    • kaikenlaisia

      Huomattu on ,että jätetään roikkumaan tavara ilmoitukset mitä ei enää ole.
      Samoin huijareita lupaa ostaa,eikä sitten enää kuulu hakemaan vaikka lupaavat.
      Onneksi tori.fi myös varoittaa huijareista jotka huvikseen leikkivät ihmisten kustannuksella.Ei ole paljon järkeä annettu sille joka sellaista tekee.

    • Pettymyksiä

      Juuri tuosta syystä minä en enää käy tori.fi sivustolla. Kaksi kertaa tuote on jo myyty ja yhden kerran sovin sähköpostitse noudosta, mutta osoitetta tiedusteltuani ei henkilö enää vastannut mitään.

      On ajan hukkaa selata ilmoituksia tuotteista, joita ei ole mahdollistakaan ostaa itselleen. Huvittaa niiden radiomainos, jossa nainen kyselee toiselta, että eihän se tori vaan oo mikään huutokauppa.. Huutonetissä kaupanteko on ollut omalla kohdallani aina sujuvaa ja varmaa.

    • urpo+

      Mua viehättää huutonetissä se, et porukka kuvailee yleensä aika hyvin tuotteen mahd. viat ja myös valokuvaa niitä, koska joku oikeesti sitoutuu ostamaan sen näkemättä. Ja kaikki näkee sun palautteet. Kerran ostin tori.fin kautta takin ja kuin hain sitä, myyjä sujautti sen muovipussissa oven raosta. Ei ollu maininnu vioista. No tyhmä olin, kun en pyytäny nähdä sitä ennen maksua, kun en vieläkään tajuu, että kusettajia on olemassa :D. Enkä viittiny ruveta riitelemään 12 euron takia.

      • 11+20

        Idiootti olet kun moiseen suostuit, itse en maksa yhtään mitään vaikka tuote maksaisi 2euroa ilman että näen sen ensin.


    • aina poistan

      Laitoin turhan synttärilahjaksi saamani Tori:hin. Gooletin ja hinta oli 180 euroa ja minä pyysin vain 60 euroa. Kaksi epäilyttävää ostotarjousta tuli ja se kolmas, jolle olisin myynyt, pyysi, että maksan postituskulut, no en todellakaan. Ihminen oli luotettava, koska hän laittoi osoitetietonsa ja tilinumeronsa ja pyysi vain tilinumeroani, että voi maksaa etukätee. Siis, harmitti kun pyysi minua maksamaan postituskulut vaikka pilkkahinnalla olisin pyytänyt. Parin päivän kuluttua poistin ilmoituksen kun ostaja löytyi kaupan ilmoitustaululta ja käteismaksu ja nouto.

      Tuo oli törkein tapaus, muita kohteita pidän viikon ja jos ei mene kaupaksi, muistan varmasti poistaa ilmoitukseni, kaikkien pitäisi olla vastuullisia ja poistaa myydyt ilmoitukset.

    • mersunmyyjä

      Torin autoilmoituksiin ei paljoakaan tietoa mahdu.
      Linkkiä Nettiautoon ei hyväksytä. MIKSI??

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe